Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik zeg alvast middag allemaal en ga kijken of de bewolking hier al in de buurt is.
Momenteel nog volop zon hier.
 
Hier schijnt de zon nog, al 32 graden en vandaag zullen er nog wolken bij komen en ze voorspellen onweer.
Ik wil niet weten hoeveel graden het hier binnen is, zeker 26 maar ik heb het behoorlijk warm

Om 2 uur heb ik nog een wesp gevangen en buiten gegooid. Nadat ik maandag met mijn kater naar de dierenarts moest omdat hij een dikke poot had ben ik er zeker van dat een wesp de oorzaak daarvan was.
 
Zo dit spaart weer een goedemorgen wens uit die ik dan kan bewaren voor later. Voor nu dus: Goedemiddag allemaal!
 
Goedemiddag, dag 3 vd officiële isolatie. Vanmorgen wat koortsig nog. Dus nog ff door met pcm. Hoesten en snotteren. Maar ben dr wel klaar mee eigenlijk. Ook omdat maandag de vakantie begint voor ons.
 
Middag
Buiten nog steeds 27'5*C maar met een lekker briesje
Binnen begint de temp op te lopen 26'3*C
Smakelijk lunch allemaal hier lekker aan de frisse tomaten salade.
 
Middag binnenkomers en hier is het al 29,5,

Sterkte Albert.
 
Dank John. Enig voordeel is datik de Tour kan zien de laatste etappes.
 
Ja dat is zo en daar is het ook snikheet natuurlijk. Nou ja van mij mag het rap afkoelen.
 
Nou, klaar met stofzuigen en dweilen.
Even pauze bij de ventilator en dan door met de stofvegen.

Goedemiddag, dag 3 vd officiële isolatie. Vanmorgen wat koortsig nog. Dus nog ff door met pcm. Hoesten en snotteren. Maar ben dr wel klaar mee eigenlijk. Ook omdat maandag de vakantie begint voor ons.
Hopelijk ben je met jullie vakantie opgeknapt en kun je dan gaan en staan waar je wil. Ik neem aan dat je leukere plannen hebt dan al die dagen thuis zitten.
 
Nou, klaar met stofzuigen en dweilen.
Even pauze bij de ventilator en dan door met de stofvegen.


Hopelijk ben je met jullie vakantie opgeknapt en kun je dan gaan en staan waar je wil. Ik neem aan dat je leukere plannen hebt dan al die dagen thuis zitten.
Inderdaad liever aan t werk dan hier op de bank. We gaan naar Durbuy als er verder niks gebeurt. Officieel heb ik vrijdag mn 5dgn isolatie gehad en na 24u klachtenvrij kan ik naar buiten. kan nie zolang wachten eigenlijk. K testelke dagtegenwoordig, en die blijft negatief gelukkig (tot nu toe).
 
Most ik even opzoeken. Prachtig daar!


Mooi zo! Ik duim met je mee.
Jaren geleden ook in die omgeving geweest in Septon. Nu op 500mtr van Durbuy. In dit huisje. LES BERGES VERTES. Compleet met Jacuzzi. Heerlijk genieten daar
 
Jaren geleden ook in die omgeving geweest in Septon. Nu op 500mtr van Durbuy. In dit huisje. LES BERGES VERTES. Compleet met Jacuzzi. Heerlijk genieten daar
Staat volgens mij een mooi filmpje op YT over dit huisje. Als dat het huisje is zitten jullie daar fantastisch! Een geweldige basis voor een geslaagde vakantie.
 
Middag
Eerste 20 druppels gevallen in Andijk en nu weer volop zon temperatuur nog steeds 26 graden
Maar goed begin is er:juggle:;)
 
Tja hier 2 wolken waardoor de zon 10 min weg was maar nu is het weer net zo warm als eerder op de middag.
 
Goedemiddag allemaal,

Binnen is het een stabiele 29 graden.
Op een zeer plaatselijke (zweet)regenbui na is hier vandaag nog geen neerslag gevallen.
Straks mijn regendans maar eens oefenen, wie weet helpt het:rolleyes:
 
Alvast een goedenavond.

Hier staan al heel de dag de ramen open. Maar het is binnen eigenlijk alleen maar warmer geworden.
23 graden buiten en 25 graden binnen.
Ik zet vanavond alleen de slaapkamer airco wel aan.
Morgen wordt het maar 19 graden zeggen ze.

585D4805-529C-497D-9D53-C6A648316620.png
 
Avond allemaal en buiten is het 30 graden en binnen 24. Als het morgen niet heeft geregend dan hang ik de douchekop boven het huis.
 
Avond, de koorts wil nog ff bij me blijven, dus maar weer 2 pcm erin. Op naar dag 4 dan maar.
 
Temperatuur buiten daalt hier in een half uurte met een graadje of 4 / 5 en de luchtvochtigheid gaat omhoog.
het rommelt in de lucht.m laat maar komen de regen. Alle ramen en deuren gaan open.
FA657855-688A-4F12-A901-9A9BE7D00C89.jpeg
 
Ik zal alvast een regendansje doen Albert.
 
Met een regendans is succes gegarandeerd!
Je weet alleen nooit waar het gaat regenen:DD
 
Temperatuur buiten daalt hier in een half uurte met een graadje of 4 / 5 en de luchtvochtigheid gaat omhoog.
het rommelt in de lucht.m laat maar komen de regen. Alle ramen en deuren gaan open.
Bekijk bijlage 346335
Enjoy! Ik gun je vandaag een lekkere plensbui :)
 
Zie net dat het hier gaat regen van 00.00 tot 22.00 dus vanavond hebben we nog geen lol. Vanaf middernacht gaat er 12 mm vallen en koelt het af naar 20 graden.
 
Hier hebben we vanmorgen regen gehad spetterde even lekker door dus even gepauzeerd van het post lopen ga niet met dit warme weer een regenjas aandoen.

Nou ook nog gekookt vanavond want manlief lukte dat niet, nu een avondje voetbal kijken, vind het ek vrouwen tot nu toe een heel leuk wedstrijdverloop hebben
 
Avond, spookachtig hier... alles zwart, donker, wind en regen, 27 graden buiten nog maar.
En mijn katten hebben de deur open gedaan en zijn op wandel...
 
Goedemorgen! De plantjes buiten zijn vast heel blij nu. Ik iets minder, want ik heb met Dochterlief afgesproken om bij haar verder te schilderen aan de muurschildering op de slaapkamer van Kleinzoon, en moet straks op de fiets naar het dorp verderop… Hij heeft trouwens vanmiddag een partijtje, dat is ook minder fijn als je zo’n club jochies van 12 niet naar buiten kunt sturen…
 
Hier in het diepe zuiden 18 graden ....effe alles open gooien.🥶
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan