Soms kan mijn vrouw ook flink doorzagen. Gek genoeg heeft ze dan geen last van haar bovenarmen maar slaat het meer op haar kaken...🙂😉Avond folks, inmiddels spierpijn in mijn bovenarm van het zagen dus maar gestopt voor vandaag en vanavond dominochallenge terug gekeken met een lekkere kouwe Grolsch
Daar hebben meer vrouwen last van Ben😆Soms kan mijn vrouw ook flink doorzagen. Gek genoeg heeft ze dan geen last van haar bovenarmen maar slaat het meer op haar kaken...🙂😉
Zo'n zinsnede als het eerst geschrevene lijkt me niet zonder gevaar. Het ten onrechte omschreven als het zwakke geslacht gaan hier mogelijk op reageren... Ik maak die fout ook vaak maar ik doe dit wel stiekem. 🙂🙂😉Daar hebben meer vrouwen last van Ben😆
Middag allemaal en het is hier 22 graden maar geen zon dus lekker aangenaam nog.
Ach Jessica leest niet mee dus ik hoef daar niet echt bang voor te zijn. En als ze het toch zou lezen dan zou ze zeggen je kraamt zoals altijd weer onzin uit😀Zo'n zinsnede als het eerst geschrevene lijkt me niet zonder gevaar. Het ten onrechte omschreven als het zwakke geslacht gaan hier mogelijk op reageren... Ik maak die fout ook vaak maar ik doe dit wel stiekem. 🙂🙂😉
Ik dacht voor elke dag 1 maar niet dus😱manlief tracteerde mij op 5 Hollandse nieuwe
Nee dat gaat in 1x schoon op 😆Ik dacht voor elke dag 1 maar niet dus😱
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.