Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Nina en Limbo. Hier is het ook rond de 18 graden en lekker afgekoeld.
 
Moge Jantje en ons regendansje heeft geholpen.
 
We hebben duidelijk onze roeping gemist.
Misschien tijd voor een carriereswitch:ROFLMAO:
 
Moge Antje en hier is het droog en rond 12 uur zou het weer gaan regenen.
 
Moge Albert en hoe voel je je?
 
Ja ik weet hoe het voelt en de een heeft meer last dan de ander. Maar goed je kan het beter nu hebben dan tijdens je vakantie moet je maar denken.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 20*C 79% LV
Binnen temperatuur 26,7 aquarium 27,4
 
Moge Jaap en dan is het flink warm bij je zeg. Hier was het gister 25 binnen en nu met de deur open nog 22.
 
Goedemorgen
Gisteren hadden ze een flinke plens regen verwacht hier maar blijkbaar heeft het noorden die gekregen.
Nu regent het bij 20 graden zachtjes, heerlijk!
 
Goedemorgen @NicoleE
inderdaad hebben we hier vannacht wel wat gehad, ruim 14mm volgens mn weerstatiom. Werd er wakker van tussen 2 en 3 toen het lekker ruisde door de dakplataan. Heerlijk de afkoeling trouwens,
312DAE06-D341-47E8-B50B-114B57D4BCBF.jpeg
 
Moge Nicole en hier gaat het zo beginnen met de regen maar het is nog droog. 21 graden zou het worden.
 
Morgen, nou ja bijna middag....hier al regen vanaf een uurtje of 08:00, gaat lekker door nu.
Goed voor de tuin het grasveld en alle plantjes, en ook de temp is weer betr met 22 graden.:)
 
Middag
Pff nog steeds benauwd hier.
Wel een klein beetje regen helaas geen wind.
 
Ja hier niet veel anders Jaap en af en toe is de zon erbij en dan merk je gelijk de benauwdheid weer. De voorspelde regen is nog ver weg.
 
Goedemiddag allemaal. Geen blote voeten in slippers, ik had koude tenen! Dus sokjes aan... Tot zover het weer weer.
 
Ja hier niet veel anders Jaap en af en toe is de zon erbij en dan merk je gelijk de benauwdheid weer. De voorspelde regen is nog ver weg.
Die regen hou ik lekker hier....is nog niet droog geweest vandaag.:DD:DD:DD
 
Zal zeker nog komen.
Hier hadden we gisterenavond een serieus onweer. Om 8 uur was het helemaal zwart en vandaag 26 graden, met zon en wolken.
Zo mag het blijven.
 
Nou 26 graden is me 4 teveel hoor Hannah. Maar ja hier in het hoge Noorden is het wat frisser dan in Stuttgart denk ik.
 
Hihi
Gisteren was het 36 of zo :DD en een vochtigheid zoals in het regenwoud.
 
Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan