Moet je dan eerst helemaal naar huis lopen als je moet poepen terwijl je de hond uitlaat😆😆
Daarom zijn het ook geen voorspellingen maar weersverwachtingen. Dat klopt vaak wel. Als voorbeeld; destijds vertelde mijn vrouw mij in verwachting te zijn. Ik kan jullie mededelen dat dit klopte. Ik had ook het idee, beter gezegd, de verwachting dat ik daar ook mee van doen had. Die verwachting kwam ook uit. Voorspellingen die mij gevraagd en ongevraagd gedaan werden bleken net zo vaak wel als niet uit te komen. Daaruit concludeer ik dat verwachtingen ergens op gebaseerd zijn en voorspellingen niet.Buienradar geloof ik nooit weer want ik keek daar ooit een keer toen ik naar Frits wilde en ja het zou tot 12 uur droog blijven. Hup ik snel op de fiets en ik was halverwege rond 10.15 en ja hoor het goot en het water liep mn broekspijpen uit.
Maar ja de voorspellingen in ons land zijn nooit zo heel betrouwbaar vindt ik.
Rare buurt wonen jullie dat hondenliefhebbers voor jullie deur poepen. Hier poepen honden trouwens wel eens op voor ons ongewenste plekken waarvoor wij soms de persoon al of niet aan de andere kant van de lijn op aan moeten spreken.
Dat hoop ik dan wel voor je Ben😉. Ik had ook het idee, beter gezegd, de verwachting dat ik daar ook mee van doen had.
Morgen zullen we dan ook horen of je verwachting uitgekomen is?Dat hoop ik dan wel voor je Ben😉
Hier was het een lekkere stortbui maar ja nu schijnt de zon alweer en is de warmte weer terug. Nou ja ik VERWACHT dat het morgen een stuk koeler is
Mocht je merken dat ik morgen een erg slecht humeur heb dan weet je wat de reden is en dat mn verwachting dus niet is uitgekomen😆Morgen zullen we dan ook horen of je verwachting uitgekomen is?
En heb je ze al gekregen? Hier al flinke regen.Middag allemaal en ik zit met smacht te wachten op de beloofde buien met onweer.
Avond Marcel en we hebben hier alleen in de loop van de middag een flinke bui gehad maar nu is het weer zonnig.En heb je ze al gekregen? Hier al flinke regen.
Dan is er vast iets gratis te halenIk zie al gasten richting een groot terrein lopen.
Geen idee John. Ik weet niet of iemand uit Grünn daar kroketten uitdeelt met een houten bakfiets, met de nadruk op bakDan is er vast iets gratis te halen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.