Middag Richard en hier is het 20 graden en ideaal weer met af en toe een zonnetje. Dit mag van mij tot de kerst zo blijven.
O ja, avond allemaal.
O ja, avond allemaal.
Goedemorgen slaapkopGoedemorgen.
Die zijn tot nu toe erg effectief in de afwerking.Ik zou daardoor bijna duitsland gaan supporten.
Dat hoop ik en dan in de finale de beker pakken maar ja ik weet niet of dat gaat lukken.Hopelijk zijn ze in de halve finale ook zo effectief en kegelen ze die fransen uit het toernooi🙂
Je brengt me op een idee. /me rent nu naar diepvries voor een bananasplitMiddag ijs tijd
Zo opmerking als hierboven wekt altijd mijn nieuwsgierigheid op. Welke bladmuziek? Van welke componist? Aan de andere kant; curiosity killed the cat...Goedemiddag,
hier hartstikke blij, bladmuziek gevonden waar ik al jaren naar op zoek was. Ik had slechts een handgeschreven versie, kopie van een kopie van een... waarvan ik de eerste kopie in 1983 gekregen heb. Die handgeschreven versie is heel netjes geschreven maar het leest net even niet lekker.
Nog met een zaak gebeld, een megaspeler op de markt, om te vragen of zij het wellicht toch hadden. Nope, de medewerker die ik sprak kende terwijl hij er al dik 30 jaar werkte, de naam van de componist niet eens.
Toch nòg maar een keer mijn tante (Google) gevraagd en jawel hoor, deze keer had ik prijs 😀
Zo opmerking als hierboven wekt altijd mijn nieuwsgierigheid op. Welke bladmuziek? Van welke componist? Aan de andere kant; curiosity killed the cat...
Blijft erg lang warm ja :-(Avond. Nog 24 graden hier buiten.
Ja. Lekker onder hoeslaken slapen met raam wijd open.Blijft erg lang warm ja :-(
Wordt een plaknacht.
En dan nog een ventilator aan, dan voelt het alsof je buiten in een briesje ligt te slapen.Ja. Lekker onder hoeslaken slapen met raam wijd open.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.