Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
IJs tijd
Schermafdruk op 2022-07-19 14-24-26.png
 
Nou Jaap en Thea zitten in het ijs dus doe mij maar 2 bolletjes citroen.
 
Voor sommige mensen is in dit weer is hele lichte kleding voldoende. Gelukkig biedt het aquaforum een passende reclame maar wat mogelijk voor anderen weer enige verhitting teweeg brengt. Euhh..., nou ja, vergeet het ook maar.
feyenoord_string_lint_2000650.png
 
Voor sommige mensen is in dit weer is hele lichte kleding voldoende. Gelukkig biedt het aquaforum een passende reclame maar wat mogelijk voor anderen weer enige verhitting teweeg brengt. Euhh..., nou ja, vergeet het ook maar.
Bekijk bijlage 346300
Jeetje Ben, je doet wel mee met de laatste mode hoor:LOL:

@jessicapilon ik denk dat Antje oververhit raakt van jou. Ouwe tijger.....
Gelukkig heb ik een grote brandblusser staan:p
 
Avond allemaal.
 
Avond.

Het was vandaag een feestje om op het werk te zijn. Het bleef 20,1 graden. Heel de dag.
Echt een zeer goede luchtbehandeling. Vorige week nog onderhoud gehad.

Moest alleen nog ff gasflessen vervangen in het gassenhok. Dat was wel even bijzonder warm.

We hebben ook nog een ijsje gekregen vanmiddag.

En hier thuis is het nog steeds erg lekker.

Maar buiten is het behoorlijk warm. De airco meet maar liefst 44 graden buiten naast het huis.
Officieel in het open veld is het 38 graden.

E23D5665-F187-4DD2-98A7-51F284537588.jpg
 
Ramen deuren en gordijnen dicht maakt het binnen aangenamer als buiten hier, binnen nu 28 buiten wil ik t niet weten......
Wel is de koelkast gevuld met lekkere biertjes dus we slaan er wel doorheen vanavond.🍺🍻
 
Avond Lex en hier is het 23 graden binnen met alles dicht en buiten 35.
 
Gisteren mijn echinodorus magdalenensis terug in de nodem gezet.
Dacht dat die lompe naps hem eruit geduwd heeft.

Nu net zie ik er weer 1 drijven. En wat blijkt. De maanvissen zitten eraan te plukken.
Rare beesten.

Dus weer terug geplant…..
 
Moge Jantje en het wachten is op de verwachtte regen.
 
Oeh wat een heerlijk vooruitzicht is dat.
Ben die hitte nu wel weer zat.
Bij de eerste de beste bui ga ik buiten in de regen staan dansen van blijdschap:))
 
Ja ik ook en ik was het al zat toen het werd aangekondigd. Boven de 22 vindt ik teveel van het goede.
 
Moge Antje en hier is het alweer 25 buiten en ze verwachten in de middag nog de 30 aan te tikken en dan komt er regen en koelt het af tot 19 graden morgen.
 
Goedemorgen:koffie:
Andijk ☀️ 25*C 78% LV
aquarium 26,8*C
 
Moge Annemarie en Jaap en hier is het 27 graden.
 
Goedemorgen,

wat is het vies benauwd. De warmte zit ook goed in de muren en plafond.
Ondanks dat de deur en ramen tegen elkaar open stonden vannacht werd het in huis 0,6°C warmer. Temperatuur is vannacht buiten ook niet verder gezakt tot 22°.

Op de website van de regionale zender las ik: Boven de hoogste gebieden bij Vijlen-Vaals was het om 4 uur vannacht nog bijna 30 graden!

#nietmeernormaal
 
Moge Nicole en Hannah en hier is het buiten 28 graden en in huis 24 maar goed ik zie in de verte de afkoeling al.
 
Moge Nicole en Hannah en hier is het buiten 28 graden en in huis 24 maar goed ik zie in de verte de afkoeling al.
Hier nog maar 26 en overwegend bewolkt, gelukkig!
Ondanks dat het in de woonkamer en vooral keuken erg warm is ga ik toch maar eens wat in huis doen. Kan het niet uit blijven stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan