Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 15 *C
De glasvezel bedrijven hebben maar druk hier gaat het ook gebeuren vanaf oktober verwachten ze maar gezien de materialen en personeel te korten:juggle: eerst zien dan geloven ;)
Zelf wel een abo genomen was aanzienlijk goedkoper dan ziggo en dan eindelijk eens een stabiele verbinding en de snelheid waarvoor ik al tijden betaal want nu :'(
wat de minder tv zenders betreft zoals eerder opgenoemd och dat niet zon ramp of je nu 24 keer het zelfde ziet of 48 keer.:DD;)
 
Ik weet niet hoe jij glasvezel wilt gebruiken zonder abbonnement? Dus wat je nou bedoeld is mij een raadsel.

Als ik de telefoonlijn wil gebruiken moet ik ook kpn hebben (of een ander), dus dat is bij glasvezel niet anders.

Maar ik zou het hoe dan ook aan laten leggen tot in je meterkast. Dan ben je tenminste toekomst bestendig.
Ja denk dat we dat ook doen.
Ik bedoelde dat ik extra moet betalen t.o.v. mijn huidige internet abbonnement (en er dus toch kosten aan verbonden zijn).
 
Middag allemaal en ze gaan hier op 19 september beginnen met de renovatie incl zonnepanelen. Kost 9 euro pm extra maar ja dat verdien je zo terug.
 
En als iedereen op glasvezel overstapt gaat de snelheid van adsl vanzelf omhoog;)
ADSL, Asymetric Digital Subscriber Loop, zal altijd maar gedeeltelijk mee kunnen gaan. Over een koperdraad is de download snelheid altijd hoger dan een upload snelheid vandaar Asemetric in de naam. Bij glasvezel ligt dit anders.
 
Ik weet niet hoe jij glasvezel wilt gebruiken zonder abbonnement? Dus wat je nou bedoeld is mij een raadsel.

Als ik de telefoonlijn wil gebruiken moet ik ook kpn hebben (of een ander), dus dat is bij glasvezel niet anders.

Maar ik zou het hoe dan ook aan laten leggen tot in je meterkast. Dan ben je tenminste toekomst bestendig.
Ik denk dat hij dit wat anders bedoelt. Wij hebben ook glasvezel in onze meterkast dat gratis is aangelegt. Ook al zijn we aangesloten bij Ziggo die niets met glasvezel te maken hebben. Ik liet dat destijds doen om een latere eventuele wissel mogelijkheid te hebben. Bij ons werd er bij die gratis aanleg geen verplichtig opgelegd om meteen aan te melden bij een glasvezel provider.
 
Ik denk dat hij dit wat anders bedoelt. Wij hebben ook glasvezel in onze meterkast dat gratis is aangelegt. Ook al zijn we aangesloten bij Ziggo die niets met glasvezel te maken hebben. Ik liet dat destijds doen om een latere eventuele wissel mogelijkheid te hebben. Bij ons werd er bij die gratis aanleg geen verplichtig opgelegd om meteen aan te melden bij een glasvezel provider.
Wij konden dat niet (aan laten leggen zonder een abbonnement te nemen) dus hebben we niks aan laten leggen
 
Middag luitjes, ben gevraagd een praatje te houden over mijn kunstwerken en hoe zoiets tot stand komt, ben helemaal geen prater in het openbaar dus weet nog niet of ik dat ga doen, maar leuk is het wel dat ze mij gevraagd hebben.:koffie:
 
Hier regent het inmiddels dus ik ga mn siësta maar verlengen.
 
Ja denk dat we dat ook doen.
Ik bedoelde dat ik extra moet betalen t.o.v. mijn huidige internet abbonnement (en er dus toch kosten aan verbonden zijn).
Die reactie gaf ik al aan @Nicolientje-W
In eerste instantie na aanleg betaal je meer voor dezelfde dienst.
Pas na een paar jaar, krijg je de aanbiedingen. En krijg je wel meer voor minder.
Heb dat zelf ook meegemaakt.
Glasvezel was toen alleen leuk, als je het hoogste abo zou nemen.

