Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is nog nooit in mij opgekomen om dat puur op je brood te smeren.
Wel op kaas ofzo.

Maar goed, ieder zijn ding.
 
Op kaas?.?:rolleyes:
 
Nederlandse taal, prachtig? Bovenstaande zin bijvoorbeeld. Krijg je bijna hoofdpijn van, wat wordt hier nu precies bedoeld? Je wilt uitslapen en bent om half zes wakker? Dus was je om halfzes uitgeslapen en vervolgens dus tot tevredenheid wakker, of niet? Had je langer willen slapen,? Half zes bleek te vroeg? Waarom ben je dan wakker geworden? Of klopt er iets niet in de zin, je kon NIET uitslapen wat kennelijk vaker voorkomt? Waarbij de tijden ook niet uitmaken? Hoe dan ook, Albert, ik hoop dat je vaak fijn én rustig kan slapen en wakker worden op tijden dat het jou uitkomt! :):):);)


J

mogguh.. weet je hoe we mensen zoals jou noemen in onze familie? Taalpuristen. ;)


Nou nee, ik niet. Je hebt het vraagteken gemist in de eerste zin.... :):):)
 
Middag luitjes. Eerst denkt Albert dat beheerders reclame mogen maken en nu noemt ie Ben een taalpurist. Beetje jammer op zo n mooie middag zeg:p:p:p
 
Avond allemaal.
 
Avond Liran.
 
Goedenavond.
 
avond Marcel.
 
Avond Albert en Marcel.
 
Ze verwachten dat het hier morgen gaat regenen. Dus ik heb mijn strooi karretje van gardena maar eens geprobeerd.
Ze hadden er ook een lijstje bij zitten met de juiste stand voor ieder merk gazonmest.
Het werkte heel goed. Geen gestuif. En heel mooi uniform verdeeld.
Dus ik ben blij. Hopelijk wordt het gazon nog wat mooier.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen. De wederhelft de deur uit om te werken tot 2 uur. Dus home alone again. Weinig op de planning staan.
Kan morgen wel.
 
Moge Albert en dus alle tijd om motorsport te kijken.
 
Ja natuurlijk maar ja ik volg het wel altijd net als jij de F1. Op jaarbasis ben je niet veel uur eraan kwijt Albert;)
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en hier is het (nog) heerlijk zonnig.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 16*C
 
Ze verwachten dat het hier morgen gaat regenen. Dus ik heb mijn strooi karretje van gardena maar eens geprobeerd.
Ze hadden er ook een lijstje bij zitten met de juiste stand voor ieder merk gazonmest.
Het werkte heel goed. Geen gestuif. En heel mooi uniform verdeeld.
Dus ik ben blij. Hopelijk wordt het gazon nog wat mooier.
Het nadeel van zo'n strooi wagentje is dan wel weer, je moet er mee blijven lopen om een goede verdeling te krijgen....:):):);););)
 
Het nadeel van zo'n strooi wagentje is dan wel weer, je moet er mee blijven lopen om een goede verdeling te krijgen....:):):);););)
Ik heb nog naar een strooi robot gezocht…….
 
mogguh. Bewolkt en broeierig warm hier in Overijssel
 
Middag allemaal en het is nog zonnig hier.
 
Middag hier nog steeds bewolkt wel drukkend warm.
Nu eerst maar de lunch naar binnen werken.
Asperges soep met knoflook stokbrood.:chef:
Smakelijk lunch allemaal.
 
Middag Jaap en hier inmiddels ook bewolkt en de wind trekt aan.
 
Middag luitjes hier weer even een raoultje gedaan en een berg garnalen uitgevangen (schat dat er minimaal 1000 inzaten):koffie:
 
Misschien moet je denken aan een goed afgerichte Boomer:DD
Als die zijn behoefte met dezelfde precisie over het gazon verdeeld, dan zou het een overweging kunnen zijn.

Maar een zak van 10 kg gelijk verdelen.

Of meerdere zakken van 10 kg door een boomer laten eten, en vervolgens met een klein rendement over het gazon laten verspreiden………..
 
Hier de hele dag geen zon gezien.
Was wel wat broeierig buiten.
Nu regent het sinds een uur of 12. En daar komt voorlopig geen einde aan zie ik.

Wel goed voor het net bemeste gazon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan