Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
:koffie: en voor dat de koffie gezet is even een extra filter op de twee meter gezet.
IMG_20220627_151150.jpg
Jbl 1901
 
Klopt Jaap en ik heb de 1502 maar achteraf had dat ook beter een 1902 kunnen zijn maar ja het gaat allemaal net zeg maar.
 
Klopt Jaap en ik heb de 1502 maar achteraf had dat ook beter een 1902 kunnen zijn maar ja het gaat allemaal net zeg maar.
Op de bak van de manen staat een Eheim professional 2078 en een fluval FX 6 te draaien en die redden het redelijk wel om de maand het vuil doek vervangen
Nu
 
Mijn moeder is gelukkig met de schrik vrij gekomen.
Maar die zag dus een windhoos aankomen vanaf het water. Op een moment kon ze zo in de trechter kijken.
Gelukkig was de tedchter nog niet laag.
Is via het havenkanaal zo de stad in getrokken.
Ze zag daarna allemaal zooi in de lucht vliegen.
In de stad veel schade.
 
Mijn moeder is gelukkig met de schrik vrij gekomen.
Maar die zag dus een windhoos aankomen vanaf het water. Op een moment kon ze zo in de trechter kijken.
Gelukkig was de tedchter nog niet laag.
Is via het havenkanaal zo de stad in getrokken.
Ze zag daarna allemaal zooi in de lucht vliegen.
In de stad veel schade.
Zag het op het 6u nieuws. Dat wil je niet over je huis krijgen.
 
Goedenavond,

Je moeder heeft een beschermengeltje gehad Marcel. Dat ze de tegenwoordigheid van geest had een foto te maken!
 
Reclame is nog tot daar aan toe, maar dat er nu ook click-bait op het aquaforum te vinden is...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220628-065201.png
    Screenshot_20220628-065201.png
    444.3 KB · Weergaven: 43
Moge Jaap. Vooruitlopend op de renovatie zijn ze van alle schuurtjes hier de voegen aan het vernieuwen en het verwijderen van de oude zorgt voor een witte omgeving door al het stof.
Het lijkt wel de Sahara hier momenteel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan