Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn dag wens is een een stukje later opgeschreven als gebruikelijk. Vandaag heb ik mij vermaakt om golfplaten op ons schuurtje los te maken. Ze moeten vervangen worden door nieuwe platen hetgeen voor morgen op de planning staat. Maar dus dan toch: Goedendag allemaal.
 
Middag Ben en je hebt er nu goed weer bij.
 
Avond allemaal, hier vandaag weer 30 graden maar vandaag heb ik dan eindelijk toch de weg naar het zwembad gevonden om af te koelen.
 
Avond Hannah. Vandaag hier een heerlijke 18 graden dus de helft van 2 dagen terug.
 
Avond. Rust in da haus. 😉
 
Goedenavond allemaal.

Vanavond weer lekker vrouwenvoetbal kijken.
Als ze weer zo spelen als gister heb ik ook vanavond geen enkel probleem om in slaap te vallen:DD
 
Avond.

Begint hier wat te spetteren.
 
We luisteren naar heerlijke blues muziek, te horen op Radio Hollands Palet die in tegenstelling tot de naam suggestieve naamgeving een internationaal blues programma presenteert.
 
Moge Jantje en Marcel.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️17*C 65% LV
Aquarium temperatuur is weer normaal 25*C
 
Moge Jaap en hier ook rond de 18 graden en prima weer dus ik ga de bak ff verversen in de tussentijd. Deze staat nog steeds rond de 26 graden zoals altijd.
 
Middag allemaal.
 
Middag smakelijke lunch allemaal
Hier een broodje grilworst en hotdog 👍
 
Middag Jaap en dat klinkt niet verkeerd.
 
Middag.

Straks waterverversen. Nu eerst koffie.
 
Goedemiddag,

hier hartstikke blij, bladmuziek gevonden waar ik al jaren naar op zoek was. Ik had slechts een handgeschreven versie, kopie van een kopie van een... waarvan ik de eerste kopie in 1983 gekregen heb. Die handgeschreven versie is heel netjes geschreven maar het leest net even niet lekker.
Nog met een zaak gebeld, een megaspeler op de markt, om te vragen of zij het wellicht toch hadden. Nope, de medewerker die ik sprak kende terwijl hij er al dik 30 jaar werkte, de naam van de componist niet eens.

Toch nòg maar een keer mijn tante (Google) gevraagd en jawel hoor, deze keer had ik prijs 😀
 
Middag, vanmorgen samen met de zoon de dakdragers op de auto gezet. Toen ff samen een ritje gemaakt, het stuur overgegeven aan hem om het rijden te oefenen. Heeft net zn rijbewijs opgehaald gister dus zal u toch echt zelf ervaring op moeten doen.
 
Middag Nicole en Albert.
 
Middag na 😴 nu tijd voor:koffie:
 
Middag Jaap en ik was dan eerder wakker dan jij.
 
Mooie pole voor Ferrari. Nu nog de tijdrit in de Tour verder kijken.
 
Middag, vanmorgen samen met de zoon de dakdragers op de auto gezet. Toen ff samen een ritje gemaakt, het stuur overgegeven aan hem om het rijden te oefenen. Heeft net zn rijbewijs opgehaald gister dus zal u toch echt zelf ervaring op moeten doen.
Laat hem maar regelmatig rijden Albert.
Bezoek aan familie of boodschappen. In het begin nog ff samen, maar later ook alleen.
Zeker als hij nog niet direct zelf een auto heeft.

Ervaring opdoen is heel belangrijk. Lessen is 1, maar zelfstandig rijden daar leer je nog het meest.
Ben blij dat mijn ouders dat destijds ook gedaan hebben.
 
Zo, heb even een excel file gemaakt met daarin de meststoffen en verbruik van het aquarium.
Ik heb hierin ook de voorraad zakjes staan. En zie voor hoeveel weken ik nog voorraad heb.
Door nu het aantal weken voorraad gelijk te maken voor iedere stof. Weet je hoeveel je moet bestellen.
Nu heb ik heel veel van het 1, maar het ander is op.
Dit voorkomt hopelijk tussentijds bestellen.

Nu dus ook gelijk wat spullen besteld.
 
Tja dat heb ik ook soms dat je net van 1 wat tekort hebt maar goed dan bestel ik dat bij en vaak ook weer de rest. Gelukkig zijn de poeders niet zo duur.
 
Middag.

Ik hou ook niet van die extreme hitte. Maar je raakte toch minder bezweet.
Nu voelt alles klef. En je zweet veel sneller.

Exact dat, afgelopen dinsdag voelde het ondanks die extreme warmte persoonlijk een stuk beter dan vandaag (als je niet vol in de zon ging staan).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Is playing mariokart ☺️☺️
      Terug
      Bovenaan