Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond folks, inmiddels spierpijn in mijn bovenarm van het zagen dus maar gestopt voor vandaag en vanavond dominochallenge terug gekeken met een lekkere kouwe Grolsch
 
Goedemorgen.
 
s morgens. Zal straks eens kijken hoeveel er op kantoor aanwezig zijn.
 
Moge Albert. Zal een warme dag worden maar goed vanaf maandag is het gelukkig een stuk aangenamer.
 
Heerlijk warm John. Heb je dr tenminste eens wat aan ipv alleen maar door de (werk)week als je binnen zit om je werk.
wil ook wel eens in mn vrije tijd van het mooie weer kunnen genieten en niet alleen van achter het raam,
 
Dat is zo Albert maar 22 graden is ook lekker toch en dan kun je nog wat doen zonder je rot te zweten.
 
Goedemorgen allemaal.
Sterkte gewenst aan iedereen die vandaag in die hitte nog moet gaan werken.
Nog ff volhouden en dan is het weekend:giggle:
 
Moge Jantje.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 18*C
 
Moge binnenkomers. Hier 21 graden maar geen zon. Om 8 uur nog wat lichte regen gezien.
 
Hier is het flink zonnig en het is al 23 graden.
2e plaats warmste plaats in NL op dit moment.

Heb vanmorgen nog even snel de ramen open gezet voor wat ‘frisse’ lucht.
Maar dat was van korte duur.

Nog een beetje verder brainstormen hoe ik alles ga monteren onder het aquarium.
 
Moge Marcel en de zon doet hier wel zn best.
 
Hier is de temp intussen opgelopen naar 24 graden in de schaduw 🥵
 
Nou hier lekker koel met 21 graden en geen zon. Heerlijk zo en een aardig stukje wind erbij.
 
Avond folks, inmiddels spierpijn in mijn bovenarm van het zagen dus maar gestopt voor vandaag en vanavond dominochallenge terug gekeken met een lekkere kouwe Grolsch
Soms kan mijn vrouw ook flink doorzagen. Gek genoeg heeft ze dan geen last van haar bovenarmen maar slaat het meer op haar kaken...:);)
 
Het wordt te warm, zo is ons verteld, niettemin wensen we ierdereen een fijne dag toe.
 
Soms kan mijn vrouw ook flink doorzagen. Gek genoeg heeft ze dan geen last van haar bovenarmen maar slaat het meer op haar kaken...:);)
Daar hebben meer vrouwen last van Ben:LOL:

Middag allemaal en het is hier 22 graden maar geen zon dus lekker aangenaam nog.
 
Daar hebben meer vrouwen last van Ben:LOL:

Middag allemaal en het is hier 22 graden maar geen zon dus lekker aangenaam nog.
Zo'n zinsnede als het eerst geschrevene lijkt me niet zonder gevaar. Het ten onrechte omschreven als het zwakke geslacht gaan hier mogelijk op reageren... Ik maak die fout ook vaak maar ik doe dit wel stiekem. :):);)
 
Zo'n zinsnede als het eerst geschrevene lijkt me niet zonder gevaar. Het ten onrechte omschreven als het zwakke geslacht gaan hier mogelijk op reageren... Ik maak die fout ook vaak maar ik doe dit wel stiekem. :):);)
Ach Jessica leest niet mee dus ik hoef daar niet echt bang voor te zijn. En als ze het toch zou lezen dan zou ze zeggen je kraamt zoals altijd weer onzin uit:D
 
Middag, zo ff op de fiets naar Hardenberg voor een dure afspraak.
 
Middag
27 graden warme wind en volop ☀️
Dus een ATV dag ingelast
 
Lekker op fiets. Tot je ergens binnen moet zijn. Gelukkig Airco bij de notaris.
 
Middag Albert.
 
Hier lekker de MotoGP aan het kijken met een aangename temp van 21.5 in de woonkamer.
 
Hier na de post boodschappen gedaan en manlief tracteerde mij op 5 Hollandse nieuwe, die gingen er wel in, nu koffie en dan een verkwikkende douche:koffie:
 
Zo dan, de fiets heeft ff rust. de wind die waait geeft ook niet veel verkoeling Tijdens fietsen
 
Je moet er maar van houden. Gebakken vis is wel lekker maar daar houdt het mee op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan