Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag dagje Arnhem Bezoekje Burgers Zoo. Het weer is vandaag nog aangenaam om daar rond te lopen.
zoon in Arnhem op de trein naar Nijmegen om met vrienden naar de 4-daagse feesten te gaan vandaag en morgen.
 
Goedemorgen
Andijk ☀️ 16*C 71% LV
 
Vandaag dagje Arnhem Bezoekje Burgers Zoo. Het weer is vandaag nog aangenaam om daar rond te lopen.
zoon in Arnhem op de trein naar Nijmegen om met vrienden naar de 4-daagse feesten te gaan vandaag en morgen.
Maak er een plezierig dagje van!
 
Wat is er nu weer te zeggen over het weer? Volgens mij is er weer veel over gezegd. Ik hoef dus niet weer iets te zeggen over het weer wat waarschijnlijk, eigenlijk wel zeker, weer miets anders is dan het weer bij jullie. Daarom groet ik jullie maar weer voor deze dag. Maak er weer iets moois van!
 
Moge Ben en ik wil dan toch nog iets zeggen over het weer en dat is dat het halfbewolkt is met 18 garden dus erg aangenaam. Over het weer na maandag wil ik liever niets horen:DD
 
Goedemorgen,
de weersvooruitzichten voor dinsdag en woensdag zouden wel eens een spelbreker kunnen zijn voor de 4-daagse. Toch wel erg sneu voor de mensen als er aanpassingen aan de route moeten komen (korter) of wellicht een hele dag ertussen uit gehaald wordt.
 
Goedemorgen,
de weersvooruitzichten voor dinsdag en woensdag zouden wel eens een spelbreker kunnen zijn voor de 4-daagse. Toch wel erg sneu voor de mensen als er aanpassingen aan de route moeten komen (korter) of wellicht een hele dag ertussen uit gehaald wordt.
Hier maandag 31 en dinsdag 33 en vanaf donderdag weer 22 graden maar ja dat wordt een paar dagen niks doen en puffen.

Moge Thea en Nicole.
 
Als meer mensen dat willen, doe ik dat. Maar wilde dit topic niet onnodig vullen.
Ik vind je info hierin altijd erg interessant. Ook hier denk ik wel eens na over veranderingen maar dat is met onze woning (en de bijkomende kosten) niet makkelijk.
 
Ik vind je info hierin altijd erg interessant. Ook hier denk ik wel eens na over veranderingen maar dat is met onze woning (en de bijkomende kosten) niet makkelijk.
Nou dus tijd voor een topic van Marcel met tips:DD
 
Middag allemaal.
 
Middag allemaal
Hier een fijne 19*C met straf briesje.
Voor wat de temperatuur van dinsdag en woensdag betreft
Heb het koel vries gebeuren gevuld met ijs en ander lekkers in vaste en vloeibare vorm.
Dat laatste wel in flessen ;)
 
Middag Jaap en hier is het een aangename 18 graden.
 
Lekker bezig Antje en dan ben je er maar weer af voor de warmte er is.
 
Bijna vol IMG_20220716_160822.jpg;):koffie:
 
Middag, ja met dit weer is het enig juiste wat je kunt doen in het water rond liggen. Vandaag is het niet zo heet als eergisteren maar ben nog altijd van plan om naar het zwembad te gaan... :ROFLMAO:
Dinsdag of woensdag wordt het 37° :help::stars:
 
Middag Hannah, Gelukkig duurt het hier maar 2 dagen en donderdag is het alweer 22 graden en dat is te doen.
 
middag, weer thuis van Burgers Zoo, en zojuist ff Nasi gegeten. Eigen gemaakt natuurlij by Albert.
 
Middag Albert en ik hoop dat je hebt genoten van mn familie:DD
 
Ik weet niet hoeveel keer dat nog gaat veranderen maar mijn telefoon zegt dat het vanaf morgen 28° gaat worden en de volgende 10 dagen tussen 25 en 30 graden zal blijven. En in het midden van de week tot 35 graden. Enkele weken geleden was ik toch aan het puffen hier en mijn 2 kleine poezebeesten ook want die kennen dat nog niet.
Buiten gaat het wel in de schaduw maar binnen is het verschrikkelijk heet dan.
 
Jij zit zuidelijker Hannah en dat zal aanzienlijk schelen met het hoge Noorden hier.

Avond allemaal.
 
Ze zaten aan de uien John.
Ik had nog zo gezegd blijf van de uien af als Albert komt en gedraag je alsjeblieft een keer:LOL:
Nu snap je denk ik wel waarom ik niet bij ze op visite meer ga;)
 

Oops! We ran into some problems.​


The requested page could not be found.
Ja, had m al snel weggehaald. De foto’s vd camera op de iPad geimporteerd, maar kan ze niet plaatsen, lijkt het.. nogmaals, maar dan moet je ff de link aanklikken, 2e foto, de foto is wel grappig..
40634EB4-790B-4078-8924-7272099AE62F.jpeg

als t nog niet lukt, doe ik het anders.
 

Bijlagen

  • 11663C19-ED3B-48FF-821E-E6B5FC20338B.jpeg
    11663C19-ED3B-48FF-821E-E6B5FC20338B.jpeg
    624 KB · Weergaven: 50
Ja, had m al snel weggehaald. De foto’s vd camera op de iPad geimporteerd, maar kan ze niet plaatsen, lijkt het.. nogmaals, maar dan moet je ff de link aanklikken, 2e foto, de foto is wel grappig..
Bekijk bijlage 346231

als t nog niet lukt, doe ik het anders.
Die tweede foto is geniaal :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan