Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
1656591047087.png
 
Buienradar geloof ik nooit weer want ik keek daar ooit een keer toen ik naar Frits wilde en ja het zou tot 12 uur droog blijven. Hup ik snel op de fiets en ik was halverwege rond 10.15 en ja hoor het goot en het water liep mn broekspijpen uit.
Maar ja de voorspellingen in ons land zijn nooit zo heel betrouwbaar vindt ik.
Daarom zijn het ook geen voorspellingen maar weersverwachtingen. Dat klopt vaak wel. Als voorbeeld; destijds vertelde mijn vrouw mij in verwachting te zijn. Ik kan jullie mededelen dat dit klopte. Ik had ook het idee, beter gezegd, de verwachting dat ik daar ook mee van doen had. Die verwachting kwam ook uit. Voorspellingen die mij gevraagd en ongevraagd gedaan werden bleken net zo vaak wel als niet uit te komen. Daaruit concludeer ik dat verwachtingen ergens op gebaseerd zijn en voorspellingen niet.
 
Rare buurt wonen jullie dat hondenliefhebbers voor jullie deur poepen. Hier poepen honden trouwens wel eens op voor ons ongewenste plekken waarvoor wij soms de persoon al of niet aan de andere kant van de lijn op aan moeten spreken.
 
. Ik had ook het idee, beter gezegd, de verwachting dat ik daar ook mee van doen had.
Dat hoop ik dan wel voor je Ben;)

Hier was het een lekkere stortbui maar ja nu schijnt de zon alweer en is de warmte weer terug. Nou ja ik VERWACHT dat het morgen een stuk koeler is:DD
 
Eigenlijk kan ik geen grond vinden waarom ik geen dag groet zou opschrijven dus: Goedendag allemaal!
Dat hoop ik dan wel voor je Ben;)

Hier was het een lekkere stortbui maar ja nu schijnt de zon alweer en is de warmte weer terug. Nou ja ik VERWACHT dat het morgen een stuk koeler is:DD
Morgen zullen we dan ook horen of je verwachting uitgekomen is?
 
Naast de weersverwachtingen op veel sites zie ik ook dat er lieden zijn die het durven te voorspellen:


 
Avond allemaal.
 
Hier regent het al een paar uur flink door.
Het is ook lekker koel buiten. 13 graden volgens de airco.

DA11BF08-FD97-4199-BE81-B08E5F9E86DD.jpeg
 
Avond, ff de zoon weggebracht naar de camping, eten vergaderen en bowlen.

T is hier warm en droog, nog geen bui te zien hier.
 
Avond Albert.
 
Avond
Nou nog geen regen gezien/gevoelt hier wel dreigende wolken maar los laten ho maar.
Ze hebben het bericht daar boven ook gelezen
Yes water voor de tuin;)
 
Laatst bewerkt:
Avond.

Wij ontvangen morgen een Make a Wish verzoek op t werk.
georganiseerd door een collega en mijzelf, en hoewel ik vertrouwen heb in mijn eigen werk hoop ik toch dat alles zeer soepel verloopt :)) :deal:

afijn, we gaan er hoe dan ook het beste van maken!
 
Avond Richard en maak er wat van morgen.
 
Goedemorgen.
 
aloha allen
 
Goedemorgen deze vrijdagmorgen. Behoorlijk afgekoeld hier naar 13,8 graden. Fris vergeleken bij gisteravond. Lekkere regen gehad ‘s-avonds. Van afgelopen nacht weet ik niets omdat ik sliep. Zo meteen een paar uurtjes werken en om 12u stap ik het weekend in.
 
Moge luitjes en het is nu lekker buiten en niet meer zo benauwd.
 
Mogguh Allemaal
 
Moge Ed.
 
Goedemorgen.

Hier ook lekker fris buiten. Even het huis door laten waaien.
De zon is ook alweer goed vertegenwoordigd.
 
Goedemorgen op deze ochtend allemaal. Ik zie al gasten richting een groot terrein lopen.
 
Goedemorgen allemaal! Ik ben hier al een eeuwigheid niet geweest, veel te druk gehad met oefenen voor de Kunstparade in het dorp. Mijn man zong en speelde gitaar/harmonica (7 optredens) en ikzelf zong en speelde harp ( ja , eindelijk @Nicolientje-W 😉), 3 optredens. Mijn dochter exposeerde met haar schilderijen en tekeningen. Maar nu is alles even rustig. Ik ga zometeen weer naar de fysio in Amsterdam en daarna de vissen verzorgen…
 
Moge Nina en goed je terug te zien.
 
Goedemorgen
Na twee forse onweer/regenbuien gisteravond is de temperatuur weer een stuk aangenamer hier:)
Nu eerst maar eens het ontbijt van mezelf de vissen en het poezenbeest verzorgen
Dan zien we verder.
Andijk ⛅ 15*C 90% LV
 
Moge Antje. En mijn voorspelling van regen is uitgekomen en het is nu lekker buiten.
 
Morgen allemaal,

Iedereen die vandaag nog aan de bak moet veel succes gewenst.
Iedereen niet vandaag niet aan de bak hoeft, ook veel succes gewenst.
Nog ff volhouden en dan is het weer weekend:)
 
Moge Jantje. Hier net onderhoud weer klaar en verder rustig aan.
 
Zo het gebid is ook weer gepoetst en nagekeken. Kan er weer 9 maanden tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan