Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Nou, ik heb de MotoGP maar eens bekeken, bij gebrek aan ander racegeweld. Was ook saai na de eerste bocht. Een optocht van een paar motoren.

tot zover het verslag.
 
Ja vandaag viel de MotoGP tegen maar ja als echte F1 kijker moet je dit wel gewend zijn denk ik:DD
Gelukkig waren de Moto 2 en 3 wat mooier om te zien en Bo heeft weer een paar punten in de pocket.
 
Avond allemaal.
 
Goede zondagavond.
 
Goedenavond.

Het is eindelijk gestopt met regenen. Er is 30mm gevallen.
De wadi zit weer behoorlijk vol.

Vannacht komt de roparun door het dorp. Ben benieuwd wat ik er van mee krijg.
 
Avond heren en hier net een heel klein licht buitje maar verder nog droog.
 
Avond Marcel. Hier wel regen,maar niet zo uitbundig tot Nu toe. Lekker rustige regenbui. En nu alweer een uurtje droog.
 
De regen van jullie trekt vast dan hier naartoe nog:eek:
 
Avond
hier vanaf 16.00 uur volop regen das mooi scheelt weer water geven.
 
Nou ik mag hopen dat jullie niet alles richting Groeningen hebben gestuurd.
 
Hier is het nu droog, vanavond nog maar een bak leggegtrokken en een miljoen garnalen gekild, word gek van die garnalen zijn voedselconcurenten van mijn algeneters, maar gaandeweg krijg ik het onder controle
 
Goedemorgen.
 
Ligt iedereen nog in bed? Nou ja het is er wel weer voor.
 
Goedemorgen
:chef::coffee::coffee:
Andijk 🌦️ 13*C
 
Moge Jaap.
 
Goedemorgen.
 
Ligt iedereen nog in bed? Nou ja het is er wel weer voor.
Euhhh ja.

Wat een nacht zeg.

Begon om ca 2 uur met een hoop vuurwerk. Daarna een hoop muziek, geouwehoer door zo’n omroeper.
Alles bij elkaar tot en uur of 5 met wederom vuurwerk.

Opgeteld dat het na de regen van gisteren spaans benauwd geworden was. Dus heb vannacht ook de airco maar aangeslingerd.

Daarna toch nog een beetje geslapen….
 
Euhhh ja.

Wat een nacht zeg.

Begon om ca 2 uur met een hoop vuurwerk. Daarna een hoop muziek, geouwehoer door zo’n omroeper.
Alles bij elkaar tot en uur of 5 met wederom vuurwerk.

Opgeteld dat het na de regen van gisteren spaans benauwd geworden was. Dus heb vannacht ook de airco maar aangeslingerd.

Daarna toch nog een beetje geslapen….
Nou ik weet niet waar je woont maar wel een rare dag om oud en nieuw te vieren hoor:LOL:
 
Mogge luitjes, was gisteravond bij het naar bed gaan mijn pillen vergeten maar kwam daar pas rond 01:00 uur achter, dus ja laat ingeslapen dus laat opstaan:koffie:
 
Moge Antje en als ik toch bezig ben zeg ik gelijk goedemiddag allemaal.
 
Wij hebben het tot nu toe droog gehouden. Vanochtend zijn over een rommelmarkt gelopen hier in de buurt. Niets gekocht er bleek, zoals de naam al waarschuwend aangaf, alleen rommel aangeboden.
Maar nietemin wensen wij een ieder een fijne dag toe!
 
Middag, hier wat aan de knutsel in huis. En wat wasjes draaien.
 
Middag en hier een harde wind maar nog droog.
 
Middag luitjes hier nat en koud (dat laatste is een gok ben nog niet buiten geweest) dus lekker aan het beeldzagen in mijn atelier :koffie:
 
Goedemiddag,

moet er niet aan denken nog niet buiten te zijn geweest. Mijn dag begint pas echt na de eerste wandeling met hond. Krijg ik energie van.
 
Ik zit binnen met 5 katten, maar dan als ik bv naar buiten moet voor een boodschap of een of twee.
Dan zijn me de hondenuitlatenden, me eerste aanklamp op de dag.
 
Nou hier wel bewolkt met veel wind maar echt niet koud en je kan prima met een t shirt naar buiten.
 
Nou ik weet niet waar je woont maar wel een rare dag om oud en nieuw te vieren hoor:LOL:
Nee de roparun kwam door het dorp.
Ze hadden alleen een beetje door moeten lopen, want wie komt er nou midden in de nacht langs….
 
Wij hebben het tot nu toe droog gehouden. Vanochtend zijn over een rommelmarkt gelopen hier in de buurt. Niets gekocht er bleek, zoals de naam al waarschuwend aangaf, alleen rommel aangeboden.
Maar nietemin wensen wij een ieder een fijne dag toe!
Ja Ben. Rommelmarkten hebben mijn intresse ook niet meer. Je komt alleen rommel tegen.
Alles wat beetje interessant zou kunnen zijn, is meestal al via MP verkocht.
Wat over blijft is. Juist rommel.
 
Middag volop aan de regen:regen: hier koud is het zeker niet
wel veel wind.
Maar goed binnen is het droog en en nog voldoende te doen dus laat het maar regen daar buiten.
 
Middag, ben er klaar mee voor vandaag. Zweet loopt me over de rug van dat klussen. Wat met electriciteit gespeeld. en alles werkt nog, de stroomdraad vd regelunit vd vloerverwarming liep gewoon met een verlengsnoer en kroonsteentje door de kast naar de andere kant, die heb ik dus voorzien van een contactdoos dichtbij met een stekker eraan zoals het eigenlijk hoort. Nu de kabel nog wat inkorten en het smoer door een electrabuis geleiden. Beetje netter al zie je er niks van eigenlijk.
 
Ja, Albert. Je komt soms dingen tegen van die prutsers. Zeker bij mensen die wel eens wat zelf doen in huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan