Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals goedemorgen Andre en vergeet je regenpak niet he.
 
Avond en Albert.

Troost je Antje want dat soort dingen gebeuren mij ook en dan vergeet ik om op start te drukken met de was doen of ik vergeet op start te drukken als ik iets in de oven doe.
Het probleem ontstaat eigenlijk pas wanneer je de was in de oven doet en wél op start drukt... Tot zolang: Niets aan de hand!
 
Weer update:

Af en toe zon maar tussendoor een buitje. Tja het lijkt Nederland wel.
 
verdorie nou dacht ik planten te bestellen lees ik dit bij aquarium-planten.com:eek:
Beste bezoeker,

Wegens ons bezoek aan de InterZoo vakbeurs in Neurenberg en Hemelvaartsdag op donderdag verzenden we week 21 alleen op maandag 23 mei bestellingen.
nou ja dan maar een weekje uitstellen
 
Middag Antje. Ik zou die aanbieder wel aanspreken met deze onzin.
 
Middag Antje. Ik zou die aanbieder wel aanspreken met deze onzin.
Ja je word er vrij simpel van en de bewoners zitten e rook niet op te wachten, is post van : aan de bewoners van. Heel de stad gaat over op glasvezel en daar zitten meerdere aanbieders op en al die aanbieders versturen die meuk
 
ja en het is niet goedkoper als ziggo en je hebt veel minder kanalen als bij ziggo en sneller is het ook niet echt
Wacht maar een paar jaar. Dan heb je heeeeeel andere prijzen.

Nu moet het netwerk terugverdient worden. Met de eerste happers die woeker tarieven betalen.

Hier is het al een aantal jaren standaard in de gemeente. En nieuwbouw heeft niet anders.
Dus oude adsl abo op glasvezel laten zetten. Kreeg eindelijk de snelheid die adsl al jaren beloofde, maar nooit haalde.
Dus letterlijk het oude abo. Met zelfde bedrag. Op glasvezel.

En nu recentelijk een glasvezel abo genomen maar wel met schappelijke tarieven.
 
Wacht maar een paar jaar. Dan heb je heeeeeel andere prijzen.

Nu moet het netwerk terugverdient worden. Met de eerste happers die woeker tarieven betalen.

Hier is het al een aantal jaren standaard in de gemeente. En nieuwbouw heeft niet anders.
Dus oude adsl abo op glasvezel laten zetten. Kreeg eindelijk de snelheid die adsl al jaren beloofde, maar nooit haalde.
Dus letterlijk het oude abo. Met zelfde bedrag. Op glasvezel.

En nu recentelijk een glasvezel abo genomen maar wel met schappelijke tarieven.
En als iedereen op glasvezel overstapt gaat de snelheid van adsl vanzelf omhoog;)
 
Goedenmorgen allemaal

Hier ook post ontvangen over glasvezel, maar dan de aanleg. Kost niets, maar voor je er gebruik van wilt maken moet je wel een glasvezelabbonnement afsluiten.
Voor niets gaat de zon op.

Op internet kon ik echter nog niets vergelijken, omdat ze om de postcode vragen en er nog niets is aangelegd.

Denk dat we maar toestemming geven en daarna maar verder zien.
 
Goedenmorgen allemaal

Hier ook post ontvangen over glasvezel, maar dan de aanleg. Kost niets, maar voor je er gebruik van wilt maken moet je wel een glasvezelabbonnement afsluiten.
Voor niets gaat de zon op.

Op internet kon ik echter nog niets vergelijken, omdat ze om de postcode vragen en er nog niets is aangelegd.

Denk dat we maar toestemming geven en daarna maar verder zien.
Ik weet niet hoe jij glasvezel wilt gebruiken zonder abbonnement? Dus wat je nou bedoeld is mij een raadsel.

Als ik de telefoonlijn wil gebruiken moet ik ook kpn hebben (of een ander), dus dat is bij glasvezel niet anders.

Maar ik zou het hoe dan ook aan laten leggen tot in je meterkast. Dan ben je tenminste toekomst bestendig.
 
Moge binnenkomers.

Bij Antje gaat alles nu nog met de tam tam en de postduif dus ze moet zich eerst nog verdiepen in de materie;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan