Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou hier is het weer zonnig inmiddels;)
 
Avond allemaal.
 
Avond Marcel.
 
Een goede dinsdagavond gewenst aan u allen.
 
Dank u Albert.
 
Het wordt een beetje donkerder in de lucht. Maar waar code Geel gebleven is?
 
Avond Albert en we moeten maar hopen op een warme winter.

 
Daarom ben ik erg blij met ons vaste contract tot begin 2025. Kunnen we nog ff sparen
 
Dat scheelt Albert en bij ons verliep dat in april 2022. We zaten op 180 en dat werd 320 en als dat met nog 25% stijgt zitten we op 400 euro:stars:
 
Hier loopt het contract tot juni 2024.
Maar ik verwacht niet, dat het goedkoper gaat worden.
 
Avond
toch wel raar die energie prijzen netwerkbeheerders lopen steen en been te klagen dat ze de stroom van zonnepanelen niet kunnen verwerken
en dan toch de prijzen verhogen met zoveel procent.
mag ik iedereen aanraden om zijn verbruik te monitoren en dit te vergelijken met het bedrag wat de heren bereken want sommige maken er een potje van richting zich zelf.
 
Avond Jaap en ja waar is het in ons land geen zootje vraag ik me weleens af.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en Annemarie.
 
Waar gaat het naar toe met dit land? Ik hoor net bij WNL over het verhogen van de prijs van sigaretten in 18 jaar tot rond de 45 euro per pakje.
Tja dan is de volgende stap de verhoging van een patatje tot 12,50.
Laat de mensen leven en zelf bepalen wat ze willen doen want de bemoeizucht loopt wel de spuigaten uit vindt ik.

O ja, dan zal de prijs van een biertje ook wel stijgen tot 15 euro:eek:
 
Goedemorgen
Andijk 🌤️ 10*C
Tja John nog even worden we allemaal verplicht tot de aanschaf van een beweging en inname meter om te zien of we wel voldoende bewegen en wat we eten en drinken.:eek::stom:
bij verkeerd gedrag krijg je dan een schok toe gediend
1654065130559.png
;)
 
Haha Jaap ja de bemoeizucht slaat helemaal door inderdaad. Laten de bewindslieden maar eens naar zichzelf kijken want daar hebben ook veel "overgewicht" en kunnen gezonder leven. Maar ja naar een ander wijzen is zo makkelijk he.
 
Moge Antje en nee ik maak me er niet druk om want daar schiet je niks mee op maar dat neemt niet weg dat die bemoeizucht wel doorslaat en een ander gaat bepalen wat we maar moeten eten en drinken of doen.
Maar ja de politiek wil graag een punt maken .
 
Goedemorgen alle,

s ochtends vroeg zulke berichten. 45 euro voor een pakje sigaretten. Daar maak ik me toch wel druk om :eek:

De betutteling loopt echt compleet uit de hand. Bij Ikea eten en een colaatje. Ik had wel een suiker shotje nodig na km dwalen. Afgerekend en ik kon het pakken bij een automaat. Staat er een groot bord op. Omdat wij willen dat u gezond blijft hebben we alleen suikervrije dranken (zo iets in die strekking). Dus de Ikea gaat ook al bepalen wat gezonder is voor mij.

Ik hoorde van de bakker dat veel scholen de ouders van kinderen verplicht om hun kinderen alleen maar bruin brood mee te geven. Als je wit brood mee geef krijg je een manende brief in de bus van de school. Het word steeds gekker.............
 
Waar gaat het naar toe met dit land? Ik hoor net bij WNL over het verhogen van de prijs van sigaretten in 18 jaar tot rond de 45 euro per pakje.
Tja dan is de volgende stap de verhoging van een patatje tot 12,50.
Laat de mensen leven en zelf bepalen wat ze willen doen want de bemoeizucht loopt wel de spuigaten uit vindt ik.

O ja, dan zal de prijs van een biertje ook wel stijgen tot 15 euro:eek:
Moeilijk.... Wanneer iemand er een "slechte" levenswijze op na houdt moet hij/zij voorrang krijgen op mensen die verzorging nodig hebben? :juggle:
 
Ik hoorde van de bakker dat veel scholen de ouders van kinderen verplicht om hun kinderen alleen maar bruin brood mee te geven. Als je wit brood mee geef krijg je een manende brief in de bus van de school. Het word steeds gekker.............
Nou als ze mij daarop aanspreken vertel ik ze vriendelijk dat ik bepaal wat ze eten en als ik witbrood meegeef dan hebben ze daar niks over te zeggen. Het is anders als je ze een Mars meegeeft want ja dat is snoep en je moet kids niet onderling jaloers maken maar als ouder bepaal je wat je kind eet en niet de school.
Zoals Ben zegt is het lastig maar niemand is gelijk en voorheen kon en mocht iedereen zelf bepalen wat je dronk en at.
En ja misschien betalen mensen die gezond en als een konijn leven wel mee aan de zorgkosten van een ander die minder gezond leeft maar dat is niet anders .

Kortom, bemoei je niet met wat een ander eet en/of drinkt en of die wel of niet genoeg beweegt.
We moeten alles samen betalen en ik zeik toch over niet over het feit dat van mijn belasting het spoor wordt onderhouden terwijl ik geen trein gebruik;)
 
Moeilijk.... Wanneer iemand er een "slechte" levenswijze op na houdt moet hij/zij voorrang krijgen op mensen die verzorging nodig hebben? :juggle:

Dat is nu eenmaal de verzorgingsstaat.

Jij betaal mee aan mijn kosten als ik long kanker krijg en ik betaal veel belasting om wat mensen die op de bank liggen ipv te werken te onderhouden. ;)
 
Middag iedereen.
Ik ga een kop koffie en een broodje nemen en nee geen bruinbrood en koffie met een extra klontje suiker:DD
Ik drink maar 3 kopjes per dag dus dat moet kunnen.
 
Goedemiddag
Sittard 16° en zonnig
 
Goedemiddag allen! We waren er even tussenuit en nog een hectisch weekje daarna, maar nu is alles weer rustig. Nicolientje de fantail was aan de leg maar ook dat is weer opgelost. Hier regent het, manlief speelt gitaar en ik ben in de keuken om zometeen een simpel hapje te bereiden…
 
Middag dames en hier is het ook wisselvallig en 15 graden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan