Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De wasmachine roept mij dus tijd om weer een wasje op te hangen.
 
Doe er toch maar een aan! In je blote kont, daar zit niemand op te wachten denk ik zo. :):);)
Dat zeker niet en ik draag dus gewoon lange broeken want ik wil niet de buurtbewoners op mn stoep hebben.

O ja, nog bedankt voor je opmerking over die vliegende mieren Ben want ze waren me niet opgevallen maar ja nu ik er op let zie ik dat gespuis overal rondkruipen:br:
 
De wasmachine roept mij dus tijd om weer een wasje op te hangen.
Jullie zijn al best ver in Emmen want dat kan de onze nog niet en die komt niet verder dan piepen als hij klaar is.
 
Nou zijn we weer lekker mee, een wespennest in de spouwmuur bij de slaapkamer, ben al een aantal keer gebeten, morgen komen ze het nest verdelgen en ondertussen alle gaten en kieren dichtgetaped en een berg wespen gekild :koffie:
 
Barbaar;)
Je bent er lekker klaar mee en gelukkig hebben wij dat nog niet meegemaakt maar ja die krengen vragen net als de vliegende mieren niet of ze bij je mogen wonen.
Nee die krengen nodigen zichzelf uit helaas en de wespenoverlast is veel groter als andere jaren had ik gelezen omdat door de zachte winter de koninginnen het vrijwel allemaal overleeft hebben dus dubbele pret :LOL:
 
Ik ben niet zo van de pret dus dat weten ze denk ik en vermijden mij:LOL:
 
Nou zijn we weer lekker mee, een wespennest in de spouwmuur bij de slaapkamer, ben al een aantal keer gebeten, morgen komen ze het nest verdelgen en ondertussen alle gaten en kieren dichtgetaped en een berg wespen gekild :koffie:
Oh bah! Wordt je niet blij van als die ondingen je huis in komen?
Zijn al je aquaria al weg?
 
Oh bah! Wordt je niet blij van als die ondingen je huis in komen?
Zijn al je aquaria al weg?
Nee daar word je inderdaad niet blij van maar nu alles dichtgekit wat er te kitten viel en vooralsnog geen nieuwe wespen in de slaapkamer dus hopelijk als de verdelger morgen is langs geweest is het probleem opgelost.

Er is 1 stelling leeg die ontmantelt in de tuin staat, de andere stelling is nog wel bevolkt maar vandaag en morgen word er een groep opgehaald dus loopt best aardig met de verkoop van de groepen
 
Er is 1 stelling leeg die ontmantelt in de tuin staat, de andere stelling is nog wel bevolkt maar vandaag en morgen word er een groep opgehaald dus loopt best aardig met de verkoop van de groepen
De vissen vliegen dus de deur uit :DD je had volgens mij ook wat kweekgroepen van L-nummers, gaan deze naar een andere kweker of los verkocht?
 
Nou zijn we weer lekker mee, een wespennest in de spouwmuur bij de slaapkamer, ben al een aantal keer gebeten, morgen komen ze het nest verdelgen en ondertussen alle gaten en kieren dichtgetaped en een berg wespen gekild :koffie:
Dan had ik ergens anders gaan slapen sterker nog had het pand niet meer in gegaan.
Krijg er een zeer allergische reactie van zon steek en die krengen laat het vaak niet bij 1 heb ze trouwens hier nog niet veel gezien buiten en binnen nog helemaal niet(y):engel::)
pff is eiergelijk veel te warm om wat te doen maar net de drie maandelijkse schoonmaak beurt gedaan van de osmose bakken.🥵
 
Dan had ik ergens anders gaan slapen sterker nog had het pand niet meer in gegaan.
Krijg er een zeer allergische reactie van zon steek en die krengen laat het vaak niet bij 1 heb ze trouwens hier nog niet veel gezien buiten en binnen nog helemaal niet(y):engel::)
pff is eiergelijk veel te warm om wat te doen maar net de drie maandelijkse schoonmaak beurt gedaan van de osmose bakken.🥵
Ja ik ben er gelukkig niet allergisch voor en ben niet echt bang van ze, al doet die beet best zeer
 
Avond allemaal.
 
Avond.

Gelukkig is het hier goed uit te houden. Binnen dan wel.

149CA4B4-A9CB-4656-A5C0-5E5ED8A7CC7A.png
 
Avond Marcel en hier is het 22 graden in de kamer.
 
Albert ook een goedenavond.
 
Goedemiddag,

valt me hier met 24 graden binnen nog reuze mee, maar 's nachts koelt het nog lekker af en dan zet ik de boel tegen elkaar open.



Nee die krengen nodigen zichzelf uit helaas en de wespenoverlast is veel groter als andere jaren had ik gelezen omdat door de zachte winter de koninginnen het vrijwel allemaal overleeft hebben dus dubbele pret :LOL:
En niet alleen dat, de nesten zijn blijkbaar ook groter en eerder voltooid. Dus we hebben nu al de lol ervan en niet pas in augustus. De werksters krijgen nu al geen zoetigheid meer van larven dus komen ze het bij ons zoeken.

Wij vinden hier meerdere dode wespen per dag in de gemeenschappelijke ruimtes. Waar ze vandaan komen weet geen van ons.

Wel buiten veel last ervan gehad maar ik ben weer tijdelijk overgeschakeld op Neutral voor de was, zowel voor kleding als lijf. Dat scheelt echt stukken, volgen ze me niet meer zo volhardend.
 
Avond allemaal,

ik lig hier met mijn computer in de tuin, in de schaduw. Dat is uit te houden!
Maar vandaag was het ook nog niet heet, dat komt vanaf morgen! :br:
 
prijs je zelf dan maar gelukkig wat de allergie betreft geloof me dat wil je niet mee maken wat er dan gebeurt.
Ja ik ken het wel van tv heb er wel eens filmpjes van gezien, mensen met een wespenallergie kunnen er letterlijk aan overlijden
 
Ja ik ken het wel van tv heb er wel eens filmpjes van gezien, mensen met een wespenallergie kunnen er letterlijk aan overlijden
Ik had ooit een buurvrouw die gestoken was toen ik iets bij haar op kwam halen. Haar hand was dik dus ik zei haar dat ze snel naar de Eerste Hulp moest gaan. Ik had toevallig net een overlijdensadvertentie gezien waarin stond dat iemand was overleden aan een “ anafylactische shock” en opgezocht wat dat was. Stond buuf de volgende dag aan de deur met de melding dat ik haar leven had gered. Ze had geen 10 minuten later moeten gaan 😱
 
Moge Nina en Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan