Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Yvonne.
 
Moge Jaap en hier 18 graden dus maar even snel het gras gemaaid hier.
Hier geen gras alleen tuin en terras (y)
Al groeit het onkruid in beide ook als een malle onderhoud blijft dus een dingetje.
 
Ja een tuin is ook niet mijn ding maar ja die zat nu eenmaal bij de woning.
 
Middag allemaal.
 
Middag vanuit zonnig Overijssel.
BA71ED8C-02B7-4E4E-B968-FE5E4B0F00B3.jpeg
 
Nou ik moet voor de zaterdagavond een ander uitje bedenken lees ik net:LOL::LOL::LOL:

Blote vissen kijken op het Vivarium? :):);)
 
Net gebeurde het ook toen ik zocht via de adresbalk. Erg hinderlijk. Voorlopig maar naar een andere browser, ik vermoed dat het aan Google Chrome ligt. Is bij mij iets van de laatste tijd.
Het ligt aan de Google zoekmachine denk ik omdat het ook gebeurd in Windows Edge wanneer je de Google zoekmachine gebruikt. Maar weer niet als je Bing gebruikt, de zoekmachine van Microsoft. Maar die is dan weer zo slecht als zoekmachine dat die dus ook weer onbruikbaar wordt.
 
CCcleaner heb ik al tijden niet meer op de PC staan. Ben hem nu aan het installeren, maar eens kijken wat er gebeurd als ik hem gebruikt heb.
Elke keer wanneer ik mijn computer afsluit gebruik ik CCleaner, de kostenloze versie, het zorgt er voor dat Cookies en allerlei andere rotzooi verwijderd wordt en je computer lekker snel blijft. Je kan zelf instellen wat je wil dat nagegekeken wordt. Van tijd tot laat ik ook mijn register schoonmaken, wel weten wat je doet(!), wat ook helpt.
 
Zo, 't is altijd weer doorbijten maar de laatste goedemorgen wensen zijn gecontroleerd. Ze staan er gelukkig allemaal weer bij. Al realiseer ik mij dat ik weer eens te laat ben voor een gelijkwaardige groet. Maar ook weer niet te lang bij stilstaan want bij stilstand stagneerd de vooruitgang. Daarom goedendag allemaal!
 
Ik gebruik de CCleaner denk ik 1-2x per week en telkens staat er allemaal troep op inderdaad. Kortom elke keer zit ik met een kliko vol troep.
 
Het ligt aan de Google zoekmachine denk ik omdat het ook gebeurd in Windows Edge wanneer je de Google zoekmachine gebruikt. Maar weer niet als je Bing gebruikt, de zoekmachine van Microsoft. Maar die is dan weer zo slecht als zoekmachine dat die dus ook weer onbruikbaar wordt.
Ik kan het niet goed doorgronden.
Van een pagina in Chrome die verkeerd was opgemaakt de URL geplakt in Edge en toen werd de pagina wel goed weer gegeven.

Vrees dat we er voorlopig maar even mee moeten leven.
 
Het ligt aan de Google zoekmachine denk ik omdat het ook gebeurd in Windows Edge wanneer je de Google zoekmachine gebruikt. Maar weer niet als je Bing gebruikt, de zoekmachine van Microsoft. Maar die is dan weer zo slecht als zoekmachine dat die dus ook weer onbruikbaar wordt.
Nou dat lijkt me niet want ik gebruik hier ook Google maar dan in een Linux omgeving niets geen last van beschreven problemen.
Wat dus tot de conclusie kan lijden dat Windows/Microsoft loopt te zieken.:madd:

o ja bijna vergeten goedemiddag en :koffie:hier.
 
Middag.

Huis weer aan kant.
 
Middag luitjes.
 
Wat een feest toch elke keer weer die F1. Na een halve ronde een rode vlag en nu komen er ook demonstranten bij.
Nou het is maar te hopen dat de coureur het er goed afbrengt.
 
Nou zware crash maar de coureur maakt het naar omstandigheden gelukkig goed.

Hier net flink noodweer met een half uur zware regen maar het wordt weer aardig droog en de tuin heeft voor 14 dgn water gehad.
 
Avond allemaal.
 
Nou dat was de F1 als ik het goed heb en de slogan is deze week:
Ferrari geeft je vleugels:LOL::LOL::LOL:

Ook leuk voor Schumacher zo n resultaatje.
 
Mooi slot. Maar die Ferrari strategen maken weer een blunder om Leclerc ook niet op rood te zetten. Sukkels. En Max had gewoon pech maar kon t lijden. Damage control
 
Ja ze hebben hem denk ik bewust erop laten staan en Sainz op zacht gezet en vecht het maar uit jongens. Ze hadden ook wat pech met die SC die vlakvoor het einde kwam maar goed ik heb het laatste half uurtje gezien en het was dit keer wel een leuke race.
Ik had ook Leclerc op zacht gezet maar ja mijn app heeft weinig invloed gehad:DD
 
Goedenavond.

Zo lekker zo’n opgeruimde woonkamer. Stond al weken vol met van alles en nog wat.
 
Zo lekker zo’n opgeruimde woonkamer. Stond al weken vol met van alles en nog wat.
Heb het idee dat dat bij jou nog best wel meevalt :)) draait je nieuwe aquarium goed?
 
Avond.
 
Goedemorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan