Nou ik zeg alvast middag allemaal en ga kijken of de bewolking hier al in de buurt is.
Momenteel nog volop zon hier.
Momenteel nog volop zon hier.
Hopelijk ben je met jullie vakantie opgeknapt en kun je dan gaan en staan waar je wil. Ik neem aan dat je leukere plannen hebt dan al die dagen thuis zitten.Goedemiddag, dag 3 vd officiële isolatie. Vanmorgen wat koortsig nog. Dus nog ff door met pcm. Hoesten en snotteren. Maar ben dr wel klaar mee eigenlijk. Ook omdat maandag de vakantie begint voor ons.
Inderdaad liever aan t werk dan hier op de bank. We gaan naar Durbuy als er verder niks gebeurt. Officieel heb ik vrijdag mn 5dgn isolatie gehad en na 24u klachtenvrij kan ik naar buiten. kan nie zolang wachten eigenlijk. K testelke dagtegenwoordig, en die blijft negatief gelukkig (tot nu toe).Nou, klaar met stofzuigen en dweilen.
Even pauze bij de ventilator en dan door met de stofvegen.
Hopelijk ben je met jullie vakantie opgeknapt en kun je dan gaan en staan waar je wil. Ik neem aan dat je leukere plannen hebt dan al die dagen thuis zitten.
Most ik even opzoeken. Prachtig daar!Durbuy
Mooi zo! Ik duim met je mee.K testelke dagtegenwoordig, en die blijft negatief gelukkig (tot nu toe).
Jaren geleden ook in die omgeving geweest in Septon. Nu op 500mtr van Durbuy. In dit huisje. LES BERGES VERTES. Compleet met Jacuzzi. Heerlijk genieten daarMost ik even opzoeken. Prachtig daar!
Mooi zo! Ik duim met je mee.
Staat volgens mij een mooi filmpje op YT over dit huisje. Als dat het huisje is zitten jullie daar fantastisch! Een geweldige basis voor een geslaagde vakantie.Jaren geleden ook in die omgeving geweest in Septon. Nu op 500mtr van Durbuy. In dit huisje. LES BERGES VERTES. Compleet met Jacuzzi. Heerlijk genieten daar
Enjoy! Ik gun je vandaag een lekkere plensbui 🙂Temperatuur buiten daalt hier in een half uurte met een graadje of 4 / 5 en de luchtvochtigheid gaat omhoog.
het rommelt in de lucht.m laat maar komen de regen. Alle ramen en deuren gaan open.
Bekijk bijlage 346335
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.