Goedenavond.
Daar heb ik er 3 van staan voor de soundbarJe kunt altijd nog een paar stenen l-nummers neerzetten…..
Of je voortaan lekker laten rijden.Zo dan, even wandelingetje gedaan samen. kan dr straks een stuk taart in, de zoon geslaagd voor zn autorijbewijs. Dat wordt dus sleutels verstoppen…
Voor de gelovigen...🙂🙂😉Met of zonder vissen.? Volgens mij schrijf je nog steeds hetzelfde als voorheen…….
En een alcoholslot...Zo dan, even wandelingetje gedaan samen. kan dr straks een stuk taart in, de zoon geslaagd voor zn autorijbewijs. Dat wordt dus sleutels verstoppen…
Ik wist helemaal niet dat jij ook een poezenbeest hebt.Tja baasje koopt nieuwe schoenen en de poes denkt heerlijk zo n doos om in te slapen.
Bekijk bijlage 346155
Leuk hoor John.Avond Tig en marcel en ja deze poes hebben we nu 4 mnd en is nu rond de 8 maanden. Ze ligt altijd graag in een doos als we wat per post krijgen.
Hier was het vandaag heerlijk met af en toe zon maar hooguit 22 graden.
Duidelijk protestsignaal van het poezenbeest: hij wil retour gezonden worden en niet met de swiffer het huis delen 🤣Tja baasje koopt nieuwe schoenen en de poes denkt heerlijk zo n doos om in te slapen.
Wie was dat ook al weer? 😉Gelukkig weet het poezenbeest wie de baas is Antje
Dat zoek ik even op Google op hoorWie was dat ook al weer? 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.