Een goede donderdagavond. Ik ruik het weekend alweer.
Klagen en nog eens klagen is ook slecht voor je gezondheid... daarom neem ik constante klagers niet meer serieus met hun geklaag.Avond Marcel en ja dat kun je ook zeggen van auto s want als ik bij de stoplichten sta dan sta ik alle uitlaatgassen in te ademen dus weg met de auto dan maar😛
Moeten?? Geen idee wat je idee is maar we moeten niks.Daar zijn we gelukkig al hard mee bezig. We moeten naar elektrisch.
Op mijn brommertje pakketten rond brengen want een autorijbewijs heb ik niet 😆Misschien heb jij na de post nog tijd voor een route bij hun
Even op MP kijken voor een leuke aanhanger achter dr brommerOp mijn brommertje pakketten rond brengen want een autorijbewijs heb ik niet 😆
Nou mij heb je ook nog nooit serieus genomen tochKlagen en nog eens klagen is ook slecht voor je gezondheid... daarom neem ik constante klagers niet meer serieus met hun geklaag.
Klopt jij bent een uitzonderingNou mij heb je ook nog nooit serieus genomen toch
Dat is indd het enige wat Moet ja.Enigste wat we moeten in schijten, en ademhalen (anders leef je niet zo lang). Gaslek? Nou hier niet, zag net het energieoverzichr vd maand mei, 18m3 gas tov 71m3 vorig jaar….
Je bent tenminste een echte vriend🤣🤣🤣Klopt jij bent een uitzondering
Beter eerlijk zijn toch?Je bent tenminste een echte vriend🤣🤣🤣
Denk dat ie op elk klemtoon het wel leuk vindt 😉Wil John eens serieus genomen worden? Door wie… 😆 let wel ff op hoe je de klemtoon legt.
Ik moet het overzicht van deze en de vorige maand nog maken. Houd dat bij in exel.Enigste wat we moeten in schijten, en ademhalen (anders leef je niet zo lang). Gaslek? Nou hier niet, zag net het energieoverzichr vd maand mei, 18m3 gas tov 71m3 vorig jaar….
Ja, de laatste tijd vroeger wakker dan ik leuk vind.Mogge Nic, early bird. 🙂
Goedemorgen ☕☕
Andijk 🌤️ 11*C
Hier was het ook zo'n 11 graden maar al zonder vest gelopen. In de zon voelde het zelfs warm aan. Wordt 26 hier vandaag en ik denk dat de zon flink gaat branden.Moge jaap en hier 15 graden als ik het mag geloven.
Morgen collega. 😎Mogge folks
Mij zie je niet in een korte broek hoor.Moge Marcel en trek de korte broek dan maar aan. Hier gaat het lang niet zo warm worden.
Moge Andre.
Ga je in dat bos ook de post bezorgen??Morgen collega. 😎
Nou ik loop ook niet in een korte broek want dan wordt iedereen verblindt.Mij zie je niet in een korte broek hoor.
Ik wil altijd sokken aan hebben. Maar dat staat echt niet onder een korte broek…..
Alles duurt toch altijd wat langer in Andijk?😉Inmiddels 16*C hier duurt altijd wat langer voor de temperatuur oploopt hier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.