Ik heb een potje van K...e gekocht en dat lijkt erg veel op dit potje😛Klopt, die ja. Ff de naam weggepoets, anders maak ik reclame… en dat mag alleen beheer denk ik…
Bekijk bijlage 344493
Ik heb een potje van K...e gekocht en dat lijkt erg veel op dit potje😛Klopt, die ja. Ff de naam weggepoets, anders maak ik reclame… en dat mag alleen beheer denk ik…
Bekijk bijlage 344493
Nederlandse taal, prachtig? Bovenstaande zin bijvoorbeeld. Krijg je bijna hoofdpijn van, wat wordt hier nu precies bedoeld? Je wilt uitslapen en bent om half zes wakker? Dus was je om halfzes uitgeslapen en vervolgens dus tot tevredenheid wakker, of niet? Had je langer willen slapen,? Half zes bleek te vroeg? Waarom ben je dan wakker geworden? Of klopt er iets niet in de zin, je kon NIET uitslapen wat kennelijk vaker voorkomt? Waarbij de tijden ook niet uitmaken? Hoe dan ook, Albert, ik hoop dat je vaak fijn én rustig kan slapen en wakker worden op tijden dat het jou uitkomt! 🙂🙂🙂😉
J
mogguh.. weet je hoe we mensen zoals jou noemen in onze familie? Taalpuristen. 😉
Mogge John, er is meer dan alleen maar motorsport in het levenMoge Albert en dus alle tijd om motorsport te kijken.
Het nadeel van zo'n strooi wagentje is dan wel weer, je moet er mee blijven lopen om een goede verdeling te krijgen....🙂🙂🙂😉😉😉Ze verwachten dat het hier morgen gaat regenen. Dus ik heb mijn strooi karretje van gardena maar eens geprobeerd.
Ze hadden er ook een lijstje bij zitten met de juiste stand voor ieder merk gazonmest.
Het werkte heel goed. Geen gestuif. En heel mooi uniform verdeeld.
Dus ik ben blij. Hopelijk wordt het gazon nog wat mooier.
Ik heb nog naar een strooi robot gezocht…….Het nadeel van zo'n strooi wagentje is dan wel weer, je moet er mee blijven lopen om een goede verdeling te krijgen....🙂🙂🙂😉😉😉
Misschien moet je denken aan een goed afgerichte BoomerIk heb nog naar een strooi robot gezocht…….
Als die zijn behoefte met dezelfde precisie over het gazon verdeeld, dan zou het een overweging kunnen zijn.Misschien moet je denken aan een goed afgerichte Boomer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.