Voordeel van glasvezel. Echt jou max snelheid krijgen. Zowel up als down.
 
Middag allemaal en ze gaan hier op 19 september beginnen met de renovatie incl zonnepanelen. Kost 9 euro pm extra maar ja dat verdien je zo terug.
Dat verdien je dubbel en dwars terug!

Wat gaan ze naast de zonnepanelen nog meer doen?
 
Wij konden dat niet (aan laten leggen zonder een abbonnement te nemen) dus hebben we niks aan laten leggen
Das vreemd hier komen ze netjes aan deur om te vragen of ze de aansluiting alvast in de meterkast mogen plaatsen en dat zonder enige verplichting.
Rede Scheelt een hoop onkosten voor hun en minder overlast voor de buurt.
 
Betere beglazing, nieuw dakraam, nieuwe voor en tuindeur, nieuwe afzuiging, vloer en muurisolatie en dakisolatie, zo nodig nieuwe cv en dan de zonnepanelen nog.
Nou, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Je moet even door de troep. Maar je comfort gaat wel omhoog.
En je energie verbruik omlaag.
 
Nou, daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Je moet even door de troep. Maar je comfort gaat wel omhoog.
En je energie verbruik omlaag.
O ja een nieuwe keuken komt er ook en dat was ik nog vergeten met aansluiting voor electrisch koken. Aangezien we in Grunn nog met kolen koken is dat alleen maar luxe;)
 
Betere beglazing, nieuw dakraam, nieuwe voor en tuindeur, nieuwe afzuiging, vloer en muurisolatie en dakisolatie, zo nodig nieuwe cv en dan de zonnepanelen nog.
O ja een nieuwe keuken komt er ook en dat was ik nog vergeten met aansluiting voor electrisch koken. Aangezien we in Grunn nog met kolen koken is dat alleen maar luxe;)
Doen ze niet verkeert John.
Ga je een hoop plezier van hebben na de troep dan.
en voor die 9 euro krijg je hoeveel panelen.
Hier betalen we voor 8 panelen 12 euro per maand meer
 
Jij kookt toch al elektrisch??

Frietpan. Airfryer. Magnetron.
Haha, ik heb geen airfryer of frietpan maar doe de snacks in de oven.

Hier krijgen we 6 panelen Jaap en die zouden 2000Kw kunnen opbrengen dus ongeveer de helft van ons electraverbruik.

Nu is die 9 euro meer aan huur niet zozeer alleen voor die panelen maar voor het hele pakket waardoor we van energie klasse B naar klasse A gaan.
 
Haha, ik heb geen airfryer of frietpan maar doe de snacks in de oven.

Hier krijgen we 6 panelen Jaap en die zouden 2000Kw kunnen opbrengen dus ongeveer de helft van ons electraverbruik.

Nu is die 9 euro meer aan huur niet zozeer alleen voor die panelen maar voor het hele pakket waardoor we van energie klasse B naar klasse A gaan.
Toch apart dat het per woningstichting zoveel verschild hier betaalde we niet voor de dak en muur ISO maar wel weer voor de vloer iso 5 euro
er zijn ook die helemaal geen meer kosten voor panelen berekend krijgen.
is maar net waar je woont dus.
 
Moge luitjes en wat hebben de Feyenoordsupports zich weer sportief gedragen zeg:cry:
 
Binnenkort moeten we afscheid nemen van Antje. De Sint komt aan in Hellevoetsluis dus ik ben bang dat Antje als eerste in de zak gaat en een enkele reis Spanje krijgt:p
 
Het is maar grijs en kil buiten met veel wind. Nou ja verder hoef ik de deur niet uit vandaag behalve dan ff naar AH om 12 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan