Nicolientje-W
Well-known member
Avond john hier maar de schuifpui dicht gedaan en mijn vest tevoorschijn getoverd (ben nogal een koukleum)
Ik zou wat in een potje stoppen. Dan heb je zondag nog wat.Moge Marcel en ik lees goed nieuws:
https://www.nu.nl/binnenland/621343...nweer-en-neerslag-veel-kouder-dan-eerder.html
Nou die weersverwachtingen kunnen de pot op wat mij betreft want de hele dag geeft de computer aan dat het gaat regenen maar wat er is gevallen is 0,0mm.Ik zou wat in een potje stoppen. Dan heb je zondag nog wat.
Ik denk dat je hem een andere kant op hebt geblazen.Is die bui dan nog niet aangekomen John....🙄had hem echt weggestuurd hier.
Ik denk een potje hakken in een grote steenZo, post alweer gelopen, nu eens bedenken wat we vanmiddag gaan doen maar eerst
Klopt Albert maar ik dacht ik wel eens even kijken of Albert ook bereid is om voor een ander wat op te zoekenMogguh…. John wel ff opletten in de chat he als er een vraag komt over pleco’s…. 🙂
heb maar ff gegoogled voor die persoon, is ook zo verhipte moeilijk soms…….. (cynisch lachje hier).
Smaken verschillen ik zelf ben blij dat de de temperatuur weer wat normaler is voor NL begrippen en als het wat vochtiger is primaMiddag.
Net even een uurtje gewandeld. Lekkere temperatuur. Maar de vochtigheid maakt het toch wat benauwd.
Die droge hitte was toch prettiger.
Ik hou ook niet van die extreme hitte. Maar je raakte toch minder bezweet.Smaken verschillen ik zelf ben blij dat de de temperatuur weer wat normaler is voor NL begrippen en als het wat vochtiger is prima
Is niet voor niet Nederland water land 😉
Nee, dat is niet goed! Het behoort regen te regenen! Geen licht! Licht is om iets wat anders door het duister niet zichtbaar zou zijn dus wel zichtbaar te maken. Groningen... het blijft een wonderlijk deel van Nederland...🙂🙂😉Nou hier heeft het ook een uurtje licht geregend hoor dus dat is helemaal goed gekomen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.