Mogge, ik heb positief nieuws… maar ben er niet positief over…. Ggrrrrrr Corona.
Dat is idd balen zeg.Mogge, ik heb positief nieuws… maar ben er niet positief over…. Ggrrrrrr Corona.
Daar zat je natuurlijk al die tijd al op te wachten 😉Hier is het 28 graden.
Middag Nicole en ik kan me er nog niet druk om maken met binnen 22 graden. Maar ja Sky die heeft geen trek meer in wandelen.Goedemiddag
Daar zat je natuurlijk al die tijd al op te wachten 😉
Houd Sky ook maar lekker binnen. Het is hondenweer maar dan anders. Het is al warm genoeg en de stoepen en straten zijn bloedheet voor die pootjes.Middag Nicole en ik kan me er nog niet druk om maken met binnen 22 graden. Maar ja Sky die heeft geen trek meer in wandelen.
Goedemiddag zieke. Hoe gaat het nu met je?middag.
Middag jongedame. Tja, het voelt als een griep na 4 vaccinaties… spierpijn rugpijn en verkouden. De keelpijn, waar het gister mee begon, is al weer verdwenen.Goedemiddag zieke. Hoe gaat het nu met je?
Dan hoop ik dat je voor de rest ook snel opknapt. En niet te vergeten, er geen long covid aan overhoudt.Middag jongedame. Tja, het voelt als een griep na 4 vaccinaties… spierpijn rugpijn en verkouden. De keelpijn, waar het gister mee begon, is al weer verdwenen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.