Middag.. eten? Wat hebbie in huis. Hier een boerenomelet gemaakt voor 2.Wrijf het er maar in
Wij zitten dan volgens Weerplaza op 37 graden. Onvoorstelbaar dat verschil binnen Nederland.
Hmmmm wat zal ik eens gaan eten....
Middag.. eten? Wat hebbie in huis. Hier een boerenomelet gemaakt voor 2.Wrijf het er maar in
Wij zitten dan volgens Weerplaza op 37 graden. Onvoorstelbaar dat verschil binnen Nederland.
Hmmmm wat zal ik eens gaan eten....
Gewoon broodje kaas en een glas karnemelk, vanavond houd ik het makkelijk. Dan kijk ik eens op de menukaart van John en dan wordt het een kroket uit de oven of een kroket uit de oven 😉 - ik moet alleen nog even nadenken over het bijgerechtMiddag.. eten? Wat hebbie in huis. Hier een boerenomelet gemaakt voor 2.
Dan heb je wel een goede menukaart voor je liggen in elk gevalDan kijk ik eens op de menukaart van John en dan wordt het een kroket uit de oven of een kroket uit de oven
Ik mis niks, net op mijn vrieskast gekeken en daar staat op '3 sterren'. Daar kan menig chefkok nog een voorbeeld aan nemen.Dan heb je wel een goede menukaart voor je liggen in elk geval
Zelf wijken we daarvan af en eten Surinaamse bami en Roti.
Als we dat onderzoek even in reciproke zin gaan bekijken. Dan worden in de winters de steden dus extra koud.Airco… las ik gister ook wat over. Je blaast alle warme lucht naar de buitenlucht. En dan wordt het nog warmer buiten (in steden o.a.) dus de mensen met airco zitten lekker koel binnen en de mensen om hun heen lopen te zweten.
https://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/klimaat/aircos-maken-de-stad-warmer/7222/
Ik vermaak me altijd als het bij mijn Groningse familie nog koud is en wij hier in Brabant al in korte broek lopen, maar vandaag had ik graag geruild...Avond allemaal en hier is het 21 graden.
Inmiddels is het hier 18:40 uur en het is drukkend warm. 26,5 graad Celsius vermeld de buiten thermometer maar mijn interne meter schat de temperatuur hoger in. Regen zou pas morgen aan de orde zijn, meen ik.Lekker luieren op de bank en wachten tot het 17.00 uur is want dan is het hier nog maar 19 graden gevolgd door 8 mm regen.
Ja hier is het veel aangenamer en vannacht wordt er 8 mm regen verwacht. Het is buiten nu net zo warm als in huis maar gelukkig zet de verkoeling morgen goed door.Ik vermaak me altijd als het bij mijn Groningse familie nog koud is en wij hier in Brabant al in korte broek lopen, maar vandaag had ik graag geruild...
Dat doe ik ook wel Albert en ja het was nat gister en als dat vanavond weer zo is dan hoop ik dat Alonso nog een overwinning pakt op zijn leeftijd. Zou leuk zijn voor hem op deze leeftijd. Maar ja het zal wel droog zijn en dan zie je Schumacher en Alonso niet meer terug.Jij kijkt maar mooi John. Misschien ik ook wel, maar kijk meer uit naar de F1 vanavond. Prachtige quali gisteravond door de regen tot in Q2. Komt de ware regenrijder boven. Max P1, Alonso P2, en de Hazen zaten er ook verrassend goed bij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.