Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Antje, met een adblocker mis je ook alle reclame van lingerie hoor:pp
 
Moge Jaap. Vooruitlopend op de renovatie zijn ze van alle schuurtjes hier de voegen aan het vernieuwen en het verwijderen van de oude zorgt voor een witte omgeving door al het stof.
Het lijkt wel de Sahara hier momenteel.
Ben jij blij dat je altijd vroeg bent anders was je uit bed gerammeld.
Hier werden we rond 7 uur verblijd:sleep: met een hei machine die 27 meter lange palen de grond in ramde :eek:
 
Ook lui zoiets Jaap en hier beginnen ze rond 8 uur maar degene die de renovatie echt doen zijn al rond 07.30 aan het werk maar dat is nu nog niet bij ons.
Half september zijn wij aan de beurt omdat de bouwvak er nog tussen zit ook.
 
Ook lui zoiets Jaap en hier beginnen ze rond 8 uur maar degene die de renovatie echt doen zijn al rond 07.30 aan het werk maar dat is nu nog niet bij ons.
Half september zijn wij aan de beurt omdat de bouwvak er nog tussen zit ook.
Tja bouwvakkers houden er vaak rare tijden op na.
Hier begonnen zo om 7uur op het dak te slopen in het donker met een felle bouw lamp op de werkzaamheden en dan om 15,15 weer te verdwijnen.
 
Ja hier zijn ze ook rond half 4 weg. Als ze nu tot 7 uur zouden doorwerken dan was de klus ook eerder klaar want nu duurt het al met al dik 1,5 jaar om alle woningen te renoveren hier.
 
Moge Corne.
 
Was toch nog een minpuntje te melden en waarschijnlijk willen we hier met Amerika meedoen. Voor aanvang van de MotoGP gaat er een kraai het Wilhelmus staan zingen. Nou wie zit daar nou op te wachten en dat terwijl er in die klasse geen Nederlander meedoet..
Maar goed al met al hebben de bezoekers verder een mooi weekend gehad als ik het zo heb bekeken.
Amerikanen beginnen ook met hun volkslied wanneer er geen enkele Amerikaan meedoet. Het gaat erom waat het gebeuren zich afspeelt. Dus het Nederlandse volkslied past bij de TT toch?
 
Nu de zon schijnt en een ieder weer blij van gemoed is lijkt het mij passend om u een gemeende groet te doen toekomen! Hallo allemaal!
 
Amerikanen beginnen ook met hun volkslied wanneer er geen enkele Amerikaan meedoet. Het gaat erom waat het gebeuren zich afspeelt. Dus het Nederlandse volkslied past bij de TT toch?
Tja maar voor mij hoeft het niet en ik zie er de meerwaarde niet van in. En dan ook nog op het einde van de dag bij de laatste race. Maar goed ik kon gelukkig even voor 3 minuten zappen;)
 
Avond allemaal.
 
We zijn hier maar met zn teweetjes zo te zien.
 
Wat jammer nou ik wou me net helemaal gaan uitleven op Jan en alleman, maar dat plannetje valt dus in het water:LOL:
 
Nou ja ik ben er dus leef je uit zou ik zeggen want ik heb een brede rug en een dik pak gele kaarten:pp
 
Een goedenavond. Bank hangen en wat tv (tennis) kijkend.
 
Avond.

Het ziet er naar uit dat het aquarium is verkocht. En zondag opgehaald wordt.
Ik ben voorzichtig blij. Maar het is nog geen zondag…..
 
Avond Albert en Marcel.

Dat is mooi Marcel maar goed je weet maar nooit natuurlijk of de koper komt maar ja je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Mogge folks, kwestie van een adblocker gebruiken @Guppeman :koffie:
Dat betekent op een mobieltje : een andere browser installeren . (Voor zover ik gezien heb, tenminste)
Bovendien is de reclame niet waar het om ging, daar is al een compleet topic aan besteed, maar om het feit dat er click-bait geplaatst werd.

Dat was voor mij nieuw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moge Guppenman.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 20*C 62% LV
 
Moge Jaap en hier momenteel 22 graden.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag luitjes, enkel nog d epolder voorzien van 2 lokale suffertjes en dan zit de werkdag er weer op
 
Middag smakelijke lunch allemaal
 
Middag binnenkomers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan