Middag binnenkomers.
Maar goed dat je niet over mn tarieven praatMiddag luitjes, als je erover wil praten NicoleE : John houdt 1x p/m inloopspreekuur van 5 minuten😆
Ow? dacht dat je het voor een vriendenprijsje deed? (vrienden van het forum)😆Maar goed dat je niet over mn tarieven praat
Normaal is het 20 euro per 5 min maar voor leden is het slechts 10 euro per 5 minOw? dacht dat je het voor een vriendenprijsje deed? (vrienden van het forum)😆
Ik dacht dat jij je liet uitbetalen in potjes geduld.Maar goed dat je niet over mn tarieven praat
Dat doe ik niet meer want die waren telkens leeg😉Ik dacht dat jij je liet uitbetalen in potjes geduld.
Ja dat wordt 4x de SC denk ik terwijl het al een rotbaan is. Hier maar lekker een filmpje kijken op Netflix.Wordt leuk in Monaco.. regen was gevraagd en die is er.t is in elk geval nat.
Moet je denk ik een militaire radar zien te vinden, en dat zal wel niet meevallen..Het is Memorial Day en de straaljagers vliegen weer over @Fozzy
Probeer het te filmen maar ben door de herrie naar binnen gevlucht. Ongelooflijk wat een geluid! Zelfs binnen toeteren mijn oren ervan.
Overbuurman heb ik al twee keer ongerust naar boven zien kijken, net zoals ik vorig jaar deed. Zeker in deze tijd lijkt het me schrikken als je niet weet waarom ze in de lucht zijn.
Op flightradar.com is de formatie niet te zien, jammer. Had de formatie daar graag gevolgd #nerd
Vreemd dat deze niet op Flightradar te zien waren.Moet je denk ik een militaire radar zien te vinden, en dat zal wel niet meevallen..
edit.. ik wist dat ik er eens ergens een gevonden heb
https://globe.adsbexchange.com/?icao=480403
Avond Albert en natuurlijk snap ik dat maar je ziet die sc zovaak dat ik de lol er dan een beetje af vindt gaan en niet alleen omdat alles dan langer duurt maar omdat iedereen zn opgebouwde voorsprong kwijt is. Maar goed een andere oplossing zie ik ook niet hoor.en @jessicapilon de rode vlaggen en safetycar zijn er voor de veiligheid. Wat als ze t niet doen en dr vallen doden?
John, je bent niet op de hoogte…. In de Motorracerij zijn tegenwoordig, al een tijdje, pakken met airbags verplicht hoor.In de MotoGP vallen maar goed die jongens hebben op hun pak na geen enkele bescherming.
Maar ieder zn ding en gelukkig kunnen we zelf bepalen waar het liefste naar kijken😉
Nou dat weet ik al lange tijd en al vanaf de eerste dag maar onder het pak versta ik ook de helm natuurlijk als zijnde uitrusting. Het hoofd is en blijft maar deels beschermd inderdaad. Maar het ging mij er meer om dat telkens in de F1 een race bij een sc een "nieuwe" start krijgt en je alle voorsprong kwijt bent en dat is jammer.John, je bent niet op de hoogte…. In de Motorracerij zijn tegenwoordig, al een tijdje, pakken met airbags verplicht hoor.
alleen dat werkt niet als je je hoofd stoot of iemand tegen je kop aanknalt.
Ja het is weer eens wat anders inderdaad en ook vrij goedkoop dat de jeugd dat wel kan betalenJa altijd leuker dan de standaard doosjes met chocolade Antje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.