Moge Jantje en met de tuindeur open is het in huis 21.5 dus prima te doen voor nu.
Dat is minder Albert die koorts, best nog hoog ook.Mogge, gisteravond naar bed om 9u met 39.1 koorts . behoorlijk gezweet vannacht en weer niet echt geslapen dus, net ff gedoucht, ontbijtje en PCM erin. Temperatuur is nu 37.1, lichaamstemp he, buiten nog niet gelukkig. Daar is t nu 26,2
https://aquainfo.nl/aquarium-temperatuur-verlagen-zomer/#Aquarium_temperatuur_verlagenWat is de temperatuur van het water en hoe groot is je bak?Morguh.......word echt warm vandaag hier in het zuiden .40 graden ..................zal vandaag me AQ iets terug moeten koelen met een fles met ijswater erin....
Temperatuur is volgens mij minder een probleem dan zuurstof. Hoe warmer het water, hoe minder zuurstof in het water. Zorg in elk geval dat je voldoende oppervlaktebeweging hebt voor uitwisseling van gassen.Morgen,
mijn vissen hebben hebben hebben het graag warm maar ik heb het ook in de gaten. Nog is het 26,6 graden in de grote bak en in de kleine ook zo iets.
Heb 40 liter bakje momenteel. Zat op 26,5 graden en heb met ijs fles kunnen terug koelen tot 24.1 verlichting staat idd uit vandaag.. heb genoeg dag licht op de kamer dus dat komt wel goed... dank voor de tip ....https://aquainfo.nl/aquarium-temperatuur-verlagen-zomer/#Aquarium_temperatuur_verlagenWat is de temperatuur van het water en hoe groot is je bak?
In elk geval kleppen open als je geen springers hebt en verlichting uit.
Als je bakje niet te hoog staat kun je een ventilator richten op het wateroppervlak. Hierdoor verdampt water en de verdampingswarmte koelt je watertje. Kan zomaar 3-4 graden schelen.Heb 40 liter bakje momenteel. Zat op 26,5 graden en heb met ijs fles kunnen terug koelen tot 24.1 verlichting staat idd uit vandaag.. heb genoeg dag licht op de kamer dus dat komt wel goed... dank voor de tip ....
Wat let je nog een paar machines te draaien 😆 op een dag met een meteorologische enkelband. Je kunt toch bijna nergens heen met deze temperaturen 😉Middag. Zelden was de was zo snel droog
Goed idee en als de was gedraaid is dan mag Thea de mijne ook wel doen want ik neem aan dat ze de was van de "buurman" graag even doet en dat dan ook ophaalt en gestreken terugbrengt😆😆Wat let je nog een paar machines te draaien
Hij draait momenteel ook alweer Ben er blij dat ik vandaag niet hoef te werken of ergens naartoe moet. Is hier binnenmomenteel 23.7, dus nog goed te doen.Wat let je nog een paar machines te draaien 😆 op een dag met een meteorologische enkelband. Je kunt toch bijna nergens heen met deze temperaturen 😉
Je verward me denk ik met iemand die heeeeel vriendelijk en sociaal is En ik heb geen strijkijzerGoed idee en als de was gedraaid is dan mag Thea de mijne ook wel doen want ik neem aan dat ze de was van de "buurman" graag even doet en dat dan ook ophaalt en gestreken terugbrengt😆😆
Ik ben niet de moeilijkste en je mag het ook onder je matras leggen als het droog is en dan de was een dag later terugbrengen hoor😛.Je verward me denk ik met iemand die heeeeel vriendelijk en sociaal is En ik heb geen strijkijzer
Harde doorzet-ster.Middag luitjes ben lichtelijk oververhit geraakt tijdens post lopen maar inmiddels weer afgekoeld en de rest van de dag niks doen
Middag Antje en volgens mij ben je veel vaker oververhit😉Middag luitjes ben lichtelijk oververhit geraakt tijdens post lopen maar inmiddels weer afgekoeld en de rest van de dag niks doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.