Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.

Deze ochtend een nieuwe wandeling gemaakt hier in het grenspark.
Wandelroute hagedis is vervangen door route ‘mont noir’ vernoemd naar een voormalig landgoed.
Hagedis liep hier deels langs. Maar de nieuwe route is veel mooier. En een flink stuk langer.
Bij elkaar zo‘n 2,5 uur gelopen.


De wandelroute die ’in mijn voortuin’ begint heeft ook een naam gekregen.

 
Middag Marcel en ik zit lekker lui de Tour te kijken.
 
Nou deze etappe is niet erg spannend dus maar even de F1 opgezet en yep Ferrari geeft je vleugels:LOL:.
Nou ja mooie eerste plek met bijbehorende punten.
 
Middag….

Saai John? De etappe begint nu pas Met de beklimming. Dus de F1 is net op tijd afgelopen. Mooie race. ferrari vandaag sneller, maar Max heeft de schade beperkt gehouden. En weer een Ferrari motor geploft. Leclerc kneep hem nog wel ff met zn haperende gaspedaal. Had genoeg marge over om het uit te rijden.
 
Ja ze klimmen nu maar toch waren de vorige etappes wat spannender tot nu toe maar ja wie weet wat nog gaat komen. Pogacar en zn team zullen het wel weer goed uitgekiend hebben wat ze doen.
 
Nou Bob was als eerste op de top:DD

Avond allemaal.
 
Moge Marcel en ik verheug me op de kroketten;)
 
Moge Annemarie.
 
Goedemorgen allemaal! De visjes zitten weer lekker aan de chocopellets en wij gaan zometeen ook ontbijten…
 
Moge Nina en eet smakelijk.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 17*C 91% LV
 
Zo, ik heb stof gezogen. Nou ja, niet ik. We hebben daar namelijk een handig apparaat voor gemaakt door ene Mr. Dyson. Scheelt een zak bij dit type stofzuigers. Opvallend genoeg vond mijn vrouw het meteen een goedemorgen. Iets wat ik jullie ook toewens!
 
Moge Ben en je bent goed bezig.
 
Middag allemaal.
 
Middag John, hier zometeen langs de gamma, verf uitzoeken en muurvuller om de gaten te vullen
 
Middag Antje en ja dat soort dingen komen weer in het zicht dan maar goed het houdt je weer bezig;)
Ik zou eens kijken naar een leuke roze kleur of iets paarsachtigs:ROFLMAO:
 
Middag allemaal
 
Middag Jaap en het is een grijze dag.
 
Nou dat zien wij hier nog niet en het is hier bijna een herfstdag. Vanmorgen even de zon gezien maar nadat die mij zag was hij snel verdwenen.
 
Ik heb je voorstel maar niet aan manlief verteld dan hadtie niet meer bijgekomen van de lach, anyway, 3 mooie kleurtjes uitgezocht en ook even grof vuil weggebracht
 
Wachtend op de pakket bezorger en wasmachine tot ie klaar was de postzegel tuin van onkruid ontdaan werd tijd zo te zien.
IMG_20220711_154651.jpg

Nu :unsure::koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan