Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Antje. En mijn voorspelling van regen is uitgekomen en het is nu lekker buiten.
Jij kunt in het vervolg verwachtingen uitspreken maar je had het in je te verwachten weer over een koelere weeromstandigheid, over regen heb je niets gezegd.
Dat hoop ik dan wel voor je Ben;)

Hier was het een lekkere stortbui maar ja nu schijnt de zon alweer en is de warmte weer terug. Nou ja ik VERWACHT dat het morgen een stuk koeler is:DD

Zo kan je natuurlijk altijd je gelijk halen zelfs over zaken waarover je geen verwachtingen hebt uitgesproken? :):):);););)
 
Jij kunt in het vervolg verwachtingen uitspreken maar je had het in je te verwachten weer over een koelere weeromstandigheid, over regen heb je niets gezegd.
Nou nee want als er hier een bui valt die voor afkoeling zorgt dan merk jij niets van die bui dus waarom zou ik dat dan erbij zeggen:DD

Middag allemaal en Jessica had het over druiven gister en daarnet ziet ze reclame op de tv van de Jumbo. Daar zegt men 1 kilo druiven en dan eentje gratis.
Ze denkt dat ik zo gek ben om helemaal naar de Jumbo te rijden voor die ene gratis druif:giggle:
 
Ik wil in me bak ff wat snoeien, fatsoeneren etc.
Dan zit dit tuig weer in de weg
1656687246841121978129.jpg
16566872914341340979858.jpg
dacht ik van staat er eentje op, nee dan gaan ze naar mij loeren met me fotograveren
16566876124511159848050.jpg
ze lusten ook vis alsof het altijd vrijdag is.
Me lievelingsmormels🤗
 
Nou ik moet voor de zaterdagavond een ander uitje bedenken lees ik net:LOL::LOL::LOL:

Zover kun jij niet fietsen John, tegen de tijd dat je er bent presteer je niks meer.


Goedemiddag allen.
 
Middag Albert en nee op de fiets zou ik er inderdaad niet eens komen:DD
 
Ff paar planken opgehangen in keuken en boven aanrecht. Kabeldetector dr bij vd buurman om zeker te weten dat je geen kabels of leidingen doorboort. Handig zo’n buurtapp.
2E791560-1BA7-4658-A6A9-4C8196BB8A39.jpeg
F9F4444B-24C8-4F5E-B451-8884F4B347A8.jpeg
 
Goedemiddag,
ik heb een vraagje voor de groep. Het gaat over de weergave van google.nl in Chrome.

Sinds een tijdje heb ik af en toe problemen met de weergave als ik zoek met Google en Chrome (laatste versie) gebruik op Windows 10 (laatste versie).

Dit doet zich alleen voor als ik naar www.google.nl (niet google.com) ga en daar het zoekveld gebruik. Niet als ik de adresbalk als zoekvenster gebruik.
De pagina komt er dan als volgt uit te zien

Knipsel.JPG

Hier heb ik last van met en zonder ABP.

Ik heb getest met Mircosoft Edge en daar doet zich dit probleem niet voor.

Geen mega probleem, is te ondervangen door enkel de adresbalk als zoekvenster te gebruiken (ik geloof niet dat de weergave dan verkeerd gaat) maar af en toe vergis ik me en krijg ik weer een pagina met witte vlakken.

Iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?
 
Google geeft hier ook soms problemen met de weergave van sommige pagina's, ligt aan google zelf
Net gebeurde het ook toen ik zocht via de adresbalk. Erg hinderlijk. Voorlopig maar naar een andere browser, ik vermoed dat het aan Google Chrome ligt. Is bij mij iets van de laatste tijd.
 
Ik had gister dat ik een link uit een topic op mp niet kon openen. Hij bleef draaien en ook als ik zelf een willekeurig adres intikte. Ccleaner hielp en het was opgelost.
 
CCcleaner heb ik al tijden niet meer op de PC staan. Ben hem nu aan het installeren, maar eens kijken wat er gebeurd als ik hem gebruikt heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan