Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.
 
Moge binnenkomers.
 
De korte benen broek uit de kast! Het wordt een zonnige dag! Jullie hoeven je niet te schamen, ik ben er ook ingetrapt. De kou trekt langs mijn benen omhoog hetgeen niet aangenaam is voor een manspersoon. Niettemin toch een goededag gewenst!
 
Middag allemaal.
 
Middag Antje en hier is de zon vertrokken.
 
Avond allemaal en eet smakelijk.
 
Goedenavond.

De zon schijnt hier volop. Erg warm zelfs.

Ik heb de bak weer leeg laten lopen. Ging erg makkelijk met de bodem doorvoer.
Geen lekkage gezien.
 
Avond. Ff een plaat achter kookplaat gemaakt. Brushed Aluminium op maat.
EF11C553-41FC-463B-B7FE-E3757AE016ED.jpeg
 
Avond Albert en netjes gedaan zo.
 
Mooi Albert!

Kleur aanrecht is ook erg mooi.
 
Avond Albert en netjes gedaan zo.

Mooi Albert!

Kleur aanrecht is ook erg mooi.
Nu gaat de ega nog behangen, en nog wat sierlijsten aanbrengen het en der..
vandaag ook een offerte accoord gegeven voor een waterontharder. En dan niet zo’n magneetgeval , maar een met zout en hars.
 
Goeiemorgen. En dat roepen de kauwtjes die zijn neergestreken in de tuin hier ook al weer enthousiast naar elkaar... :zwaai:
 
Moge Annemarie en Schollevaar.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 16*C
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag allemaal,

Goeiemorgen. En dat roepen de kauwtjes die zijn neergestreken in de tuin hier ook al weer enthousiast naar elkaar... :zwaai:
Als die pas om 7 uur beginnen ben je gezegend.
Wij hebben al royaal 10 jaar een flinke kolonie roeken die een paar uur eerder begint. Daar voor waren het kauwtjes, die zijn verdrongen door de roeken.

Omdat de roeken door hun aantal zoveel overlast geven is geprobeerd ze te verjagen met provinciale toestemming. Vroeg in de ochtend werd met zaklampen geschenen en op de stammen van de bomen geklopt.
Het had weinig effect.
Aanvankelijk werd de kolonie kleiner, de vogels doken op in andere wijken. Maar hun aantal is denk ik inmiddels weer terug op het oude niveau.

Heel indrukwekkend als ze zich verzamelen voor de nacht, een grote zwerm die luid over blijft vliegen. Waar ze nestelen kun je overigens beter niet meer over de stoep lopen. Ze maken er een sport van te poepen op mensen, dat ze gelukkig regelmatig missen is te zien aan het feit dat de stoep bijna helemaal wit gescheten is.
 
Zo daar zijn we weer. Net als mensen van "koninklijke bloede, zien wij onszelf meervoudig. En wij groeten u dan ook met genoegen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan