Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.
 
Avond. Maar goed dat ik op de bank zat want er sprong net een espei uit het aquarium via het voorluikje :eek: Kan me niet herinneren dat er hier ooit een vis uit het aquarium is gesprongen, ook niet tijdens onderhoud. Voor alles is een eerste keer.
 
Zo dan, even wandelingetje gedaan samen. kan dr straks een stuk taart in, de zoon geslaagd voor zn autorijbewijs. Dat wordt dus sleutels verstoppen…
 
Zo dan, even wandelingetje gedaan samen. kan dr straks een stuk taart in, de zoon geslaagd voor zn autorijbewijs. Dat wordt dus sleutels verstoppen…
Of je voortaan lekker laten rijden.
 
aloha allen

Vandaag laatste werkdag bij deze baas, morgen beginnen bij de nieuwe.
Afgelopen dinsdag al de schoolkinderen verwend met wat leuks, gisteren en vandaag de " vaste" klanten een rode roos gegeven.
Gisteren ook al wat leuks gekregen van een aantal kinderen. Vandaag verder afwachten wat er nog komen gaat. Zal vast een mooie dag worden....
 
Laatst bewerkt:
Moge Annemarie en leuk dat je het zo kan afsluiten. Succes bij de nieuwe baas.
 
Goedemorgen:koffie:
Andijk ☀️16*C 65% LV
 
Goeiemorgen allemaal,

hier is het intussen 24°, vandaag verwachten 33. :stars:

Vandaag eindelijk naar de oogarts, ik wacht al bijna 2 maanden op dit afspraak en ben een beetje nerveus want hij is de enige in de buurt die me zou kunnen helpen zou kunnen helpen met mijn probleem!
Die moet me gewoon helpen...
 
Moge Tig en hier blijft het lekker met 22 graden.

Succes bij de oogarts.

Antje en Jaap ook een goedemorgen.
 
Middag allemaal.
 
Middag :sleep: lekker hoor nu :koffie:
 
Middag.

Hier is het alweer 24 graden buiten.
 
Middag folks het is een lekker temperatuurtje, ondertussen weer naar het grofvuil geweest met een afgeladen auto en er begint schot in de zaak te komen, zondag de muren sauzen
 
Screenshot_20220714-172046_Facebook.jpg


op naar het volgende avontuur...
 
Leuk afscheid Annemarie en veel succes met de nieuwe baan.
 
Avond allemaal.
 
Avond,

dank jullie. Gelukkig is het niks levensgevaarlijk maar wel heel erg lastig en frustrerend.
Met de auto rijden is ondenkbaar voor de moment.
Ik heb problemen met mijn schildklier gehad en dat is nu op mijn ogen gegaan.

Pff, het is zo heet, of het 33 of 35°C is maakt ook geen verschil meer.
 
Avond Tig en marcel en ja deze poes hebben we nu 4 mnd en is nu rond de 8 maanden. Ze ligt altijd graag in een doos als we wat per post krijgen.

Hier was het vandaag heerlijk met af en toe zon maar hooguit 22 graden.
 
Avond Tig en marcel en ja deze poes hebben we nu 4 mnd en is nu rond de 8 maanden. Ze ligt altijd graag in een doos als we wat per post krijgen.

Hier was het vandaag heerlijk met af en toe zon maar hooguit 22 graden.
Leuk hoor John.

Wij willen ook graag een poezenbeest. Maar ja. Als je hele dagen van huis bent voor je werk, is ook niet leuk voor zo’n beestje.
En met vanaknties moet je ook eea regelen.
Dus ik houd het maar bij vissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan