Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

2e boom 4e tak rechts. Geen wereldschokkend nieuws te melden. :coffee:
 
Moge Andre en ik zou een takkie opschuiven hoor:DD
 
Middag allemaal.
 
Middag allemaal
 
Ook goede middag.

John, dan ga ik voor de 🐫 camelus bactrianus,, heb toch nog een kamertje over.
 
Middag.

ik zie in het nieuws allemaal berichten langskomen aangaande voetbal transfers, nu heb ik niks met voetjebal maar ik vind de bedragen echt achterlijk, het feit dat sommige van die clubs dan ook gewoon rood staan, en alsnog een paar tientallen miljoenen wegtikken voor een paar benen....

tot zover mijn ergernis van vandaag :DD
 
Middag allemaal en ja Richard en daarbij verdienen ze kapitalen en dat maakt de sport kapot. Kijk eens wat ze in de F1 verdienen.
Het is een schande zulke bedragen maar ja dat noemen ze commercie.
 
Avond allemaal.
 
Middag.

ik zie in het nieuws allemaal berichten langskomen aangaande voetbal transfers, nu heb ik niks met voetjebal maar ik vind de bedragen echt achterlijk, het feit dat sommige van die clubs dan ook gewoon rood staan, en alsnog een paar tientallen miljoenen wegtikken voor een paar benen....

tot zover mijn ergernis van vandaag :DD
Sport in zijn algehele zin is totaal verziekt door commerciele belangen.

Heeft niets meer met sport te maken. Winnaar is de club met meeste geld. Dus beste spullen.

Tot zover mijn bijdrage.
 
O ja, goedenavond allen.

Staat nog een eveloppe te knipperen. Dus zal maar eens antwoorden.
 
Avond.

Tja hadden we maar een vak moeten kiezen of uitblinken in sport en daar je pensioen verdienen in een paar jaar met een lucratief contract. Dan klaagden we niet, al klaag ik nu ook niet overigens.

De eerste voetballer, of welke sporter dan ook die Bedankt voor zo’n beloning moet nog geboren worden vrees ik.

En het ligt voor een deel aan de bedrijven zelf die deze bedragen betalen willen.
 
Avond Albert.
 
Avond, t was een lekkere werkdag. Vanmorgen eerst in de productie geholpen en een 900 shirts gedrukt met een logootje op een vd mouwen. Vanmiddag bezig geweest om mn opvolgster in te werken bij de andere baan waar ik nog een paar weken bezig ben.

En vanmorgen post met een goed bericht van het bevolkingsonderzoek Nederland nav het darmonderzoek welke ze om de 2 jaar doen bij de wat ouderen ….. Er is geen vervolgonderzoek nodig. Toch elke keer weer een klein beetje spanning tussen de tijd van opsturen en bericht retour krijgen,
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel en hier regent het op dit moment.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌦️ 16*C 86% LV
 
Moge Jaap en Corne.
Hier 16 graden met regen en af en toe de zon.
 
Jemig...
een schadegevalletje van 136 euro maar wel voor de tegenpartij een schadeformulier van 6 kantjes invullen. Ik zou bijna zeggen 'laat maar zitten'.
 
De timing van de L270 kon niet slechter zijn

:ROFLMAO:
 

Bijlagen

  • eitjes_0001.JPG
    eitjes_0001.JPG
    122 KB · Weergaven: 46
Goedemorgen! Vanmorgen ook hier weer een bak vol eitjes. Nicolientje en Pepper hingen vanmorgen weer in de waterpest om hun ding te doen. Meteen alles weer verwijderd, dames weer opgelucht verder zwemmen😅
 
Goedemorgen! Vanmorgen ook hier weer een bak vol eitjes. Nicolientje en Pepper hingen vanmorgen weer in de waterpest om hun ding te doen. Meteen alles weer verwijderd, dames weer opgelucht verder zwemmen😅
Wat een werk toch die sluiers, dat vraagt echt toewijding!
Moest laatst nog aan jou denken toen ik ergens in de wacht hing. Voor de verandering eens een harp als achtergrondmuziek tijdens het wachten.
 
Middag dames en Jaap. Het waait stevig hier en het lijkt wel herfst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan