Ben jij blij dat je altijd vroeg bent anders was je uit bed gerammeld.Moge Jaap. Vooruitlopend op de renovatie zijn ze van alle schuurtjes hier de voegen aan het vernieuwen en het verwijderen van de oude zorgt voor een witte omgeving door al het stof.
Het lijkt wel de Sahara hier momenteel.
Tja bouwvakkers houden er vaak rare tijden op na.Ook lui zoiets Jaap en hier beginnen ze rond 8 uur maar degene die de renovatie echt doen zijn al rond 07.30 aan het werk maar dat is nu nog niet bij ons.
Half september zijn wij aan de beurt omdat de bouwvak er nog tussen zit ook.
Amerikanen beginnen ook met hun volkslied wanneer er geen enkele Amerikaan meedoet. Het gaat erom waat het gebeuren zich afspeelt. Dus het Nederlandse volkslied past bij de TT toch?Was toch nog een minpuntje te melden en waarschijnlijk willen we hier met Amerika meedoen. Voor aanvang van de MotoGP gaat er een kraai het Wilhelmus staan zingen. Nou wie zit daar nou op te wachten en dat terwijl er in die klasse geen Nederlander meedoet..
Maar goed al met al hebben de bezoekers verder een mooi weekend gehad als ik het zo heb bekeken.
Gebruik jij dan lingerie?Moge Antje, met een adblocker mis je ook alle reclame van lingerie hoor
Moge Ben en dat draag ik alleen in de weekenden maar ja dat moet je niet verder vertellen hoor😆Gebruik jij dan lingerie?
Tja maar voor mij hoeft het niet en ik zie er de meerwaarde niet van in. En dan ook nog op het einde van de dag bij de laatste race. Maar goed ik kon gelukkig even voor 3 minuten zappen😉Amerikanen beginnen ook met hun volkslied wanneer er geen enkele Amerikaan meedoet. Het gaat erom waat het gebeuren zich afspeelt. Dus het Nederlandse volkslied past bij de TT toch?
Dat betekent op een mobieltje : een andere browser installeren . (Voor zover ik gezien heb, tenminste)Mogge folks, kwestie van een adblocker gebruiken @Guppeman
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.