Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Antje en veel sterkte met de schouder.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 14*C 80% LV
 
Moge Jaap en hier tikken we net de 15 graden aan.
 
Eigenlijk voel ik me best tevreden nu ik jullie ook eens een goedemorgen toe kan wensen. Oh, en moge ook de rest van de dag zodanig zijn dat er met tevredenheid terug gegekeken kan worden!
 
Middag allemaal.
 
Middag allemaal
 
Middag Jaap.
 
Tip van de dag.
Als je spullen niet meer gebruikt zet het dan Niet weg op zolder onder het mom van wie weet ooit nog eens.
Je komt het bij opruimen van de zolder na 16 jaar weer tegen om het als nog af te voeren:stom::stom:;)
 
Tip van de dag.
Als je spullen niet meer gebruikt zet het dan Niet weg op zolder onder het mom van wie weet ooit nog eens.
Je komt het bij opruimen van de zolder na 16 jaar weer tegen om het als nog af te voeren:stom::stom:;)
Had je mij dat niet ff 15 jaar geleden kunnen vertellen :LOL:
 
Kom je nu mee aan :rolleyess: :DD
Ben hier ook weer (heel) langzaam bezig de zolder op te ruimen. Ook mijn boekenkast moet er aan geloven. Ben nu begonnen boeken weg te doen uit mijn kindertijd, dat valt nog niet mee voor mij.
 
Ja want John is van de werkverschaffing en het delegeren :LOL:
Dat laatste is iets waar ik goed in schijn te zijn:DD
Maar ja mensen beseffen niet hoe vermoeiend het is om erop te moeten letten dat een ander zn taak goed uitvoert:juggle:
 
Kom je nu mee aan :rolleyess: :DD
Ben hier ook weer (heel) langzaam bezig de zolder op te ruimen. Ook mijn boekenkast moet er aan geloven. Ben nu begonnen boeken weg te doen uit mijn kindertijd, dat valt nog niet mee voor mij.
Kwam hier ook een paar dozen tegen met jeugd sentiment ook daar slaat de twijfel soms toe maar heb me voor genomen om echt schoon schip te maken dus kijken of het nog wat opbrengt op marktplaats
als de moeite niet is ( meestal nopens niets nada;)) dan naar oud papier er mee ( de vrijwilligers gaan niet blij zijn komende zaterdag of wel :juggle:)
 
Kwam hier ook een paar dozen tegen met jeugd sentiment ook daar slaat de twijfel soms toe maar heb me voor genomen om echt schoon schip te maken dus kijken of het nog wat opbrengt op marktplaats
als de moeite niet is ( meestal nopens niets nada;)) dan naar oud papier er mee ( de vrijwilligers gaan niet blij zijn komende zaterdag of wel :juggle:)
Hier staan op zolder erg veel dozen met speelgoed van de kids toen ze kleiner waren maar ja je doet er niets meer mee en over een paar maanden gaan ze renoveren dus dan moet de zolder behoorlijk leeg zijn.
Wij zoeken alles uit en aangezien het merendeel nog goed speelgoed is laten we dat door de kringloop ophalen.
 
Hier staan op zolder erg veel dozen met speelgoed van de kids toen ze kleiner waren maar ja je doet er niets meer mee en over een paar maanden gaan ze renoveren dus dan moet de zolder behoorlijk leeg zijn.
Wij zoeken alles uit en aangezien het merendeel nog goed speelgoed is laten we dat door de kringloop ophalen.
Hier bedankt de kringloop voor boeken ze komen er zo'n beetje in om ook op andere spullen zijn ze scherp.
 
Avond allemaal.
 
de vrijwilligers gaan niet blij zijn komende zaterdag of wel :juggle:
Even waarschuwingbordje erbij "pas op zwaar" :))

Hier zal het binnenkort ook weer tripje naar de kringloop worden.
 
Komen ze dat niet ophalen Thea?
 
Avond.
 
Niet dat ik weet, misschien als ik ervoor betaal? En waarschijnlijk al helemaal niet voor de kleine hoeveelheden die ik per keer breng.
Edit; even op de website gekeken en ze halen wel op. Ik woon redelijk in de buurt en kan er dan langs wanneer mij het uitkomt dus vind het geen probleem om te brengen.
 
Avond Albert.

Edit; even op de website gekeken en ze halen wel op. Ik woon redelijk in de buurt en kan er dan langs wanneer mij het uitkomt dus vind het geen probleem om te brengen.
Nee in dat geval is het makkelijk om het even zelf langs te brengen en dan zit je niet thuis te wachten.
 
Edit; even op de website gekeken en ze halen wel op. Ik woon redelijk in de buurt en kan er dan langs wanneer mij het uitkomt dus vind het geen probleem om te brengen.
Hier komen ze om de veertien dagen op de zaterdag het ophalen de muziek vereniging is er blij mee en wij ook.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Moge Jantje. Hier alweer gewandeld met de hond.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 15*C 68% LV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan