Hier geen gras alleen tuin en terras 👍Moge Jaap en hier 18 graden dus maar even snel het gras gemaaid hier.
Blote vissen kijken op het Vivarium? 🙂🙂😉Nou ik moet voor de zaterdagavond een ander uitje bedenken lees ik net😆😆😆
https://www.nu.nl/binnenland/620991...44-jaar-legale-prostitutie-onmogelijk-nu.html
Het ligt aan de Google zoekmachine denk ik omdat het ook gebeurd in Windows Edge wanneer je de Google zoekmachine gebruikt. Maar weer niet als je Bing gebruikt, de zoekmachine van Microsoft. Maar die is dan weer zo slecht als zoekmachine dat die dus ook weer onbruikbaar wordt.Net gebeurde het ook toen ik zocht via de adresbalk. Erg hinderlijk. Voorlopig maar naar een andere browser, ik vermoed dat het aan Google Chrome ligt. Is bij mij iets van de laatste tijd.
Ja waarom denk je dat door zoveel volk op afkomt😆Blote vissen kijken op het Vivarium? 🙂🙂😉
Elke keer wanneer ik mijn computer afsluit gebruik ik CCleaner, de kostenloze versie, het zorgt er voor dat Cookies en allerlei andere rotzooi verwijderd wordt en je computer lekker snel blijft. Je kan zelf instellen wat je wil dat nagegekeken wordt. Van tijd tot laat ik ook mijn register schoonmaken, wel weten wat je doet(!), wat ook helpt.CCcleaner heb ik al tijden niet meer op de PC staan. Ben hem nu aan het installeren, maar eens kijken wat er gebeurd als ik hem gebruikt heb.
Ik kan het niet goed doorgronden.Het ligt aan de Google zoekmachine denk ik omdat het ook gebeurd in Windows Edge wanneer je de Google zoekmachine gebruikt. Maar weer niet als je Bing gebruikt, de zoekmachine van Microsoft. Maar die is dan weer zo slecht als zoekmachine dat die dus ook weer onbruikbaar wordt.
Nou dat lijkt me niet want ik gebruik hier ook Google maar dan in een Linux omgeving niets geen last van beschreven problemen.Het ligt aan de Google zoekmachine denk ik omdat het ook gebeurd in Windows Edge wanneer je de Google zoekmachine gebruikt. Maar weer niet als je Bing gebruikt, de zoekmachine van Microsoft. Maar die is dan weer zo slecht als zoekmachine dat die dus ook weer onbruikbaar wordt.
Ik gok op 241.Nou de teller staat op 180 pygmaeusjes 😆 morgen nog 1 bak leegtrekken en dan weten we de eindstand 😆
Is dat inclusief bevestigingsmaterialen?Ferrari geeft je vleugels😆😆😆
Heb het idee dat dat bij jou nog best wel meevalt draait je nieuwe aquarium goed?Zo lekker zo’n opgeruimde woonkamer. Stond al weken vol met van alles en nog wat.
Ja echt super!Heb het idee dat dat bij jou nog best wel meevalt draait je nieuwe aquarium goed?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.