Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal.
 
Avond. Ff de qualificatie gekeken van de F1. Max mag vooraan beginnen. Beide Mercedessen veroorzaakten een rode vlag. Nederlanders werden dol toen Lulu dr uit knalde. En de Engelse commentatoren snapten dat niet….. zijn vorige week alweer vergeten zeker toen Max pech kreeg in de race en hoe de Engelse fans reageerden. Huichelaars noemen ze zoiets geloof ik?
 
Goedendag medeburgers en mede burgeressen. Dit mag taalkundig dan weer niet maar ik doe het toch. Hopelijk wordt het restant van de dag nóg beter als het al opgebruikte deel!
Ben, je bedoeld toch niet dat gender gedoe, of zit ik ernaast.
Dit heeft wat mij betreft helemaal niet zoveel met "gender gedoe" te maken. In mijn zinnen schreef ik ook iets over een taalkundige onjuistheid wat trouwens niet klopt want de woorden burgers, mannelijke vorm, zowel als burgeressen, de vrouwelijke vorm bestaan wel in het Nederlands maar de vrouwelijke vorm wordt eigenlijk nauwelijks gebruikt. Wanneer we het over de burgers hebben bedoelen we gewoonlijk zowel de mannen als de vrouwen. Maar soms vind ik het leuk om met taal te spelen waarbij ik meteen wil aangeven dat ik geen taalkundig genie ben. Je reactie heb ik trouwens ook met een glimlach gelezen...
 
Avond Albert en Ben.
 
Avond. Ffkes lekker gedoucht. Nu op de bank met een drankje. (Alcoholvrij)
 
Goedemorgen.
 
Een goede zaterdagmorgen. Bezig geweest met de kikkers, de stofdoek en stofzuiger en later nog even dweilen.
en voor de rest weinig op de agenda.
 
Moge Albert en ik ga ook ff verversen en dan ben ik klaar voor vandaag.
 
Moge Jaap.
 
hier klinkt het gezang van kikkertjes door de huiskamer.
 
Nou ik ben aan het verversen maar hoef geen water te dragen gelukkig:DD
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag.

Ik had zin in rolmops. Die waren weer lekker.

Nu even de bakken verversen.
 
Middag Marcel en zo n dode rauwe vis vindt ik maar niks. Doe mij maar kibbeling vissticks uit de oven.
 
1657378069749.png
 
Nou de Tour is een saaie etappe.
 
Avond allemaal.
 
Moge Marcel en het is hier grijs in de lucht dus we krijgen vast nog neerslag.
 
Er hangen hier ook wat wolken. Maar hier zou het volgens de berichten 2 weken droog en warm worden.
 
Valt hier mee met 2 dagen de komende week rond de 27-28 en de rest van de dagen 23 graden en de week erna lekker verkoeling.

1657437090361.png
 
Ja dat is logisch want de regen trekt hier net weg jouw kant op:LOL:
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 17*C 88% LV
 
Gelukkig duurt de morgen tot 12 uur! Voldoende gelegenheid dus om jullie een goedemorgen toe te wensen! Voor de geïnteresseerden; volgens mijn ingebouwe thermostaat is het buiten te kil. :br:
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan