Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had ooit een buurvrouw die gestoken was toen ik iets bij haar op kwam halen. Haar hand was dik dus ik zei haar dat ze snel naar de Eerste Hulp moest gaan. Ik had toevallig net een overlijdensadvertentie gezien waarin stond dat iemand was overleden aan een “ anafylactische shock” en opgezocht wat dat was. Stond buuf de volgende dag aan de deur met de melding dat ik haar leven had gered. Ze had geen 10 minuten later moeten gaan 😱
Dan heb je inderdaad haar leven gered :thumbs:
Zal nu wel net als ik een injectie pen bij zich dragen met het advies gestoken pen gebruiken en 112 bellen.

Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 20*C 83% LV

Mogge folks, planning liep anders iemand die een kweekgroep zou komen halen stond een uur eerder op de stoep dan gepland, aardige man dat wel, dus nu nog maar 2 kweekgroepen over :koffie:

Goedemorgen
Mogge folks, planning liep anders iemand die een kweekgroep zou komen halen stond een uur eerder op de stoep dan gepland, aardige man dat wel, dus nu nog maar 2 kweekgroepen over :koffie:
Ja Antje, ik lees het nu al een paar keer en zie ook je advertenties hier. Ga je helemaal stoppen met de kweek? Houd je nog iets aan? Begin je iets nieuws?

Dan heb je inderdaad haar leven gered :thumbs:
Zal nu wel net als ik een injectie pen bij zich dragen met het advies gestoken pen gebruiken en 112 bellen.
Klopt inderdaad, ze heeft toen meteen zo’n pen meegekregen. Maar je staat toch raar te kijken als iemand met zo’n mededeling aan de deur staat. Het is overigens al 30 jaar geleden of zo, dus ik hoop dat die mevrouw daarna nog een lang gelukkig leven heeft gehad.

Ik heb zelf eigenlijk meer gemak dan last van wespen. Af en toe vliegt er een naar binnen ( maar hier is geen zoetigheid te vinden) en die laat ik weer buiten los, want ze jagen op vliegen.

Ik heb overigens ooit een compleet nest gehad, dat zat bij een van mijn werkhuisjes op zolder en dat mocht ik toen hebben ( uiteraard nadat alle wespen er uit waren!). Het was echt heel mooi om te zien, helemaal opgebouwd uit laagjes. Ik wilde het eigelijk aan een school doneren voor het biologielokaal, maar het viel uit elkaar. Indrukwekkend wat zulke kleine diertjes kunnen maken!

Goedemorgen

Ja Antje, ik lees het nu al een paar keer en zie ook je advertenties hier. Ga je helemaal stoppen met de kweek? Houd je nog iets aan? Begin je iets nieuws?
We doen letterlijk alles weg en stoppen in zijn geheel met de hobby en er komt niks vervangends

We doen letterlijk alles weg en stoppen in zijn geheel met de hobby en er komt niks vervangends
Dat is een grote stap. Hopelijk ruimt alles lekker op zodat je er dan ook echt een punt achter kunt zetten.

Ja ik ben er gelukkig niet allergisch voor en ben niet echt bang van ze, al doet die beet best zeer
Bij ons kan je, wanneer je wat zenuwachtig op wespen reageerd, gestoken worden. Ze hebben ons nog nooit gebeten. Daarentegen hebben wij weer andere soorten voor die deze taak met graagte op zich nemen. Dazen!! In de buurt van vochtige plaatsen, zo'n verfrissende recreatie plas bijvoorbeeld zijn ze nogal eens tot last.

Zo min mogelijk buiten nu zodat ik jullie met een ietwat frisser gemoed een fijne dag toe kan wensen.

Middag Ben en het is al te warm.

Middag allemaal
Was hier gisteren warmer nu zo 22 graden en verkoelend briesje.
Net even een paar broodjes 🍅 naar binnen gewerkt ook lekker fris.
Straks even een paar bakken van fris water voorzien na het oude er uit te hebben laten lopen uiteraard want anders😱😉

Middag Jaap en hier tikken we de 26 graden al aan.

Ja de temperatuur loopt weer flink op, maar dat weerhoudt me er niet van straks even een Too Good To Go-tje op te halen bij de warme bakker 😛

Ja het is een lekker temperatuurtje, hier het laminaat in de keukenvloer eruit aan het halen (lag er net een jaar in) door lekkage de hele vloer naar de gallemiezen

Denk het niet heb dan niks meer om over te praten van de hobby
Sad Season 4 GIF by SpongeBob SquarePants

Ik zeg alvast avond allemaal.

Antje, dat kan best! Ik heb ook mijn visjes weg moeten doen maar doe nu net of ik er verstand van heb en schrijf dan onzin dingetjes. Valt maar bij een paar mensen echt op.
Met of zonder vissen.? Volgens mij schrijf je nog steeds hetzelfde als voorheen…….
:DD

Avond Marcel. We halen gewoon al die advertenties van Antje hier weg en dan kan ze niet stoppen met de hobby:DD

Avond, het weerbericht van Bergentheim..
33487C51-2359-49BC-9A19-55148497F014.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan