Friesian
Well-known member
Goedemorgen.
2e boom 4e tak rechts. Geen wereldschokkend nieuws te melden. ☕
2e boom 4e tak rechts. Geen wereldschokkend nieuws te melden. ☕
Sport in zijn algehele zin is totaal verziekt door commerciele belangen.Middag.
ik zie in het nieuws allemaal berichten langskomen aangaande voetbal transfers, nu heb ik niks met voetjebal maar ik vind de bedragen echt achterlijk, het feit dat sommige van die clubs dan ook gewoon rood staan, en alsnog een paar tientallen miljoenen wegtikken voor een paar benen....
tot zover mijn ergernis van vandaag
Ja je moet beter opletten volgens mij😆😆Staat nog een eveloppe te knipperen. Dus zal maar eens antwoorden.
Ze zijn duidelijk de weg kwijt daar in Den haagMiddag Jaap en ik ga een Ezel en Waterbuffel aanschaffen want dat mag nog als ik het zo bekijk:
https://www.rijksoverheid.nl/binari...2277568bijlage-2-huis-en-hobbydierenlijst.pdf
Gooie mörge,Morgen allemaal.
Bij ons bumpke is het nu keiiiiiidruig. 😀
Tja je had ze beter op brood kunnen doen die eitjesDe timing van de L270 kon niet slechter zijn
🤣
Ja dat is zeker zo en daarom vul ik het ook in. Pakken waar je recht op hebt.Dat is vervelend NicoleE maarja je krijgt dan wel die vergoeding.
Kan ook een stille hint zijn 😉De timing van de L270 kon niet slechter zijn
🤣
Wat een werk toch die sluiers, dat vraagt echt toewijding!Goedemorgen! Vanmorgen ook hier weer een bak vol eitjes. Nicolientje en Pepper hingen vanmorgen weer in de waterpest om hun ding te doen. Meteen alles weer verwijderd, dames weer opgelucht verder zwemmen😅
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.