Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat toch een schep naast het filter of zie ik dat niet goed;)
Geen fotoalbum hooršŸ˜Žik heb dit slechts als een soort van voorbeeld bedoeld.
1655908704017724407259.jpg
1655908969526685816765.jpg
1655909961875693137142.jpg
het water is zeer helder ( net niet kraak ) geworden en erzou zich een biofilm over de bodem doen moeten kunnen verspreiden die in staat moet zijn om alle excrementen direct omtezetten naar stoffen die de planten opnemen, in dit geval mos en 10 sprietjes eleocharis die zo wel lekker dicht bij het licht komen.
Dit is een andere opzet
16559111810461276466644.jpg
1655911135691900599508.jpg
waarbij de planten alras de filterende werking bij kunnen overnemen.
 
Avond allemaal.
 
Avond piepels
 
Avond folks, hier inmiddels de sokkel gezaagd van het beeld, nu even :koffie: en dan het beeld gaan polijsten
 
Kijk Antje je weet zelf dat je soms heel direct bent en dat waardeert niet iedereen of soms even niet. Dat wil niet zeggen dat je onaardig bent en dat iemand je dan toch een pb stuurt vindt ik wel een goed teken toch.
We zitten hier met heel veel verschillende leden en iedereen reageert weer anders dus ja soms is het geven en nemen;)

Misschien vindt je het wel leuk als ik je straks een boze pb ga sturen (de reden bedenk ik dan nog wel) maar dat moet je alten weten hoor want dat is een kleine moeite:pp
Wat zijn mensen toch hypocriet afentoe, @KevinMi wou geen advies van mij omdatie mij onaardig vond reageren, en wie stuurt mij ineens een pm met vragen voor advies?
Even terugkomend op de hierboven geschreven reactie.

Ik vraag het aan een specifiek persoon omdat die persoon claimt dat die er veel verstand van heeft. Ik zorg er dus voor dat niet Jan en alleman antwoord kan geven. Ik weet niet hoe u er bij komt dat ik u te direct vind? Ik vind u namelijk gewoon erg naar/vervelend en denigrerend antwoorden naar andere mensen. Zonder respect dus, maar ik dacht ik probeer het nog een keer. Verder ben ik zeer waarschijnlijk de helft van uw leeftijd en dan moet ik u gaan uitleggen dat u een advies geeft. Dit betekent niet dat iemand dit advies moet opvolgen.. en zodra iemand dit niet doet dan krijgt hij net z'n zure reactie als hierboven. U had mijn initiƫle vraag al kunnen beantwoorden met: iets als Nee dit heb ik liever niet, of Nee dan had ik dat begrepen en dan was het klaar. Ik krijg een reactie waarin ik u moet behandelen als een koningin, HEY ONDERDAAN MAAK HET DUIDELIJK AAN IEDEREEN IK HELP IK BEN DE WELDOENER. Hou toch op..

Succes allemaal
 
Zo, lekker opgeschoten met het duivenbeeld, nu opgefripst een lekkere zomerbok drinken :DD
 
Goedenavond allen.
Net terug van een avondje John Cleese.
Wat kan die man ouwenelen op zn oude dag:LOL:

Slaap lekker strakjes:giggle:
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Mogguh allemaal
 
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk ā˜€ļø 15*C
 
Moge Jaap.
 
Mogge folks, vandaag verder met het polijsten van het beeld en boodschappen doen en kreeften tellen, maar eerst :koffie:
 
Even terugkomend op de hierboven geschreven reactie.

Ik vraag het aan een specifiek persoon omdat die persoon claimt dat die er veel verstand van heeft. Ik zorg er dus voor dat niet Jan en alleman antwoord kan geven. Ik weet niet hoe u er bij komt dat ik u te direct vind? Ik vind u namelijk gewoon erg naar/vervelend en denigrerend antwoorden naar andere mensen. Zonder respect dus, maar ik dacht ik probeer het nog een keer. Verder ben ik zeer waarschijnlijk de helft van uw leeftijd en dan moet ik u gaan uitleggen dat u een advies geeft. Dit betekent niet dat iemand dit advies moet opvolgen.. en zodra iemand dit niet doet dan krijgt hij net z'n zure reactie als hierboven. U had mijn initiƫle vraag al kunnen beantwoorden met: iets als Nee dit heb ik liever niet, of Nee dan had ik dat begrepen en dan was het klaar. Ik krijg een reactie waarin ik u moet behandelen als een koningin, HEY ONDERDAAN MAAK HET DUIDELIJK AAN IEDEREEN IK HELP IK BEN DE WELDOENER. Hou toch op..

Succes allemaal
Iedereen heeft zo z'n manier om een reactie te omschrijven. Omdat dit schriftelijk gaat zonder dat je er een persoon achter ziet werkt dit anders als bij een gesprek van man/vrouw tot man/vrouw. Het beste is, zo vind ik om elke reactie als positief en goed bedoelt te beschouwen, want immers zo wordt elke reactie opgezet, lijkt me. Mensen moeten denk ik ook niet altijd bezig zijn met de gedachte, "ben ik wel respectvol behandeld?". Maar eerder, je geeft respect en dat maakt dat je respect krijgt. Reacties zijn meningen als bedoelt om te helpen!!
 
Laatst bewerkt:
Even binnenblijven, denk ik. Voor mij is het wat te warm. Het veroorzaakt in ieder geval de neiging om iedereen een fijne dag te wensen vanuit ons huis! (Die laatste zin slaat waarschijnlijk nergens op maar ik probeer gewoon een positieve groet te bedenken...)
 
Middag allemaal.
 
Iedereen heeft zo z'n manier om een reactie te omschrijven. Omdat dit schriftelijk gaat zonder dat je er een persoon achter ziet werkt dit anders als bij een gesprek van man/vrouw tot man/vrouw. Het beste is, zo vind ik om elke reactie als positief en goed bedoelt te beschouwen, want immers zo wordt elke reactie opgezet, lijkt me. Mensen moeten denk ik ook niet altijd bezig zijn met de gedachte, "ben ik wel respectvol behandeld?". Maar eerder, je geeft respect en dat maakt dat je respect krijgt. Reacties zijn meningen als bedoelt om te helpen!!
Hey Benvo, Ik begrijp je reactie en onder die noemer (positieve gedachten) heb ik ook besloten de vraag in een privƩ bericht te stellen. Het ging blijkbaar over een bericht van 15 augustus 2021, dus ik dacht inmiddels zou dat wel goed mogelijk zijn maar helaas. Een simpele nee was in principe genoeg en daarmee was de kous ook af. Ik heb verder mijn berichtjes ook altijd netjes verwoord laten we de paar harde worden dan maar direct noemen. Ik heb er verder ook niet veel meer over te zeggen dat is waarschijnlijk beter voor iedereen.

Geniet van het mooie weer met een koud drankje!.
 
Middag:koffie:
Dan tijdens het koffie drinken nadenken of het nog zin heeft op een asus laptop model v1j tot leven te roepen althans een poging daar toe doen.
Is wel een heel oud beestje 1 gb ram en 100 mb opslag.
oud baas is er wel aan gehecht. En ben bang dat hij van windows 10/11 niets begrijpt.:eek:
keuze :juggle: keuze
 
Troost je met de gedachte dat ik zelfs uit de voeten kan met Windows 10 en dat zegt heel veel denk ik.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Weekend weer begonnen.

Morgen auto naar de garage brengen voor een kleine beurt.
 
Nou kreeftjes ook geteld, nu een avondje niksen met een lekkere koude zomerbok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan