Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij grond om Hardenberg te mijden.:):);)
Je weet natuurlijk niet wat je dan misloopt want het mag misschien prijzig zijn maar je krijgt vast waar voor je geld;);)
 
O ja, vergeet ik bijna om goedenavond te zeggen.
 
Avond. Ff buren pesten. Pinkpop op npo Start, Nightwish is de decibels aan het verhogen in de achtertuin van @NicoleE
 
Avond Albert. Ik dacht ik ga ff in de tuin zitten want eindelijk is de zon er hier bij maar wat een vieze hitte.
Nou ja morgen nog en dan zondag 19 graden, op dinsdag nog 23 graden en dan 10 dagen rond de 20 dus dat is prima weer.
 
Avond Albert. Ik dacht ik ga ff in de tuin zitten want eindelijk is de zon er hier bij maar wat een vieze hitte.
Nou ja morgen nog en dan zondag 19 graden, op dinsdag nog 23 graden en dan 10 dagen rond de 20 dus dat is prima weer.
Dat is nog niks bij jou. Hier al de hele dag op 1 na de heetste plek in NL.

Het weer nu in Ossendrecht​


31°
Neerslag: 0 mm
Wind: WZW 3
Druk: 1019.3 hPa
Vochtigheid: 33%

Maar goed. Mij hoor je niet klagen. Lekker binnen aan het klussen aan het aquarium.
 
Dan kun je daar een eitje op de motorkap bakken dus:LOL:

Mij veel te warm en daarom ben ik wel blij dat ik in het noorden woon want dat scheelt vaak een paar graden in de zomer.
 
Goedenavond allen,
Afgezien van de hitte was het best een mooie dag vandaag:)
Sterkte met de aankomende plaknacht🥵
 
Goedemorgen en het is hier goed te doen in huis met 21,5 graden.
 
Mogguh, snel voor de hitte aan de voortuin even van onkruid tussen de tegels en langs de bloembakken weggehaald.
wat mierenpoeder gestrooid wamt daar stikt het van. Nu even koppie thee en dan de grens over voor een volle tank benzine.
dan wel klaar voor de warme dag.
 
Moge Albert.
 
Goedemorgen,

ik maak me op voor een zeer warme dag. De verwachtingen verschillen iets ten opzichte van elkaar, afhankelijk van de weerdienst, maar een 35 graden zal het zeker gaan worden. Misschien wel 37. Idioot vroeg in het jaar.

Ik was vanmorgen om 5.45 uur terug met de hond, het was niet heel veel afgekoeld, al zo'n 21 graden. Voelde al drukkend.

Drie keer raden waar ik vanmiddag naar toe ga.

Avond. Ff buren pesten. Pinkpop op npo Start, Nightwish is de decibels aan het verhogen in de achtertuin van @NicoleE

Vroeger, toen Pinkpop nog in Geleen was, hadden we het bijna letterlijk in de achtertuin. Overigens was het in de hele wijk heel goed te horen, en daarbij vlogen nog van die reclamevliegtuigjes. Hoorde je niemand over mopperen. Het was gewoon zo.

En nu Groove Garden in "mijn achtertuin". Geef mij dan toch maar Pinkpop :)
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen,

ik maak me op voor een zeer warme dag. De verwachtingen verschillen iets ten opzichte van elkaar, afhankelijk van de weerdienst, maar een 35 graden zal het zeker gaan worden. Misschien wel 37. Idioot vroeg in het jaar.

Ik was vanmorgen om 5.45 uur terug met de hond, het was niet heel veel afgekoeld, al zo'n 21 graden. Voelde al drukkend.

Drie keer raden waar ik vanmiddag naar toe ga.



Vroeger, toen Pinkpop nog in Geleen was, hadden we het bijna letterlijk in de achtertuin. Overigens was het in de hele wijk heel goed te horen, en daarbij vlogen nog van die reclamevliegtuigjes. Hoorde je niemand over mopperen. Het was gewoon zo.

En nu Groove Garden in "mijn achtertuin". Geef mij dan toch maar Pinkpop :)

Naar de sauna??
 
Mogge. De tank weer vol. Zat nog een 7 liter in, nu weer vol voor € 1,93 per liter.
 
Snel verdiend Albert.

Moge Marcel en Nicole.
 
Naar de sauna??
Ja helemaal goed!
Ik ga dus vandaag nergens heen. Sterker nog, er staat voor het heetst van de dag een dutje gepland :DD

Binnen is het nog heel goed te doen dus met die sauna zal het wel reuze meevallen deze keer. Het blijft ook niet zo lang warm. In elk geval kan ik dit jaar wel de airco plaatsen en heb ik een verlengkabel gevonden die het max wattage van de airco makkelijk aan kan.
 
Airco… las ik gister ook wat over. Je blaast alle warme lucht naar de buitenlucht. En dan wordt het nog warmer buiten (in steden o.a.) dus de mensen met airco zitten lekker koel binnen en de mensen om hun heen lopen te zweten.

