Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je voorstel maar niet aan manlief verteld dan hadtie niet meer bijgekomen van de lach, anyway, 3 mooie kleurtjes uitgezocht en ook even grof vuil weggebracht
Nee en ik weet wel waarom want die heeft wel een goede smaak en zou mn idee wel waarderen:DD
 
Jij en goede smaak hmm:juggle:kroket patat nasi bami alles in de meest vreemde combinatie :DD:DD;)
Nee, nee Jaap dat heb je verkeerd want patat met een kroket gaat prima samen maar niet met nasi of bami hoor:DD
Ik ben een culinair genie op het gebied van snacks dus ik weet heel goed hoe je dat niet moet verpesten;)
 
Avond folks, hier maar even het zweet van me afgespoeld en vanavond avondje voetbal kijken met een lekkere kouwe :DD
 
Avond. Met de zoon naar school geweest voor zn diploma uitreiking. Verbaasd over wat we te horen kregen hoe hij op school is. Mooie woorden.
 
Hier nog steeds aan de koffie. De luchtbehandeling is in onderhoud. Dus mag het lab niet op.
 
Kun je lekker uitrusten Marcel.
 
Moge Antje en veel succes met het werken met dit weer.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk šŸŒ¤ļø 18*C 92% LV
Antje tijd voor
Schermafdruk op 2022-07-12 10-03-10.png
succes
 
Moge Jaap en ik dacht dat Antje postbezorger was maar niet dat ze bij de brandweer zit:DD
 
Inmiddels al 2 rondjes gelopen buiten. En de koffie teller ben ik kwijt.
 
Nog even en de koffie komt uit je oren:DD
 
Goedemorgen,

gisteren ruzie gehad met de afdichting van het raam voor de mobiele airco. Moet natuurlijk wel goed dicht zijn. Maar het is gelukt. Nu ben ik klaar voor de 44 graden waar sommige weermodellen het voor onze regio over hebben, alhoewel ik hoop dat ze er flink naast zitten.

@biljoenblik, dat wordt een lange dag zo.
 
Moge Nicole en wat ik ben ik blij dat we die temp hier bij lange na niet gaan halen.
 
Middag allemaal.

Mocht het je te warm worden dan heb ik nog ruimte in de tuin voor een tent hoor Nicole;)
 
De mieren hebben deze dag uitgekozen voor hun bruids vlucht. De mannetjes hebben na de vlucht geen puf meer en gaan heen. (Voor de oplettende dames... hier zie je hoe zwaar een mannentaak kan zijn!) De grotere vrouwtje willen zorgdragen voor een nieuw nest jonkies maar niet onder onze tegels! Een goede vruchtbare (?) dag gewenst!
 
Je kan 25 jaar lol van dat gespuis hebben lees ik net:help::help::help:

 
Dat zonnetje zien we hier nog niet veel buurvrouw;)
 
Dan even deze kant op komen hoor, genoeg zon hier.
 
Middag.
Buiten 27 *C šŸ„µ binnen 23'3 *C
Echt weer Hollands weer gisteren nog met jas aan buiten nu in zwembroek :juggle::eek:
 
Nou laat maar want dan wordt het nog warmer dus ik vindt het prima dat de zon zich maar af en toe laat zien. Als ik de verwachtingen af en toe lees dan ga ik al zweten en mijn zweetdruppels zijn duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan