Moge Marcel.
Volgens mij is Antje goed in de voortplanting van de Pygjes😉Eh"" Nicole 180 pygmaeusje's, je woont in een vruchtbare omgeving.
Eh"" Nicole 180 pygmaeusje's, je woont in een vruchtbare omgeving.
@jessicapilon kan het weten, zeg maar TheaEn nu even zonder onzin ,Nicole goed bezig.
Dat vermoeden had ik reeds, en zolang de aangesprokene maar snapt wat er bedoeld word is het goed 😎Antje, ik kijk altijd naar de forumnaam, net als bij john,,die het kan weten, snap het wel.
Snapte jij het dan?😆😆😆😆Dat vermoeden had ik reeds, en zolang de aangesprokene maar snapt wat er bedoeld word is het goed 😎
In de mijne is nog een plekkie vrij Richard. Nou ja bij nader inzien misschien toch beter om je eigen te gebruiken😉Middag.
Ja het is wat allemaal.
Corona slaat weer om zich heen (merk het in de kring om mij heen), en dan krijg we ook nog dat apen-gedoe!
Gezellige inflatie erbij en het verhaal is compleet
ik denk dat ik maar vast een bunker ga bouwen
Over bunker gesproken. Daar ben je net uit gekomen zeker?Middag.
Ja het is wat allemaal.
Corona slaat weer om zich heen (merk het in de kring om mij heen), en dan krijgen we ook nog dat apen-gedoe!
Gezellige inflatie erbij en het verhaal is compleet
ik denk dat ik maar vast een bunker ga bouwen
Over bunker gesproken. Daar ben je net uit gekomen zeker?
Man, waar was je al die tijd?
Klinkt best heftig Richard.Thuis, op t werk, in diverse ziekhuizen, bij m'n ouders, bij m'n opa en oma, bij vrienden, ben nog een keer bij de Intratuin geweest, paar kledingzaken...
Maar als je t hebt over waar ik was op t forum:
Veel aan het hoofd en t lichaam de laatste tijd, diverse medische trajecten ondergaan als voorbereiding op een gen-therapie behandeling die uiteindelijk is uitgesteld, dus dat was fysiek en mentaal even een domper.
Verder begin ik steeds meer moeite te krijgen met mijn huidige dagelijkse leven en het energiepijl vs wat ik bijvoorbeeld 5 jaar terug had (mocht je geen idee hebben m.b.t. de achtergrond hiervan, dan roep je maar )
En t forum staat niet heel hoog op de lijst van "dit moet vandaag gebeuren"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.