Friesian
Well-known member
Morgen allemaal. Straks weer een fiets-wandel tocht voor de post. Leuk werk om te doen.
Is het hier toch wat warmerGoedemorgen ☕☕
Andijk ⛅ 19*C 80% LV
Vermoed dat die twee grote plassen water hier in de omgeving de oorzaak zijn van de temperatuur verschillen.Is het hier toch wat warmer
Bekijk bijlage 345388
Kijk, we geloven veel maar dat jij je nat laat regen voor reclamemeuk nee, dat gaat er bij ons niet in! Je loopt je ronde voor een behoorlijk salaris! Nu niet weer jokken! 😉Middag luitjes, eerste wijk klaar nu thuis de bui uitzitten en dan de tweede wijk lopen, geen zin mijzelf nat te laten regenen voor een berg reclamemeuk 🤣
Veel plezier Albert.Middag, nou het is hier nog steeds 24 graden, wel bewolking af en toe maar droog. Voor vandaag uitgeklust. Straks douche en eind vd middag richting Hoogeveen. Uit eten met zn 3en en naar de bios. Tgv het slagen vd zoon voor zn Havo.
Kijk, had dit nu nou niet geschreven. Daar was ik al bang voor, sStraks krijg ik moeilijkheden. 🙁😉Middag Ben en ik snap de manier van verwoorden want vaak krijg je van vrouwen ook geen hoogte net als van het weer
Mocht je vrouw dat lezen dan kun je rustig zeggen dat ik altijd onzin uitkraam hoor😉Kijk, had dit nu nou niet geschreven. Daar was ik al bang voor, sStraks krijg ik moeilijkheden. 🙁😉
Gaat dat op wifi Albert?Is het hier toch wat warmer
Bekijk bijlage 345388
Deze unit staat buiten Marcel. Ja met WiFi op Basisstation.Gaat dat op wifi Albert?
En wat heb je buiten staan?
Daarmee kun je dus regelen hoeveel neerslag je wil hebben en hoeveel uren de zon😉Deze unit staat buiten Marcel. Ja met WiFi op Basisstation.
Bekijk bijlage 345394Bekijk bijlage 345395
Die unit buiten, moet die nog in het stopcontact?Deze unit staat buiten Marcel. Ja met WiFi op Basisstation.
Bekijk bijlage 345394Bekijk bijlage 345395
Marcel, die unit buiten heeft een zonnepaneeltje en dr zit een oplaadbaar 3,6 V Ni-MH accupakket in die is meegeleverd.Die unit buiten, moet die nog in het stopcontact?
En die waardes op het display, komen die van dat station, of komen sommigen van internet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.