Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag binnenkomers.
 
Wordt leuk in Monaco.. regen was gevraagd en die is er.t is in elk geval nat.
 
Wordt leuk in Monaco.. regen was gevraagd en die is er.t is in elk geval nat.
Ja dat wordt 4x de SC denk ik terwijl het al een rotbaan is. Hier maar lekker een filmpje kijken op Netflix.
 
Ze wachten nog ff met beuken
 
Ze gaan vast de baan droogfohnen:DD
 
Het is Memorial Day en de straaljagers vliegen weer over @Fozzy
Probeer het te filmen maar ben door de herrie naar binnen gevlucht. Ongelooflijk wat een geluid! Zelfs binnen toeteren mijn oren ervan.

Overbuurman heb ik al twee keer ongerust naar boven zien kijken, net zoals ik vorig jaar deed. Zeker in deze tijd lijkt het me schrikken als je niet weet waarom ze in de lucht zijn.

Op flightradar.com is de formatie niet te zien, jammer. Had de formatie daar graag gevolgd #nerd
 
Het is Memorial Day en de straaljagers vliegen weer over @Fozzy
Probeer het te filmen maar ben door de herrie naar binnen gevlucht. Ongelooflijk wat een geluid! Zelfs binnen toeteren mijn oren ervan.

Overbuurman heb ik al twee keer ongerust naar boven zien kijken, net zoals ik vorig jaar deed. Zeker in deze tijd lijkt het me schrikken als je niet weet waarom ze in de lucht zijn.

Op flightradar.com is de formatie niet te zien, jammer. Had de formatie daar graag gevolgd #nerd
Moet je denk ik een militaire radar zien te vinden, en dat zal wel niet meevallen..

edit.. ik wist dat ik er eens ergens een gevonden heb
 
Vandaag een nieuw snelheidsrecord in de MotoGP met dik 366 km/uur. Knap werk van Martin en dat op 2 wielen:eek:
 
Moet je denk ik een militaire radar zien te vinden, en dat zal wel niet meevallen..

edit.. ik wist dat ik er eens ergens een gevonden heb
Vreemd dat deze niet op Flightradar te zien waren.

Vorige week werd ik nog wakker van een straaljager die steeds maar weer over kwam vliegen. Heb toen gekeken wat en hoe op flightradar.com. Was een Belgisch toestel dat vertrokken was vanaf Maaststricht (MAA nam ik aan) wat op zich al vreemd is volgens mij... Bovendien met onbekende bestemming (N/A) en het heeft lang boven Nederlands en Belgisch Limburg gevlogen om daarna wat noordelijker te gaan (tot Venlo). En ook die was plots van de radar verdwenen. Maar dat komt wel vaker voor.

Ook andere militaire toestellen zijn te volgen, bv wat er nu boven Polen, Roemenië etc. vliegt. Word je niet vrolijk van.
Soms is niet bekend waar ze vandaan komen, soms wel. Andere keren hebben ze geen call sign.
Niet alles zal te zien zijn. Op flightradar waren een tijd de AWACS niet te zien.

De link die jij gaf gebruik ik maar zelden, maar zo zie je maar, is zeker de moeite waard om wat verder te kijken.
 
Lekkere race weer, t is dan wel een beetje optocht. Maar door de regen vooraf genoeg actie, en foute strategie bij Ferrari kostte Leclerc punten. Hij was niet amused. T was genieten met een terechte winnaar in aperez.

en @jessicapilon de rode vlaggen en safetycar zijn er voor de veiligheid. Wat als ze t niet doen en dr vallen doden? Dan komt er toch een commentaar. Met de MotoGP gaat het ook wel eens fout met doden als gevolg de laatste jaren. ja, t zijn gevaarlijke sporten maar als je op deze manier de veiligheid kunt behouden is het alleen maar goed lijkt me,
 
en @jessicapilon de rode vlaggen en safetycar zijn er voor de veiligheid. Wat als ze t niet doen en dr vallen doden?
Avond Albert en natuurlijk snap ik dat maar je ziet die sc zovaak dat ik de lol er dan een beetje af vindt gaan en niet alleen omdat alles dan langer duurt maar omdat iedereen zn opgebouwde voorsprong kwijt is. Maar goed een andere oplossing zie ik ook niet hoor.
In de MotoGP vallen af en toe doden inderdaad maar goed die jongens hebben op hun pak na geen enkele bescherming. In deze motorsport zie je toch eigenlijk zelden een rode vlag of sc gelukkig.
Maar ieder zn ding en gelukkig kunnen we zelf bepalen waar het liefste naar kijken;)
 
In de MotoGP vallen maar goed die jongens hebben op hun pak na geen enkele bescherming.
Maar ieder zn ding en gelukkig kunnen we zelf bepalen waar het liefste naar kijken;)
John, je bent niet op de hoogte…. In de Motorracerij zijn tegenwoordig, al een tijdje, pakken met airbags verplicht hoor.
alleen dat werkt niet als je je hoofd stoot of iemand tegen je kop aanknalt.
 
Indy 500 hoeven we ook niet meer te kijken. Rinus Veekay parkeert hem in de muur. Te dicht op de voorganger, en t ging best aardig.
 
Ferrari is het nieuwe Mercedes.. protest aangetekend tegen Verstappen en Perez.
 
John, je bent niet op de hoogte…. In de Motorracerij zijn tegenwoordig, al een tijdje, pakken met airbags verplicht hoor.
alleen dat werkt niet als je je hoofd stoot of iemand tegen je kop aanknalt.
Nou dat weet ik al lange tijd en al vanaf de eerste dag maar onder het pak versta ik ook de helm natuurlijk als zijnde uitrusting. Het hoofd is en blijft maar deels beschermd inderdaad. Maar het ging mij er meer om dat telkens in de F1 een race bij een sc een "nieuwe" start krijgt en je alle voorsprong kwijt bent en dat is jammer.

Moge allemaal.
 
Moge Annemarie.
 
Mogge John, hier zometeen nog maar een tussendoortje maken van steen want mijn bestelling is nog steeds niet aangemeld en kan ik niet verder met het grote beeld
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌦️ 10*C
 
Moge Jaap en hier doet de zon zn best al wel.
 
Middag luitjes. Het is overwegend bewolkt en fris buiten.
 
Middag John ja warm is het inderdaad niet, hier even bij de lokale super wat natuursteenhangers en ander klein spul neer gezet/gelegd zodat de jeugd wat kan kopen als bedankje voor de juf (was een ideetje van de supereigenaresse om dat kleine spul daar ten toon te zetten naast mijn beelden die er al staan)
 
Ja altijd leuker dan de standaard doosjes met chocolade Antje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan