Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag medeburgers en mede burgeressen. Dit mag taalkundig dan weer niet maar ik doe het toch. Hopelijk wordt het restant van de dag nóg beter als het al opgebruikte deel!
 
Mooie etappe en top gereden door Pogacar en verdiend in het geel.
 
Avond allemaal.
 
Ben, je bedoeld toch niet dat gender gedoe, of zit ik ernaast.
 
Avond samen. Ik wordt een beetje moe van al die berichten over het boerenprotest gebeuren.

Ik snap best dat er wat gebeuren moet met de stikstof enzo, maar zorg dan wel voor een betrouwbaar onderzoek voor de cijfers en niet, voor mn gevoel, natte vinger giswerk. En dat protesteren oke. Maar dan wel op een normale manier, en niet met brandende strobalen en FDF acties waar ‘relschoppers’ graag op afkomen.
 
Goedemorgen.
 
Hoi hoi Andre.
 
Goedemorgen!
 
Goedemorgen.

Ik lees net dat er 2 weken zomerweer voor de staat.
Mag ook wel, het is tenslotte zomer.
 
Mogge. Mn vervangster aan het inwerken. Dus ik kan rustig aan richting 12u werken. Beetje hand en span diensten doen in t Magazijn. Anders duurt de ochtend wel erg lang.
 
Moge binnenkomers en ja in het zuiden kan het warm worden maar hier is de max toch niet meer dan 25-26 graden en dat is me al te warm.
 
Komende week 2 warme dagen en dan terug naar zo n 23 graden dus dat mag tot de kerst wel zo blijven.
1657264776404.png
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 18*C 72% LV
Na de koffie eerst even neusspray halen blijf :'(is al twee dagen hopeloos berg zakdoeken groeit gestaan in de wasmand.
 
Moge Jaap en misschien moet je een plukje filterwatten in je neus stoppen:DD
 
Goedemorgen,

hier staat de airco al zo goed als klaar... het wachten is op een 16A verlengkabel (overkill) van 15 meter. Dan kan ik airco overal zetten waar ik wil.
De kabel is in bestelling en hopelijk morgen geleverd.

Ik verheug me niet op de temperaturen van de komende 2 weken, als was het maar dat dit betekent dat ik vooral binnen zit en zitvlees heb ik niet.
 
Die warmte is een catastrofe Nicole;)
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Middag zo boodschappen weer binnen kompleet met de juiste neusspray heb dus weer lucht
Even twee ham kaas croissants naar binnen gewerkt
Nu klaar voor vandaag.
 
Middag Jaap.
 
Middag.

Deze ochtend is ook het meubel van de fusion opgehaald. Dus nu is echt alles weg.
 
Middag Marcel das mooi geregeld toch nog betrekkelijk snel gegaan.(y);)
 
Middag, ff plisseé gordijn opgehangen met de ega. Moest wel ff smaller gemaakt worden uiteraard.
De zoon ff bezig gehouden met onkruid uit voor- en achtertuin halen. Heeft vanmorgen zn boeken ingeleverd, maandagavond diploma halen en dan op naar HBO.

Nu is mn fiets bezig met een update, handig dat ik dat zelf kan en niet voor naar fietsenboer moet.
image.jpg
 
Goedemorgen,

hier staat de airco al zo goed als klaar... het wachten is op een 16A verlengkabel (overkill) van 15 meter. Dan kan ik airco overal zetten waar ik wil.
De kabel is in bestelling en hopelijk morgen geleverd.

Ik verheug me niet op de temperaturen van de komende 2 weken, als was het maar dat dit betekent dat ik vooral binnen zit en zitvlees heb ik niet.
En ik hoop dat je er in redelijke stilte bij je airco kan zitten...
 
Middag Ben en om eerlijk te ijn heb ik liever een pad dat is omzoomt met geldboompjes:DD
 
Beste ben, moest na jou beschrijving over medeburgers en medeburgeressen, direct even denken aan het feit dat de NS al even geleden de volgende benadering heeft aangenomen in de zin van " NS vervangt dames en heren met gender neutraal in beste reizigers".
Vind ik een beetje overtrokken en mijn reactie naar jou was dus eigenlijk met een glimlach bedoeld.
 
Middag, de zoon ‘kookles’ gegeven. Samen een ovenschotel bloemkool voorbereid en in de oven geschoven. Hij doen, ik aangeven wat en hoe. Je moet toch ergens beginnen. Nu ff 3 kwartier in de ruststand en dan smullen.
 
Goedemiddag

En ik hoop dat je er in redelijke stilte bij je airco kan zitten...
Ik ook Ben, dat betekent dat hij uit staat ;) en ik hem dus hopelijk niet nodig heb.
 
Middag en wat een mooie overwinning van Pogacar. Dat was allemaal tot op de laatste meters uitgedoktert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan