Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag late lunch hier
Was/ben bezig met instellen/ontdekken van de functies van de
Ghl profilux mini verbazend wat zo'n ding allemaal kan buiten pH en licht regelling.
Ding hangt al 3 jaar onder de bak werd wel een tijd om eens beter te ontdekken hoe of wat
Gelijk de pH probe gekalibreerd afwijking werd wel heel erg :eek:;)
 
Middag Jaap en je hoeft je dus niet te vervelen met dit trieste weer.
 
Goedenavond alvast.

Gisteravond toen ik naar bed ging, keek ik even naar het aquarium. Wat een bak licht.
O de tc420 weer blijven hangen zeker? Dat doet deze al een tijdje.
Dan loopt deze vast, en loopt de tijd niet.
Even uit en aan, dan deed die het wel weer.
Gister dus niet. Hele rare pieptoon eruit. En daarna een heerlijke verschroeide componenten geur.

Dus maar even snel een ratelklok op de voeding gezet en 1 lamp aangesloten.

Zojuist de kabeltjes van de tc420 afgehaald en aan elkaar gesoldeerd tot een splitter. Dus nu kunnen beide lampen weer aan en uit.
Laatste maanden dan maar zonder luxe van dimmen.

Wordt tijd voor een nieuw aquarium.
 
Het is misschien toch telkens een te lange periode dagwens dat goedendag van mij. Daarom vandaag; goedenavond allemaal!
 
Goedenavond deze maandagavond.
 
Avond folks, de hele middag zitten zagen voor Jan Doedel wegens een breukvlak, nieuwe brok uitgezocht en vol goede moed opnieuw begonnen met zagen:koffie:
 
Goedenavond alvast.

Gisteravond toen ik naar bed ging, keek ik even naar het aquarium. Wat een bak licht.
O de tc420 weer blijven hangen zeker? Dat doet deze al een tijdje.
Dan loopt deze vast, en loopt de tijd niet.
Even uit en aan, dan deed die het wel weer.
Gister dus niet. Hele rare pieptoon eruit. En daarna een heerlijke verschroeide componenten geur.

Dus maar even snel een ratelklok op de voeding gezet en 1 lamp aangesloten.

Zojuist de kabeltjes van de tc420 afgehaald en aan elkaar gesoldeerd tot een splitter. Dus nu kunnen beide lampen weer aan en uit.
Laatste maanden dan maar zonder luxe van dimmen.

Wordt tijd voor een nieuw aquarium.
Heb zelf 2 tc420 in de kast die niks doen..

Niet meer nodig..
 
Avond folks, de hele middag zitten zagen voor Jan Doedel wegens een breukvlak, nieuwe brok uitgezocht en vol goede moed opnieuw begonnen met zagen:koffie:
Heerlijk dat er mensen zijn met zoveel geduld:DD

Avond binnenkomers.
 
Tot morgen en slaap lekker.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en Annemarie.
 
Goedemorgen
Andijk 🌥️ 9*C
nu eerst 💉🩸🧬 dus geen ontbijt:eek: of koffie :(;)
 
Moge Jaap en sterkte maar weer.
 
Middag allemaal.
 
Avond folks, de hele middag zitten zagen voor Jan Doedel wegens een breukvlak, nieuwe brok uitgezocht en vol goede moed opnieuw begonnen met zagen:koffie:
Is Jan Doedel in voor stenen met een breukvlak? Onze buren, dat zijn de mensen die naast ons wonen, hebben nieuwe bestrating achter het huis. De oude bestrating, stenen met nogal veel breukvlakken zou dan misschien iets zijn voor Jan. Ik geef het maar even door. :juggle: En dan hoef jij geen stenen met een breukvlak voor hem te zagen. Je merkt het, mijn gedachten en naastenliefde gaan ook jouw kant op zelfst indien je niet naast me bent.
 
Middag Ben. Mocht je een geschreeuw horen vandaag dan kan dat dochterlief Gwen zijn want die is een dagje met school in Hellendoorn aan het vertoeven.
Nu maar hopen dat het tot 3 uur een beetje goed weer blijft daar.
 
Middag Ben. Mocht je een geschreeuw horen vandaag dan kan dat dochterlief Gwen zijn want die is een dagje met school in Hellendoorn aan het vertoeven.
Nu maar hopen dat het tot 3 uur een beetje goed weer blijft daar.
Eigenlijk had je het iets eerder moeten vragen, mijn eigenlijke bestelling is nu de deur al uit. Maar goed, jij bent tenslotte ook niet iedereen dus ik heb een droog weer correctie uit gevoerd. Maar, hopelijk begrijp je dit, kan ik geen garantie geven. Wel is er nog een waarschuwing op z'n plaats; eenmaal hier is het goed mogelijk dat Gwen wil blijven. Voor ons hier is het eigenlijk al gewoon dat mensen hier niet meer weg willen. Maar het zal duidelijk zijn, zoveel plek is er inmiddels niet meer. We zullen haar dan ook in een hopelijk prima stemmig gezond en wel weer terugzenden maar weten wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ze een fijne dag zal hebben. :):):);)
 
Is Jan Doedel in voor stenen met een breukvlak? Onze buren, dat zijn de mensen die naast ons wonen, hebben nieuwe bestrating achter het huis. De oude bestrating, stenen met nogal veel breukvlakken zou dan misschien iets zijn voor Jan. Ik geef het maar even door. :juggle: En dan hoef jij geen stenen met een breukvlak voor hem te zagen. Je merkt het, mijn gedachten en naastenliefde gaan ook jouw kant op zelfst indien je niet naast me bent.
Heel lief dta je aan mij denkt maar bij nader inzien wijs ik het aanbod toch maar af :LOL:
 
Ik denk smorgens even
1654001311448737662121.jpg
van wat is dit nou weer, tja papaver een bloemsteel.
1654001349930206764317.jpg

Een stokje ernaast
1654001392370468834000.jpg
 
Ik heb die bloem van meegekregen
16540022689331967720573.jpg
16540023082161684972445.jpg

Langedag bloeier is het.
Dat geeft me te denken over evt lichtbehoeften in 'me bakkies' inde zin van langer of korter belichten, kijk ik persoonlijk zit er t lieft het grootste deel vd dag in te speuren, laat dat wel wezen.
Hier nu is er bv eens de reuzevallisneria goed aangeslagen, wel invasief benoemd, ik zag vh net dat ze uit australie komt.

Ik doe nu met 36 w bij 2m x60x60 voorlopig t groeit niet heeel snel maar echterdoch zonder algensmertz assimileren ze ahw als de donder..
1654003526348171160395.jpg
1654003605347830946429.jpg
 
Middag :koffie:
Denk dat het hier de langste tijd droog is geweest buiten wordt wel heel erg donker nu
 
Dan woon je vast bij me om de hoek Jaap:DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan