Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.
Zo bootje varen ook weer gehad buurman ook weer blij.:DD
Zelf begrijp ik niet wat ie er aan vind maar goed ieder zijn hobby.:juggle:;)
 
Middag Jaap en jij hebt dus moeten roeien:DD
 
Middag Jaap en jij hebt dus moeten roeien:DD
Nope was een moter jacht ding van 12 meter met alle gemakken aan boord.
Na het electra probleem te hebben opgelost.
Een vaar test uitgevoerd geen roeispanen nodig gehad;)
 
Even een mededeling van huishoudelijke aard. Velen van jullie hebben lid Henton wel gekend denk ik en vandaag kreeg ik te horen dat hij in december is overleden en niet meer onder ons is.
Verdorie zo oud was hij nog niet dacht rond de 60 eind 50
 
Zover ik zag was hij 57 Jaap en dus veel te jong.
 
Avond allemaal.
 
Waar gaat het naar toe met dit land? Ik hoor net bij WNL over het verhogen van de prijs van sigaretten in 18 jaar tot rond de 45 euro per pakje.
Tja dan is de volgende stap de verhoging van een patatje tot 12,50.
Laat de mensen leven en zelf bepalen wat ze willen doen want de bemoeizucht loopt wel de spuigaten uit vindt ik.

O ja, dan zal de prijs van een biertje ook wel stijgen tot 15 euro:eek:
Die sigaretten mogen ze van mij direct verbieden. Niet voor de gezondheid hoor. Dat moet ieder voor zich bepalen.
Ik lust ook graag een vette hap, of een biertje.
Maar gewoon omdat ze een ander opzadelen met hun stank.

Je moet tegenwoordig overal door een muur van rook, voordat je de deur in kan.
Want ze staan zo lekker buiten naast de deur te paffen. Want binnen mag niet.

Nog maar te zwijgen over een terrasje pakken.……..

Ik denk dat ze heel raar staan te kijken als ik met mijn bier ga gooien. Of even mijn broek laat zakken en de over je heen sta te pissen.
Vind je dat gek? Nou komt op hetzelfde neer hoor. Vieze afgewerkte rook over een ander heen blazen….is hetzelfde.

Maar goed. Ik houd me mond wel weer. Want dit is altijd tegen het zere been.
 
O ja vergeet het bijna.

Goede(dagdeel hier invullen) allen.
 
Avond Marcel en ja dat kun je ook zeggen van auto s want als ik bij de stoplichten sta dan sta ik alle uitlaatgassen in te ademen dus weg met de auto dan maar:p
 
O ja vergeet het bijna.

Goede(dagdeel hier invullen) allen.
Er zit toch wel een verschil tussen mensen. Nu moeten we zelf het dagdeel invullen! Kijk, daar zie je toch weer aan dat ik veel vlijtiger ben. Bij mij zou er staan; goede(n)(morgen/middag/avond) doorhalen wat niet verlangt wordt. Dat zijn een paar streepjes, bij Marcel worden er teksten verlangt...:):):););););) (Waarom er een duim naar beneden staat is een raadsel. Ik heb een n tussen haakjes gezet om de zin juist te krijgen.) (Moet ik me daar kwaad over maken, een computer die er ook een mening op na houdt en een ongewenste duim plaats?)
 
Laatst bewerkt:
Avond Marcel en ja dat kun je ook zeggen van auto s want als ik bij de stoplichten sta dan sta ik alle uitlaatgassen in te ademen dus weg met de auto dan maar:p
Daar zijn we gelukkig al hard mee bezig. We moeten naar elektrisch.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Morgen allemaal.


Baby Animals Reaction GIF by Justin
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 14*C
 
Nou van snelheid moet GLS het alvast niet hebben, maandag 23 mei een pakketje besteld, vandaag bezorgd, dus ik verwacht een andere bestelling (gisteren geplaatst) over 2 weken :LOL:
 
Moge binnenkomers.
 
Omdat het een mooie dag is en de verwachtig dat die mogelijk ook zo blijft is er grond genoeg iedereen een fijne dag toe te wensen. Maak er iets moois van!
 
Moge Ben en geniet van de zon zou ik zeggen.

Nou laat ik nu ik bezig ben toch gelijk maar middag allemaal zeggen want dan ben ik mooi optijd in elk geval.
 
Middag
smakelijke lunch allemaal :chef:
 
Nou van snelheid moet GLS het alvast niet hebben, maandag 23 mei een pakketje besteld, vandaag bezorgd, dus ik verwacht een andere bestelling (gisteren geplaatst) over 2 weken :LOL:
Nu heb ik zo'n vermoeden dat GLS daar niets mee vandoen heeft.
Zal het bedrijf wel zijn waar je de boel besteld hebt.
 
Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan