Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk bewolkt 15*C
 
Moge binnenkomers en hier is het grijs met 17 graden.
 
Cold, so cold without you to hold.... Brrrr, without further weather our other additions. Wij wensen u, en daar zijn wij unaniem in, een fijne dag toe!
 
Moge Ben op deze grijze en kille dag.
 
Middag allemaal.Middag allemaal.

Het is een grote schande dat ze deze F1 coureurs minder willen laten verdienen want de meesten hebben het al zo krap:LOL::LOL::LOL:
O wacht, ik bedoel het is een schande dat ze zulke bedragen verdienen en dan nog zeiken als er een plafond komt. Er zullen best coureurs zijn die geen miljoenen verdienen maar die grootverdieners moeten toch snel hun mond houden vind ik.

 

Oh....
Dit had een grappig filmpje moeten zijn.
 
Middag.
Hier wisselen zon ☀️ en regen elkaar af.
Nu eerst even uitbuiken na een portie kibbeling.
Kop thee er bij :coffee:(y)
Smakelijk lunch allemaal.
 
Middag, zo ff op kappersbezoek en daarna nog wat zaken op de agenda.
 
Fijne middag Albert en laat je niet kaal knippen hoor;)
 
Beter kaal laten knippen dan kaal laten plukken. Maar er zit nog genoeg op.
Haha, ja dat is zo maar ja jouw kapper is voordelig dus dat zit wel goed.
 
Middag. Langs de automaterialenzaak geweest om te informeren naar nieuwe all-season banden. Moet nieuwe banden op de Astra, Dat is ook schrikken. Bijna €200 p stuk all-in, en ja je bent dr 4 nodig. dan heb je wel A-merk. B of C merk kost ook al €120 p stuk. En die gaan een 10/15000 km korter mee. Toch ook maar eens bij Profile navragen om te vergelijken.
hoezo alles wordt duurder.
 
Middag.

Hier na de lunch even naar het arboretum geweest. De rozen ruiken echt heerlijk.
Nu is het bewolkt en benauwd buiten.

Binnen bezig met kasten verplaatsen naar een tijdelijk plek achter de bank.
Dan komt er plaats vrij voor een nieuw aquarium.
 
Middag. Langs de automaterialenzaak geweest om te informeren naar nieuwe all-season banden. Moet nieuwe banden op de Astra, Dat is ook schrikken. Bijna €200 p stuk all-in, en ja je bent dr 4 nodig. dan heb je wel A-merk. B of C merk kost ook al €120 p stuk. En die gaan een 10/15000 km korter mee. Toch ook maar eens bij Profile navragen om te vergelijken.
hoezo alles wordt duurder.
Ja Albert, banden is een forse investering. Maar ja, het rijd wel beter en veiliger.

Hier gisteren bij de garage geweest voor het maken van een afspraak voor een beurt.
En een totaal inspectie. Ik wil weten of ik nog 5 jaar met deze auto door kan gaan.
En of het de investering waard is, om het klimaatsysteem te reviseren.
Er zijn een paar servo’s stuk. Dus rateld de hele tijd.
Auto is van 2006. Maar rijd als een zonnetje. En de motor is nog top. Staat wel 321K op de teller.
 
kost idd een paar duiten. Maar ja, met de vakantie voor de deur. Remblokken moeten ook vervangen worden, dus dat gelijk maar meenemen in de service. Binnenkort maar eens een afspraak maken
 
Middag heren. Hier is de zon erbij en nu is het lekker buiten.
 
Avond allemaal.
 
Misschien weer eens een stenen visje maken. John heeft er net een zien staan..
Ja dat dacht ik dus al wel:DD

Maar mijn wensen gaan iets verder en ik wil een Orca op ware grote dus ik hoor graag wanneer deze klaar is en wanneer Antje die kan brengen:DD
 
Ja dat dacht ik dus al wel:DD

Maar mijn wensen gaan iets verder en ik wil een Orca op ware grote dus ik hoor graag wanneer deze klaar is en wanneer Antje die kan brengen:DD
Denk dat een foetus nog wel moet lukken bij Antje!
 
Denk dat een foetus nog wel moet lukken bij Antje!
Dit was in mijn beginperiode gemaakt van het beeldhouwen, is van Braziliaans speksteen, close enough?
 

Bijlagen

  • foetusflits2.JPG
    foetusflits2.JPG
    464.6 KB · Weergaven: 38
Mogge Marcel, de zenuwen al of alles wel door de deur past?

zo richting t noorden wat klusjes doen bij mn schoonouders. Die kunnen zelf niet zoveel fysieke inspanning meer aan,
en t huis en tuin vergt nogal wat onderhoud. Al is een robotmaaier daar ook al druk mee.
 
Moge Annemarie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan