Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goede donderdagavond. Ik ruik het weekend alweer.
 
Avond Albert en goed dat je het zegt want ik was al op zoek naar een gaslek;)
 
Avond Marcel en ja dat kun je ook zeggen van auto s want als ik bij de stoplichten sta dan sta ik alle uitlaatgassen in te ademen dus weg met de auto dan maar:p
Klagen en nog eens klagen is ook slecht voor je gezondheid... daarom neem ik constante klagers niet meer serieus met hun geklaag.
 
Klagen en nog eens klagen is ook slecht voor je gezondheid... daarom neem ik constante klagers niet meer serieus met hun geklaag.
Nou mij heb je ook nog nooit serieus genomen toch:pp
 
Enigste wat we moeten in schijten, en ademhalen (anders leef je niet zo lang). Gaslek? Nou hier niet, zag net het energieoverzichr vd maand mei, 18m3 gas tov 71m3 vorig jaar….
 
Enigste wat we moeten in schijten, en ademhalen (anders leef je niet zo lang). Gaslek? Nou hier niet, zag net het energieoverzichr vd maand mei, 18m3 gas tov 71m3 vorig jaar….
Dat is indd het enige wat Moet ja.
 
Wil John eens serieus genomen worden? Door wie… 😆 let wel ff op hoe je de klemtoon legt.
 
Enigste wat we moeten in schijten, en ademhalen (anders leef je niet zo lang). Gaslek? Nou hier niet, zag net het energieoverzichr vd maand mei, 18m3 gas tov 71m3 vorig jaar….
Ik moet het overzicht van deze en de vorige maand nog maken. Houd dat bij in exel.
Maar 1 ding weet ik al wel. 0 m3 gas.
 
Goedemorgen.
 
S morgens
 
Goedemorgen deze morgen
 
Mogge Nic, early bird. :)
 
Moge Nicole en Albert.
 
Moge jaap en hier 15 graden als ik het mag geloven.
 
Mogge Nic, early bird. :)
Ja, de laatste tijd vroeger wakker dan ik leuk vind.
Of ik word wakker van de kolonie roeken als ik met het raam open slaap, of ik word wakker omdat ik het te warm heb. En dan is het al licht en ben ik gelijk goed wakker.

Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk 🌤️ 11*C

Moge jaap en hier 15 graden als ik het mag geloven.
Hier was het ook zo'n 11 graden maar al zonder vest gelopen. In de zon voelde het zelfs warm aan. Wordt 26 hier vandaag en ik denk dat de zon flink gaat branden.
 
Goedemorgen.

Hier is het stralend zonnig. Nu nog 16 graden. Maar de verwachting is 24 graden.
 
Moge Marcel en trek de korte broek dan maar aan. Hier gaat het lang niet zo warm worden.

Moge Andre.
 
Moge Marcel en trek de korte broek dan maar aan. Hier gaat het lang niet zo warm worden.

Moge Andre.
Mij zie je niet in een korte broek hoor.

Ik wil altijd sokken aan hebben. Maar dat staat echt niet onder een korte broek…..
 
Mij zie je niet in een korte broek hoor.

Ik wil altijd sokken aan hebben. Maar dat staat echt niet onder een korte broek…..
Nou ik loop ook niet in een korte broek want dan wordt iedereen verblindt.
 
:koffie: Inmiddels 16*C hier duurt altijd wat langer voor de temperatuur oploopt hier.
Zal door die grote plas zoet water komen denk ik ligt hier op zo 700 meter bij 🏡 vandaan.
 
Inmiddels 16*C hier duurt altijd wat langer voor de temperatuur oploopt hier.
Alles duurt toch altijd wat langer in Andijk?;)

Middag allemaal en hier is het 19 graden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan