Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, Albert. Je komt soms dingen tegen van die prutsers. Zeker bij mensen die wel eens wat zelf doen in huis.
En dat terwijl de mensen waar we dit huis toen van kochten sommige zaken juist wel hadden doordacht.
heb trouwens ook gelijk de afzuigkap maar aangepast naar buiten met een slang, nog ff aftimmeren met een koof.
wachten is op plaatwerk wat ik op maat laat zagen bij de G bouwmarkt. Wel zo handig, dan is het hopelijk ook haaks.
 
Ik heb vd g markt ook wel eens wat schotjes laten zagen.
Toen bleek me huurwoning niet, waterpas,, der was nog net geen wat gas onderbedolven,
Toen kwam het later weer recht, maar niet heus natuurlijk.
Overal gluren de de kieren , mja wat erin te voegen, dat is mijn laatste questie.
Schapenwol lijkt of leek me wel een optie.
 
Laatst bewerkt:
En dat terwijl de mensen waar we dit huis toen van kochten sommige zaken juist wel hadden doordacht.
heb trouwens ook gelijk de afzuigkap maar aangepast naar buiten met een slang, nog ff aftimmeren met een koof.
wachten is op plaatwerk wat ik op maat laat zagen bij de G bouwmarkt. Wel zo handig, dan is het hopelijk ook haaks.
Toch niet tevreden met die circulatie?
 
Avond allemaal
 
Toch niet tevreden met die circulatie?
Vrijdag was hier een keuken-servicemonteur, en die zei ook waarom niet gewoon de lucht naar buiten blazen. Ook uit eigen ervaringen gaf hij advies om het te veranderen.
 
Avond Albert en de regen heeft ons bereikt en het regent al 2 uur aan een stuk door.
 
Vrijdag was hier een keuken-servicemonteur, en die zei ook waarom niet gewoon de lucht naar buiten blazen. Ook uit eigen ervaringen gaf hij advies om het te veranderen.
Netjes dat die een goed advies geeft.

Meestal gaan ze voor de recirculatie, omdat dit overal past. Dus geen extra mannetje nodig.

Net zoals dat ze geen tegels meer leveren. Alleen nog beplating.
Dan hebben ze ook geen extra mannetje meer nodig.
 
Avond Albert.
 
John. Avond, bijkomen van lekker eten.
 
Avond folks, hele dag gebeeldzaagd en gaat best aardig, inmiddels het stof van mij afgespoeld en een lekkere triple aan het drinken
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en Annemarie want die komt eraan zie ik.
 
Moge Corne. Het is maar grijs en nat buiten.
 
Goedemorgen
Andijk 🌥️ 12*C
 
Moge Antje en Jaap.
 
Goedemorgen, vrienden en vriendinnen en zij die zich niet onder deze omschrijving voelen.
 
Vandaag spelen met water.
1
IMG_20220607_105504.jpg

2
IMG_20220607_105509.jpg
IMG_20220607_113345.jpg

Voor. Na.
Vanmiddag 3 en 4 nog:juggle::br:;)
 
Moge Ben.Je hebt het er maar weer druk mee Jaap.

Ik zeg alvast middag allemaal op deze winderige en koude dag.
 
Moge Ben.Je hebt het er maar weer druk mee Jaap.

Ik zeg alvast middag allemaal op deze winderige en koude dag.
Houd me van de straat ;)
Nu eerst maar eens wat eten.
Een goede middag en smakelijke lunch allemaal.
 
Ik weet niet waar deze vraag gesteld moet worden.
Maar wanneer heb je rechten om bij aangeboden en gevraagd deeltenemen.
 
Ik weet niet waar deze vraag gesteld moet worden.
Maar wanneer heb je rechten om bij aangeboden en gevraagd deeltenemen.
Je kan altijd in de sectie aangeboden en gevraagd een topic openen Edwin. Je kan daar alleen niet in een bestaand topic reageren want dat kan alleen via de pb.
 
Avond allemaal.
 
Een goedenavond.
 
Avond Albert.
 
Avond. Heerlijk weer ff de spieren stuk maken om weer te vergroten pff
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan