Beter kaal laten knippen dan kaal laten plukken. Maar er zit nog genoeg op.Fijne middag Albert en laat je niet kaal knippen hoor😉
Haha, ja dat is zo maar ja jouw kapper is voordelig dus dat zit wel goed.Beter kaal laten knippen dan kaal laten plukken. Maar er zit nog genoeg op.
Ja Albert, banden is een forse investering. Maar ja, het rijd wel beter en veiliger.Middag. Langs de automaterialenzaak geweest om te informeren naar nieuwe all-season banden. Moet nieuwe banden op de Astra, Dat is ook schrikken. Bijna €200 p stuk all-in, en ja je bent dr 4 nodig. dan heb je wel A-merk. B of C merk kost ook al €120 p stuk. En die gaan een 10/15000 km korter mee. Toch ook maar eens bij Profile navragen om te vergelijken.
hoezo alles wordt duurder.
Misschien weer eens een stenen visje maken. John heeft er net een zien staan..Avond folks, hier eens verzinnen wat ik vanavond ga doen
Ja dat dacht ik dus al welMisschien weer eens een stenen visje maken. John heeft er net een zien staan..
Denk dat een foetus nog wel moet lukken bij Antje!Ja dat dacht ik dus al wel
Maar mijn wensen gaan iets verder en ik wil een Orca op ware grote dus ik hoor graag wanneer deze klaar is en wanneer Antje die kan brengen
Dit was in mijn beginperiode gemaakt van het beeldhouwen, is van Braziliaans speksteen, close enough?Denk dat een foetus nog wel moet lukken bij Antje!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.