Nou ja hij is niet bang om de waarheid te zeggen dus😆😆😆Ja ik had gezegd datie dan maar openbaar op het forum moest kenbaar maken datie advies van mij wou, vondtie mij ineens een zuurpruim 😆
Nou ja hij is niet bang om de waarheid te zeggen dus😆😆😆Ja ik had gezegd datie dan maar openbaar op het forum moest kenbaar maken datie advies van mij wou, vondtie mij ineens een zuurpruim 😆
Geen fotoalbum hoor😎ik heb dit slechts als een soort van voorbeeld bedoeld.Er staat toch een schep naast het filter of zie ik dat niet goed😉
Kijk Antje je weet zelf dat je soms heel direct bent en dat waardeert niet iedereen of soms even niet. Dat wil niet zeggen dat je onaardig bent en dat iemand je dan toch een pb stuurt vindt ik wel een goed teken toch.
We zitten hier met heel veel verschillende leden en iedereen reageert weer anders dus ja soms is het geven en nemen😉
Misschien vindt je het wel leuk als ik je straks een boze pb ga sturen (de reden bedenk ik dan nog wel) maar dat moet je alten weten hoor want dat is een kleine moeite
Even terugkomend op de hierboven geschreven reactie.Wat zijn mensen toch hypocriet afentoe, @KevinMi wou geen advies van mij omdatie mij onaardig vond reageren, en wie stuurt mij ineens een pm met vragen voor advies?
Iedereen heeft zo z'n manier om een reactie te omschrijven. Omdat dit schriftelijk gaat zonder dat je er een persoon achter ziet werkt dit anders als bij een gesprek van man/vrouw tot man/vrouw. Het beste is, zo vind ik om elke reactie als positief en goed bedoelt te beschouwen, want immers zo wordt elke reactie opgezet, lijkt me. Mensen moeten denk ik ook niet altijd bezig zijn met de gedachte, "ben ik wel respectvol behandeld?". Maar eerder, je geeft respect en dat maakt dat je respect krijgt. Reacties zijn meningen als bedoelt om te helpen!!Even terugkomend op de hierboven geschreven reactie.
Ik vraag het aan een specifiek persoon omdat die persoon claimt dat die er veel verstand van heeft. Ik zorg er dus voor dat niet Jan en alleman antwoord kan geven. Ik weet niet hoe u er bij komt dat ik u te direct vind? Ik vind u namelijk gewoon erg naar/vervelend en denigrerend antwoorden naar andere mensen. Zonder respect dus, maar ik dacht ik probeer het nog een keer. Verder ben ik zeer waarschijnlijk de helft van uw leeftijd en dan moet ik u gaan uitleggen dat u een advies geeft. Dit betekent niet dat iemand dit advies moet opvolgen.. en zodra iemand dit niet doet dan krijgt hij net z'n zure reactie als hierboven. U had mijn initiële vraag al kunnen beantwoorden met: iets als Nee dit heb ik liever niet, of Nee dan had ik dat begrepen en dan was het klaar. Ik krijg een reactie waarin ik u moet behandelen als een koningin, HEY ONDERDAAN MAAK HET DUIDELIJK AAN IEDEREEN IK HELP IK BEN DE WELDOENER. Hou toch op..
Succes allemaal
Hey Benvo, Ik begrijp je reactie en onder die noemer (positieve gedachten) heb ik ook besloten de vraag in een privé bericht te stellen. Het ging blijkbaar over een bericht van 15 augustus 2021, dus ik dacht inmiddels zou dat wel goed mogelijk zijn maar helaas. Een simpele nee was in principe genoeg en daarmee was de kous ook af. Ik heb verder mijn berichtjes ook altijd netjes verwoord laten we de paar harde worden dan maar direct noemen. Ik heb er verder ook niet veel meer over te zeggen dat is waarschijnlijk beter voor iedereen.Iedereen heeft zo z'n manier om een reactie te omschrijven. Omdat dit schriftelijk gaat zonder dat je er een persoon achter ziet werkt dit anders als bij een gesprek van man/vrouw tot man/vrouw. Het beste is, zo vind ik om elke reactie als positief en goed bedoelt te beschouwen, want immers zo wordt elke reactie opgezet, lijkt me. Mensen moeten denk ik ook niet altijd bezig zijn met de gedachte, "ben ik wel respectvol behandeld?". Maar eerder, je geeft respect en dat maakt dat je respect krijgt. Reacties zijn meningen als bedoelt om te helpen!!
Altijd beter dan 5 haringenmeteen langs de visboer geweest voor 2 lekkerbekkies en een gerooktmakreeltje
Hier nergens last van met een ABP.
En dan lekker je bokkepruik erbij.Nou kreeftjes ook geteld, nu een avondje niksen met een lekkere koude zomerbok
Die heb ik maar zeer zelden 😆En dan lekker je bokkepruik erbij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.