Bijna 😉 en jawelDan woon je vast bij me om de hoek Jaap
Bijna 😉 en jawelDan woon je vast bij me om de hoek Jaap
Schaf alvast maar een kolenkachel aanAvond folks, wij hebben tot half 2023 een vast contract maar ben somber gestemd over de toekomst
Moeilijk.... Wanneer iemand er een "slechte" levenswijze op na houdt moet hij/zij voorrang krijgen op mensen die verzorging nodig hebben?Waar gaat het naar toe met dit land? Ik hoor net bij WNL over het verhogen van de prijs van sigaretten in 18 jaar tot rond de 45 euro per pakje.
Tja dan is de volgende stap de verhoging van een patatje tot 12,50.
Laat de mensen leven en zelf bepalen wat ze willen doen want de bemoeizucht loopt wel de spuigaten uit vindt ik.
O ja, dan zal de prijs van een biertje ook wel stijgen tot 15 euro😱
Nou als ze mij daarop aanspreken vertel ik ze vriendelijk dat ik bepaal wat ze eten en als ik witbrood meegeef dan hebben ze daar niks over te zeggen. Het is anders als je ze een Mars meegeeft want ja dat is snoep en je moet kids niet onderling jaloers maken maar als ouder bepaal je wat je kind eet en niet de school.Ik hoorde van de bakker dat veel scholen de ouders van kinderen verplicht om hun kinderen alleen maar bruin brood mee te geven. Als je wit brood mee geef krijg je een manende brief in de bus van de school. Het word steeds gekker.............
Moeilijk.... Wanneer iemand er een "slechte" levenswijze op na houdt moet hij/zij voorrang krijgen op mensen die verzorging nodig hebben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.