 
Airco… las ik gister ook wat over. Je blaast alle warme lucht naar de buitenlucht. En dan wordt het nog warmer buiten (in steden o.a.) dus de mensen met airco zitten lekker koel binnen en de mensen om hun heen lopen te zweten.

Ik las het inderdaad ook. En ook dat huisdieren in stedelijke gebieden veel vaker oververhit raken dan daar waar het landelijk is. En dan met name in de wijken waar het hutje mutje wonen is.
Niet gek op zich maar de cijfers logen er niet om. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.
Edit: https://www.dailymail.co.uk/science...s-greater-risk-heatstroke-study-suggests.html

Hoe gaat het met jullie vogels? Redden die het met zulke warmte?
 
Hoe gaat het met jullie vogels? Redden die het met zulke warmte?
dat zijn tropische soorten dus die kunnen wel wat aan natuurlijk. Ze hebben voldoende water en de hele dag schaduw smorgens tot een uur of 1400 van het huis, en smiddags vd dakplataan en van het uitvalscherm welke 3 meter uitschuift Over terras
 
Zo dus…
F159D913-8EC3-4DCD-9D80-6AE46693AC22.jpeg
 
180x60x150cm ongeveer lxbxh. Kunnen dus lekker fladderen wel.. bij onze vorige woning hadden we een grotere van 3x3x2mtr. Dat was pas een genot voor die beesten. Maar ook hier geldt de regel niet teveel erin net als bij een aquarium
 
En nu ff op de fiets naar moeders bezoekje doen.
 
Zo even voor de warmte aan naar Frits geweest en nu wat verversen en lekker lui op de bank MotoGP kijken.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 19*C
 
Moge Jaap en hier is het 21 graden.
 
Mogguh, snel voor de hitte aan de voortuin even van onkruid tussen de tegels en langs de bloembakken weggehaald.
wat mierenpoeder gestrooid wamt daar stikt het van. Nu even koppie thee en dan de grens over voor een volle tank benzine.
dan wel klaar voor de warme dag.
Zomaar een tip: Ook wij hadden behoorlijk last van mieren onder onze bestrating. Gif helpt maar beperkt zo merkten we. Al wat langer geleden kocht ik zo'n electrische onkruidbrander van de Action. 15,95 euro kosten die dingen. Ze blazen middels een ventilator hete lucht uit. Wanneer je dat ding op zo'n mieren opening zet, in de morgen en de avond zijn ze actief, zie je de beestjes overal naar boven komen om de hitte te ontwijken. Dodelijk dus voor mieren. Ik heb nog iet ontdekt of vogels weet hebben van deze gebarbecuede lekkernijen...

 
Goedemorgen,

ik maak me op voor een zeer warme dag. De verwachtingen verschillen iets ten opzichte van elkaar, afhankelijk van de weerdienst, maar een 35 graden zal het zeker gaan worden. Misschien wel 37. Idioot vroeg in het jaar.

Ik was vanmorgen om 5.45 uur terug met de hond, het was niet heel veel afgekoeld, al zo'n 21 graden. Voelde al drukkend.

Drie keer raden waar ik vanmiddag naar toe ga.



Vroeger, toen Pinkpop nog in Geleen was, hadden we het bijna letterlijk in de achtertuin. Overigens was het in de hele wijk heel goed te horen, en daarbij vlogen nog van die reclamevliegtuigjes. Hoorde je niemand over mopperen. Het was gewoon zo.

En nu Groove Garden in "mijn achtertuin". Geef mij dan toch maar Pinkpop :)
Pfff, ik geef het op, waar ga je naar toe? :juggle:
 
Ja helemaal goed!
Ik ga dus vandaag nergens heen. Sterker nog, er staat voor het heetst van de dag een dutje gepland :DD

Binnen is het nog heel goed te doen dus met die sauna zal het wel reuze meevallen deze keer. Het blijft ook niet zo lang warm. In elk geval kan ik dit jaar wel de airco plaatsen en heb ik een verlengkabel gevonden die het max wattage van de airco makkelijk aan kan.
Oh, niet gezien, je had het antwoord al verklapt. Nou ja goed, ik had het toch al niet geraden.:unsure:
 
Misschien kan het nog; goedemorgen!
En voor de rest van de dag, maak er wat van!
 
Misschien kan het nog; goedemorgen!
En voor de rest van de dag, maak er wat van!
Lekker luieren op de bank en wachten tot het 17.00 uur is want dan is het hier nog maar 19 graden gevolgd door 8 mm regen.
 
Lekker luieren op de bank en wachten tot het 17.00 uur is want dan is het hier nog maar 19 graden gevolgd door 8 mm regen.
Wrijf het er maar in :DD
Wij zitten dan volgens Weerplaza op 37 graden. Onvoorstelbaar dat verschil binnen Nederland.

Hmmmm wat zal ik eens gaan eten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan