Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag
Zo eerst maar de lunch dan weer verder met de keuken verbouwing en schoonmaak.
Kastjes boven de wasbak weghalen
Na twee keer ruzie met ze:stars: was ik er klaar mee.
Ook het filter schoonmaken wordt makkelijker filter paste niet onder de .. Kastjes.
Twee problemen opgelost in 1keer;):DD
 
Middag, weekend.
broodje gehaktbal gehad en een broodje Picalilly.
 
Middag heren.
 
Middag luitjes, hier was het een feestje om d epost te bezorgen met zulk stralend weer, nu lekker :koffie:
 
Middag, ff wezen tanken in Duitsland. Waar ik normaal ga stond een rij van ca. 100mtr meest Nederlandse auto’s. Dus dorpje verder gereden. En een €20,— uitgespaard op een volle tank. Had de tank dan ook bijna leeg.
 
Middag, ff wezen tanken in Duitsland. Waar ik normaal ga stond een rij van ca. 100mtr meest Nederlandse auto’s. Dus dorpje verder gereden. En een €20,— uitgespaard op een volle tank. Had de tank dan ook bijna leeg.
Ja dat is nog de moeite.

Ik ben gisteren naar België gereden. Maar de benzine is daar 2,14 dus scheelt amper 15 cent met hier.
Kost je 2 liter extra. Dus ik ga daar voorlopig niet meer heen. Moet echt minimaal 25 cent verschil zijn.
 
Middag heren.
 
Ja dat is nog de moeite.

Ik ben gisteren naar België gereden. Maar de benzine is daar 2,14 dus scheelt amper 15 cent met hier.
Kost je 2 liter extra. Dus ik ga daar voorlopig niet meer heen. Moet echt minimaal 25 cent verschil zijn.
Het kost hier in dorp 2,35, en waar ik tankte 1,94. Dus dat scheelt me iets teveel om niet naartoe te rijden.
 
Avond luitjes.
 
Goedenavond.
 
Avond Marcel.
 
Goedenacht ☺️
Hier kun je in Duitsland tanken voor 1,86. Zelfs 1.84 ergens. Maar prijzen kunnen door de dag wijzigen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge binnenkomers.
 
Goedemorgen
Andijk 🌤️ 11*C
:chef::coffee::coffee:
 
Morgen allemaal.
Pup Reaction GIF by Justin
 
Moge Jaap en Andre.
 
‘S-morgens…. Kun je eens uitslapen, half 6 klaarwakker.
Nederlandse taal, prachtig? Bovenstaande zin bijvoorbeeld. Krijg je bijna hoofdpijn van, wat wordt hier nu precies bedoeld? Je wilt uitslapen en bent om half zes wakker? Dus was je om halfzes uitgeslapen en vervolgens dus tot tevredenheid wakker, of niet? Had je langer willen slapen,? Half zes bleek te vroeg? Waarom ben je dan wakker geworden? Of klopt er iets niet in de zin, je kon NIET uitslapen wat kennelijk vaker voorkomt? Waarbij de tijden ook niet uitmaken? Hoe dan ook, Albert, ik hoop dat je vaak fijn én rustig kan slapen en wakker worden op tijden dat het jou uitkomt! :):):);)
 
Wéér een prachtige dag in het verschiet, geniet er van jongelui. Het is jullie dag maak er iets unieks van! Een fijne dag gewenst!
 
J
Nederlandse taal, prachtig? Bovenstaande zin bijvoorbeeld. Krijg je bijna hoofdpijn van, wat wordt hier nu precies bedoeld? Je wilt uitslapen en bent om half zes wakker? Dus was je om halfzes uitgeslapen en vervolgens dus tot tevredenheid wakker, of niet? Had je langer willen slapen,? Half zes bleek te vroeg? Waarom ben je dan wakker geworden? Of klopt er iets niet in de zin, je kon NIET uitslapen wat kennelijk vaker voorkomt? Waarbij de tijden ook niet uitmaken? Hoe dan ook, Albert, ik hoop dat je vaak fijn én rustig kan slapen en wakker worden op tijden dat het jou uitkomt! :):):);)
mogguh.. weet je hoe we mensen zoals jou noemen in onze familie? Taalpuristen. ;)
 
Middag luitjes, post weer klaar nu een lekker lang weekend (donderdag eerste werkdag:cool:) nu eerst :koffie:
 
Middag :chef::coffee:
 
Middag Jaap.
 
…..en een broodje Picalilly.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Een broodje met die gele saus uit een pot? Of is het toch iets anders?

Heb gisteren in België een potje gekocht. Belgische picalilly. Nou, dat is goed hartig kan ik je verzekeren. Wel lekker dat er flinke stukken groente in zitten.
 
Middag Marcel.
 
Middag.

Zo even naar de bouwmarkt. Een strooi karretje kopen voor op het gazon.
Heb de laatste keer met de hand gestrooid. Maar heb nu allemaal lichte en donkere plekken in het gras. Heb niet uniform gestrooid.
 
Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Een broodje met die gele saus uit een pot? Of is het toch iets anders?

Heb gisteren in België een potje gekocht. Belgische picalilly. Nou, dat is goed hartig kan ik je verzekeren. Wel lekker dat er flinke stukken groente in zitten.
Klopt, die ja. Ff de naam weggepoets, anders maak ik reclame… en dat mag alleen beheer denk ik…
80128C44-49AC-40F7-859A-9BDC9DD2EC3D.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan