Nope was een moter jacht ding van 12 meter met alle gemakken aan boord.Middag Jaap en jij hebt dus moeten roeien
Verdorie zo oud was hij nog niet dacht rond de 60 eind 50Even een mededeling van huishoudelijke aard. Velen van jullie hebben lid Henton wel gekend denk ik en vandaag kreeg ik te horen dat hij in december is overleden en niet meer onder ons is.
Die sigaretten mogen ze van mij direct verbieden. Niet voor de gezondheid hoor. Dat moet ieder voor zich bepalen.Waar gaat het naar toe met dit land? Ik hoor net bij WNL over het verhogen van de prijs van sigaretten in 18 jaar tot rond de 45 euro per pakje.
Tja dan is de volgende stap de verhoging van een patatje tot 12,50.
Laat de mensen leven en zelf bepalen wat ze willen doen want de bemoeizucht loopt wel de spuigaten uit vindt ik.
O ja, dan zal de prijs van een biertje ook wel stijgen tot 15 euro😱
Er zit toch wel een verschil tussen mensen. Nu moeten we zelf het dagdeel invullen! Kijk, daar zie je toch weer aan dat ik veel vlijtiger ben. Bij mij zou er staan; goede👎(morgen/middag/avond) doorhalen wat niet verlangt wordt. Dat zijn een paar streepjes, bij Marcel worden er teksten verlangt...🙂🙂🙂😉😉😉😉 (Waarom er een duim naar beneden staat is een raadsel. Ik heb een n tussen haakjes gezet om de zin juist te krijgen.) (Moet ik me daar kwaad over maken, een computer die er ook een mening op na houdt en een ongewenste duim plaats?)O ja vergeet het bijna.
Goede(dagdeel hier invullen) allen.
Daar zijn we gelukkig al hard mee bezig. We moeten naar elektrisch.Avond Marcel en ja dat kun je ook zeggen van auto s want als ik bij de stoplichten sta dan sta ik alle uitlaatgassen in te ademen dus weg met de auto dan maar😛
Binnenkort hebben we ook allemaal de e-sigaretDaar zijn we gelukkig al hard mee bezig. We moeten naar elektrisch.
Die hebben we dus al. Het wachten is op een machientje, een robot misschien, die er voor ons aan zuigt...🙂🙂😉Binnenkort hebben we ook allemaal de e-sigaret
Dat doet het RIVM al voor ons.Die hebben we dus al. Het wachten is op een machientje, een robot misschien, die er voor ons aan zuigt...🙂🙂😉
Nu heb ik zo'n vermoeden dat GLS daar niets mee vandoen heeft.Nou van snelheid moet GLS het alvast niet hebben, maandag 23 mei een pakketje besteld, vandaag bezorgd, dus ik verwacht een andere bestelling (gisteren geplaatst) over 2 weken 😆
Nee ligt aan gls op 26 mei lag het pakket al in het depot in UtrechtNu heb ik zo'n vermoeden dat GLS daar niets mee vandoen heeft.
Zal het bedrijf wel zijn waar je de boel besteld hebt.
Oei das minder al gemeld bij de verzender das de gene die er achter aan moet al denken ze zelf soms van niet.Nee ligt aan gls op 26 mei lag het pakket al in het depot in Utrecht
Ja ze kampen met personeelstekorten, had het inderdaad wel al gemeld bij de verzender maar die zijn ook erg traagOei das minder al gemeld bij de verzender das de gene die er achter aan moet al denken ze zelf soms van niet.
Misschien heb jij na de post nog tijd voor een route bij hunJa ze kampen met personeelstekorten, had het inderdaad wel al gemeld bij de verzender maar die zijn ook erg traag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.