Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Richard en hier is het 20 graden en ideaal weer met af en toe een zonnetje. Dit mag van mij tot de kerst zo blijven.

O ja, avond allemaal.
 
Hier is het alweer 26 graden volgens het knmi.
En naast het huis is het zelfs 30 graden.
Morgen wordt het officieel zelfs 30 graden.
Dus de a/c staat weer lekker aan.

1193CA62-EC4A-4254-BDE7-F1FD1CFDCA98.jpg
 
Avond, onze vakantie-oppas is gearriveerd. Mn schoonouders komen tot volgend weekend in ons huis als wij weg zijn.
even 2 avonden en een zondag volhouden…;)
 
Goedemorgen allemaal.
 
Toch een leuke pot voetbal gezien gister met een meer dan terechte winnaar. Vanmiddag maar even kijken hoe ze rondjes rijden in Parijs.
 
Mogge folks:koffie: de wedstrijd gekeken tot de 90ste minuut en daarna naar bed gegaan, en zoals verwacht hebben ze grandioos verloren, de glans was er al een tijd vanaf van het damesteam.
 
Moge Lex en Antje.

Tja Antje ze hebben verdiend verloren en hadden weinig in de melk te brokkelen. Nou ja ik ben ook meer van van het Duitse elftal dus die hebben nog een potje tegoed (ja tegen de Fransen).
 
Goede-nog-net-morgen allemaal.

Wat een wedstrijd gisteren zeg...
Beide teams zijn met vlag en wimpel geslaagd voor de klukkluk academie voor de misschietkunst:LOL:
Wat mij betreft had NL gewoon mogen winnen.
Zonder die penalty hadden die franse dames de bal er ook nooit ingekregen:stom:
Ik zou daardoor bijna duitsland gaan supporten.
 
Middag luitjes inmiddels druk aan het beeldzagen nadat dat 2,5 week stil gelegen heeft wegens de verbouwing
 
Hopelijk zijn ze in de halve finale ook zo effectief en kegelen ze die fransen uit het toernooi:)
 
Middag ijs tijd:br:
Bed is gelukkig verkocht dus weer meer ruimte in 🏠 en vissen kamer;)
 
Avond allemaal en ik ga het ijs eens openen.
 
Avond.

Deze ochtend nog lekker 2 uur gelopen in de natuur.
Begon tegen het einde best warm te worden.

Zit nu lekker naar de maantjes te kijken. Die hebben een feestmaal. Want een aantal diamantjes is eitjes aan het loslaten.

EBE6D0F8-297B-4071-ACE6-1BDF5818E5D5.jpg
 
Goedemiddag,

hier hartstikke blij, bladmuziek gevonden waar ik al jaren naar op zoek was. Ik had slechts een handgeschreven versie, kopie van een kopie van een... waarvan ik de eerste kopie in 1983 gekregen heb. Die handgeschreven versie is heel netjes geschreven maar het leest net even niet lekker.
Nog met een zaak gebeld, een megaspeler op de markt, om te vragen of zij het wellicht toch hadden. Nope, de medewerker die ik sprak kende terwijl hij er al dik 30 jaar werkte, de naam van de componist niet eens.

Toch nòg maar een keer mijn tante (Google) gevraagd en jawel hoor, deze keer had ik prijs :D
Zo opmerking als hierboven wekt altijd mijn nieuwsgierigheid op. Welke bladmuziek? Van welke componist? Aan de andere kant; curiosity killed the cat...
 
Hallo, hallo, hallo, hallo, hallo....... Sssst.... 't Is stil hier. nou ja.. Goedenavond allemaal!
 
Goedenavond!
Ik ben zo stil omdat ik lekker lig uit te buiken van de maaltijd:DD
Misschien liggen er nog wel meer mensen lekker uit te buiken of hebben ze teveel ijs gegeten:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Avond, bijkomen vd maaltijd en rustig aan ivm de hitte in het Sallandse landschap.
 
Avond allemaal en een fijne vakantie Albert.
 
Avond. Nog 24 graden hier buiten.
 
Goedenavond,
Zo opmerking als hierboven wekt altijd mijn nieuwsgierigheid op. Welke bladmuziek? Van welke componist? Aan de andere kant; curiosity killed the cat...


Fotootje van de eerste pagina van het exemplaar wat ik al jaren in mijn bezit heb. De componist is Ferdinando Provesi. Het heet 'Sinfonia' en meer staat er bij onderstaande versie niet bij. Ik wist ook niet of het wel een op zichzelf staand werk was of een deel uit...?
Leuk detail, Provesi zou een leraar van Verdi geweest zijn.

IMG-2724.jpg


Toen ik op zoek was naar een gedrukt exemplaar kwam ik op YouTube bij de reacties van 1 filmpje ook iemand tegen die alleen een handgeschreven versie had en op zoek was naar een gedrukt exemplaar.
Dat was een reactie van 6 jaar geleden, in het Italiaans. Typisch.

Vraag je je toch af waarom in hemelsnaam dat werk destijds met de hand uitgeschreven is, ik heb het zo in 1983 (?) gekregen van een Italiaan.

@benvo Als je het PDF bestand wil hebben van de digitale "gedrukte" versie moet je het even laten weten, dan kan ik hem je altijd sturen. Overigens heb ik hem gevonden bij free-scores.com Bij mijn weten volkomen legaal.

Voor wie het notenschrift niet beheerst en toch wil weten wat voor muziek het is, zie

 
Ja. Lekker onder hoeslaken slapen met raam wijd open.
En dan nog een ventilator aan, dan voelt het alsof je buiten in een briesje ligt te slapen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan