Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Antje en hier de deur nog ver open maar het is nog niet onder de 23,5 in huis. De zon heeft hier enkele uren geschenen en de warmte voelde je dan gelijk weer.
 
Ja hier is het nu 23,5 graad binnen en dat vind ik koud :LOL: maarja dat is een familiekwaaltje want mijn vader had dat ook altijd dat hij het al snel heel koud had, ken me niet herinneren hem ooit zonder vest en wollen sokken en gevoerde toffels in de winter te hebben zien lopen
 
Hier is vandaag 21mm regen gevallen. Dat is goed voor de tuin. De regenton zit ook weer helemaal vol.

Binnen is het ook aangenaam met 23 graden. Alle ramen staan open.

9260D97F-22F9-47DC-9A77-0698F670F05C.jpg
 
Avond. Hier was het vandaag 35 graden en lekker uit te houden, joehoee
 
Ik zou wat in een potje stoppen. Dan heb je zondag nog wat.
Nou die weersverwachtingen kunnen de pot op wat mij betreft want de hele dag geeft de computer aan dat het gaat regenen maar wat er is gevallen is 0,0mm.
Maar goed het is wel lekker afgekoeld en het was hier zo n 21-22 graden.

Avond binnenkomers.
 
Is die bui dan nog niet aangekomen John....:rolleyes:had hem echt weggestuurd hier.:DD
 
Avond allemaal.
Is die bui dan nog niet aangekomen John....:rolleyes:had hem echt weggestuurd hier.:DD
Ik denk dat je hem een andere kant op hebt geblazen.
Het heeft hier eindelijk (theewater) geregend:love:
Mijn dank is groot:thumbs:

Nu lekker met de beentjes omhoog en zometeen lekker damesvoetbal kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Nou hier heeft het ook een uurtje licht geregend hoor dus dat is helemaal goed gekomen.
 
Avond, de deuren nog open hier. Buiten 17 graden, binnen nog 23,8. En hier is vandaag bijna 22mm regen gevallen.

nog weer een poging gedaan om het voetbal vd dames te kijken, maar dat is bedroevend om te zien. Nivo is niet geweldig af en toe. Kunnen soms nog geen bal fatsoenlijk afspelen over een paar meter.
 
Moge Annemarie.
 
Moge Marcel en Jantje.
 
Mogge, dag 5 vd isolatie door die Corona dinges… maar ik ben dr weer! Afgezien van wat hoestjes en een snotneus.. maar dat heb ik wel vaker. Vandaag maar eens beginnen met voorbereidingen van de vakantietrip. Dakdragers en dakkoffer maar uit schuur toveren. Ega mag t weekend nog werken, morgen en zondag, en dan lekker 3 weken vrij. Ik heb dus een week extra door dat C. gedoe.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 17*C 68%LV
Binnen 23.3*C aquarium 26*C
 
Moge Jaap en hier 16 graden.
 
Mogguh…. John wel ff opletten in de chat he als er een vraag komt over pleco’s…. :)
heb maar ff gegoogled voor die persoon, is ook zo verhipte moeilijk soms…….. (cynisch lachje hier).
 
Mogguh…. John wel ff opletten in de chat he als er een vraag komt over pleco’s…. :)
heb maar ff gegoogled voor die persoon, is ook zo verhipte moeilijk soms…….. (cynisch lachje hier).
Klopt Albert maar ik dacht ik wel eens even kijken of Albert ook bereid is om voor een ander wat op te zoeken:DD
Google is je beste vriend zeggen ze maar ja niet iedereen maakt daar gebruik van.
 
Middag allemaal.
 
Middag.

Net even een uurtje gewandeld. Lekkere temperatuur. Maar de vochtigheid maakt het toch wat benauwd.
Die droge hitte was toch prettiger.
 
Middag.

Net even een uurtje gewandeld. Lekkere temperatuur. Maar de vochtigheid maakt het toch wat benauwd.
Die droge hitte was toch prettiger.
Smaken verschillen ik zelf ben blij dat de de temperatuur weer wat normaler is voor NL begrippen en als het wat vochtiger is prima
Is niet voor niet Nederland water land ;)
 
Nou ik vond die hitte maar niks want je kan weinig doen en op de slaapkamers wordt het zo warm dat je amper goed kan slapen.
 
Ik rol er plastic flessen met ijsbevroren in als een soort koeltekruiken, dat laat me in ieder geval even inslapen.
 
Smaken verschillen ik zelf ben blij dat de de temperatuur weer wat normaler is voor NL begrippen en als het wat vochtiger is prima
Is niet voor niet Nederland water land ;)
Ik hou ook niet van die extreme hitte. Maar je raakte toch minder bezweet.
Nu voelt alles klef. En je zweet veel sneller.
 
Middag Luitjes.

hier ook Tour, maar de spanning is er sinds gister af na het tactiache spel van de Jumbo Visma ploeg. Heerlijk om te zien.

ik vindt de warmte ook niet zo erg, gewoon je tempo wat aanpassen en zorgen dat je vocht binnen krijgt. wat @biljoenblik zegt: het gaat meer om de luchtvochtigheid dan om de temperatuur.
 
Nou hier heeft het ook een uurtje licht geregend hoor dus dat is helemaal goed gekomen.
Nee, dat is niet goed! Het behoort regen te regenen! Geen licht! Licht is om iets wat anders door het duister niet zichtbaar zou zijn dus wel zichtbaar te maken. Groningen... het blijft een wonderlijk deel van Nederland...:):);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan