Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Wrijf het er maar in :DD
Wij zitten dan volgens Weerplaza op 37 graden. Onvoorstelbaar dat verschil binnen Nederland.

Hmmmm wat zal ik eens gaan eten....
Middag.. eten? Wat hebbie in huis. Hier een boerenomelet gemaakt voor 2.
 
Middag.. eten? Wat hebbie in huis. Hier een boerenomelet gemaakt voor 2.
Gewoon broodje kaas en een glas karnemelk, vanavond houd ik het makkelijk. Dan kijk ik eens op de menukaart van John en dan wordt het een kroket uit de oven of een kroket uit de oven ;) - ik moet alleen nog even nadenken over het bijgerecht :DD
 
Vanavond hier ook kijken. Hadden bbq in gedachten, maar de ega moet werken om 1800 en om nu dat ding al te ontbranden….
 
Dan kijk ik eens op de menukaart van John en dan wordt het een kroket uit de oven of een kroket uit de oven
Dan heb je wel een goede menukaart voor je liggen in elk geval:DD

Zelf wijken we daarvan af en eten Surinaamse bami en Roti.
 
:br:
32C04E82-6E74-417F-9042-33E4A46333CC.jpeg
 
Airco… las ik gister ook wat over. Je blaast alle warme lucht naar de buitenlucht. En dan wordt het nog warmer buiten (in steden o.a.) dus de mensen met airco zitten lekker koel binnen en de mensen om hun heen lopen te zweten.

Als we dat onderzoek even in reciproke zin gaan bekijken. Dan worden in de winters de steden dus extra koud.
Want we moeten aan de warmtepomp. En die werkt dus omgekeerd aan een airco.
 
Lekker luieren op de bank en wachten tot het 17.00 uur is want dan is het hier nog maar 19 graden gevolgd door 8 mm regen.
Inmiddels is het hier 18:40 uur en het is drukkend warm. 26,5 graad Celsius vermeld de buiten thermometer maar mijn interne meter schat de temperatuur hoger in. Regen zou pas morgen aan de orde zijn, meen ik.
 
Ik vermaak me altijd als het bij mijn Groningse familie nog koud is en wij hier in Brabant al in korte broek lopen, maar vandaag had ik graag geruild...
Ja hier is het veel aangenamer en vannacht wordt er 8 mm regen verwacht. Het is buiten nu net zo warm als in huis maar gelukkig zet de verkoeling morgen goed door.

Avond binnenkomers.
 
Avond.

Nou hier is het flink warm buiten. En geen regen op de kaart.

Heb vanmiddag toch nog even buiten in de schaduw een biertje gedronken. Maar ondanks de wind, werd het me toch te heet.
Dus weer lekker naar binnen gegaan.
 
Vanmiddag was er een Familiedag bij het bedrijf waar onze zoon de ICT verzorgt. Gelukkig waren de te bezichtigen gebouwen en machines in koelere ruimtes. Net zoals de drankjes en het eten!
 
Laatst bewerkt:
Zo hier net een aantal verfrissende buien en gelijk de deur open gezet en het is afgekoeld tot 20 graden in de kamer.
 
Goedemorgen.

Wakker geworden van een flinke regenbui op het dak. En er komt nog meer aan zo te zien.
Wel lekker koel buiten.
Ben blij dat ik gisterenavond het gras nog heb gemaaid.
 
Morgens, nog geen regen gehad hier, wel afgekoeld dus de deur open gezet om de koelte naar binnen te laten
 
Moge Albert en Marcel en hier is het nu droog maar vanmorgen een paar flinke buien en wat gedonder. Straks lekker de MotoGP kijken.
 
Jij kijkt maar mooi John. Misschien ik ook wel, maar kijk meer uit naar de F1 vanavond. Prachtige quali gisteravond door de regen tot in Q2. Komt de ware regenrijder boven. Max P1, Alonso P2, en de Hazen zaten er ook verrassend goed bij.

straks ff bij moeders langs nog. De vrouw aan het werk, en zoon in zn nest nog. En buiten is het frisjes volgens mn weerstation, amper 14graden. Meer dan de helft minder tov gisteren. Dus doe mij maar een dag zoals gister dan
 
Jij kijkt maar mooi John. Misschien ik ook wel, maar kijk meer uit naar de F1 vanavond. Prachtige quali gisteravond door de regen tot in Q2. Komt de ware regenrijder boven. Max P1, Alonso P2, en de Hazen zaten er ook verrassend goed bij.
Dat doe ik ook wel Albert en ja het was nat gister en als dat vanavond weer zo is dan hoop ik dat Alonso nog een overwinning pakt op zijn leeftijd. Zou leuk zijn voor hem op deze leeftijd. Maar ja het zal wel droog zijn en dan zie je Schumacher en Alonso niet meer terug.

Moge Antje.
 
Goedendag allemaal, wij zijn ook wakker en zien dat het hier miezert... Een fijne regensluier die de plantjes én het onkruid in de tuin, wat tenslotte dus ook een kruid is, wel kunnen waarderen.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 14*C
afgelopen nacht flinke regen bui hier begeleid met om de zoveel seconde omgevingsverlichting en tromgeroffel;)
 
geen onweer hier, alleen tegen tot een kwartiertje terug. En nu wordt het langzaam helder in de lucht.
 
Middag allemaal
Temperatuur is toch weer een stuk aangenamer hier als gisteren binnen 22 graden in plaats van 28 graden gisteren
Zo maar een tomaten soep maken voor de lunch.:chef:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan