Goedemorgen.
Gewoon je ruit niet schoonmaken dan hecht het mos vanzelf, heb hier ook 2 bakken waar het mos vanzelf aan de achterwand is gaan groeienZou dit mos zich sneller of beter aan de achterwand hechten.
Als ik het glas aan de binnenkant een beetje opschuur?
Gezien ook dat bij een kras in de voorruit er vrij snel alg ingroeit.
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat ik het liever niet uitvoer met de levende have erin
Ik zou het wel leuk vinden, zo een minimalisties achterkantje.
Zo nu is Antje dr dag helemaal weer goed want vaak zitten ze niet daar op te wachten volgens mijik hoopte al op jouw antwoord
Zou dit mos zich sneller of beter aan de achterwand hechten.
Als ik het glas aan de binnenkant een beetje opschuur?
Gezien ook dat bij een kras in de voorruit er vrij snel alg ingroeit.
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat ik het liever niet uitvoer met de levende have erin
Ik zou het wel leuk vinden, zo een minimalisties achterkantje.
Met een vlakschuurmachine zoals Richard noemt denk ik dat het wel mee zal vallen hoor😎😎maaar moet ik dan toch liever van Antje kunnen weten of me garnaaltjes niet door mij gestoord worden.🐒
Kunnen je garnalen prima tegen zolang je er niet een regelrechte puinhoop van maaktI know my kind.Bekijk bijlage 345267en nou heb ik wel een ongelovelijke trek gekregen om dit bakje even omtescapen, maaar moet ik dan toch liever van Antje kunnen weten of me garnaaltjes niet door mij gestoord worden.🐒
Die begint vanzelf te koeren.Avond folks, de duif krijgt al aardig vorm, ben er gematigd tevreden over
Is dat jouw duif die de afgelopen 3 ochtenden op de vensterbank bij mijn slaapkamerraam zit te koeren 😉 ?Avond folks, de duif krijgt al aardig vorm, ben er gematigd tevreden over
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.