benvo
Well-known member
Ben je bij de dominee geweest?🙂🙂😉Zo het gebid is ook weer gepoetst en nagekeken. Kan er weer 9 maanden tegen.
Ben je bij de dominee geweest?🙂🙂😉Zo het gebid is ook weer gepoetst en nagekeken. Kan er weer 9 maanden tegen.
Jij kunt in het vervolg verwachtingen uitspreken maar je had het in je te verwachten weer over een koelere weeromstandigheid, over regen heb je niets gezegd.Moge Antje. En mijn voorspelling van regen is uitgekomen en het is nu lekker buiten.
Dat hoop ik dan wel voor je Ben😉
Hier was het een lekkere stortbui maar ja nu schijnt de zon alweer en is de warmte weer terug. Nou ja ik VERWACHT dat het morgen een stuk koeler is
Nou nee want als er hier een bui valt die voor afkoeling zorgt dan merk jij niets van die bui dus waarom zou ik dat dan erbij zeggenJij kunt in het vervolg verwachtingen uitspreken maar je had het in je te verwachten weer over een koelere weeromstandigheid, over regen heb je niets gezegd.
Avond allemaal.
Nee joh electricteit wek ik op met een loopband waar Sky enkele uren per dag op rent .Kweet nie of het in Grunn al donker is en de waxinelampjes al branden. 🙂
Zover kun jij niet fietsen John, tegen de tijd dat je er bent presteer je niks meer.Nou ik moet voor de zaterdagavond een ander uitje bedenken lees ik net😆😆😆
https://www.nu.nl/binnenland/620991...44-jaar-legale-prostitutie-onmogelijk-nu.html
Net gebeurde het ook toen ik zocht via de adresbalk. Erg hinderlijk. Voorlopig maar naar een andere browser, ik vermoed dat het aan Google Chrome ligt. Is bij mij iets van de laatste tijd.Google geeft hier ook soms problemen met de weergave van sommige pagina's, ligt aan google zelf
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.