Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 19*C
 
Moge binnenkomers en hier is het 18 graden.
 
Middag allemaal.
 
Middag luitjes en weer een bak leeggetrokken en massa's garnalen uitgemoord, kan wel als bijnaam Antje the shrimpslayer krijgen :LOL::koffie:
 
Ja dat is jammer Antje want ik hoor net dat de dierenpolitie zit mee te lezen:LOL:
 
Avond allemaal.
 
Avond, net een half uur thuis van een dagje klussen bij de schoonouders met zwagers en schoonzussen. Gelijk effe gedoest. Zo’n beetje heel de tijd buiten bezig geweest dus mn hoofd staat een beetje te gloeien..

doe niets meer vanavond behalve wat op de bank te hangen en wat te drinken.
 
Mogge Marcel, de zenuwen al of alles wel door de deur past?

zo richting t noorden wat klusjes doen bij mn schoonouders. Die kunnen zelf niet zoveel fysieke inspanning meer aan,
en t huis en tuin vergt nogal wat onderhoud. Al is een robotmaaier daar ook al druk mee.
Zie je berichtje nu pas.

Nee geen zenuwen hoor.

Maar het ging eigenlijk zeer soepel. Het meubel eerst met ons 2 naar binnen.

Daarna de bak uit de aanhanger op een trolley. En vervolgens op het meubel.

Gelukkig had Leo van die handvatten die je met een zuignap op de bak zet. Dan kun je de bak goed beet pakken.

Ik had net op tijd gezien dat de uitsparingen in het meubel te klein waren voor de bodem doorvoer.
Dus dat ter plaatse nog even gefixt.

De bak staat nu waterpas. De helft van het pvc is gelijmd.

En veel puzzelen en denken. Want het gaat niet helemaal zoals ik in het hoofd had.

Stekkerdozen moeten op een andere plek.

Maar goed, ik heb geen haast.
 
Avond folks, hier de rest van de middag en begin van de avond zitten zagen in rode serpentijn, nu gedouched en wachten tot voetbal begint
 
Avond allemaal.
 
Goedemorgen. Heerlijk geslapen en nu autosport dagje. LeMans en F1. nog wel even bezoekje aan moeders straks.
mn kop gloeit nog wat na van gister de hele dag buiten in de zon bezig zijn. Dus beetje creme erop smeren maar.
 
Goedemorgen.

Hier wordt het nog een knutsel ochtendje. Daarna de andere bakken wat aandacht geven.
 
Moge Marcel en hier ga ik ff in de tuin kijken en misschien dat ik nog wel wat doe in de tuin maar ja dat is afhankelijk van mn motivatie. En die is nooit groot als ik de tuin inkijk.
 
Moge Antje en meestal is de hele motivatie al weg als ik de tuin instap dus daar hoef ik weinig voor te doen. Af en toe maai en snoei ik even iets om het bij te houden maar aan mij is een tuin niet besteed.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 17*C
 
Goedemorgen

als ik zie hoeveel mensen plezier hebben aan een tuin, het is ook aan mij niet besteed. Een seizoen een tuin gehad, fijn om de hoek, zo'n volkstuinencomplex. Een stuk dat lang leeg had gestaan. Vol met onkruid.
En ik maar onkruid eruit trekken en schoffelen.

En als het mooi weer was om in de tuin te werken was het ook prachtig weer om te wandelen. Wat ik toen nog regelmatig deed, lange tochten van een dag. Was het te nat of te heet voor de tuin, was het dat ook om te wandelen.
En ik zat toen onder het eczeem. Liep het zweet in het open eczeem terwijl de kleding erover schuurde. Auw.

Het wandelen won het van de tuin.
Ik houd het bij kamerplanten.

Laatste tijd wat kamerplanten weggegeven om plaats te maken voor een paar Hoya's, zijn "helaas" nooit miniplantjes. Straks nog een zeldzaam soortje bij iemand ophalen. Eens proberen of ik ze het juiste licht kan bieden en of ze voor me willen bloeien.
 
Jes heeft hier ook een paar jaar een volkstuintje gehad maar inderdaad veel onkruid en de slakken vraten alles op dus maar gestopt ermee.
 
Mogge, de lange broek maar ingewisseld voor een korte broek. Mn lichaam moet ff warmte kwijt
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan