Zou ik ook zeggen als ik jouw was, staat tenslotte ook weer zo armoeiig om te zeggen dat je de centen er niet voor hebt😆Daarom voor mij ook nooit een ferrari of mercedes😍
Ach de Red Bulls rijden ook vaak zonder of met kapotte vleugels dus die zijn ook niet echt feilloos te noemen. Ferrari is net dit jaar met een come back bezig dus dat komt vast snel weer goed en dan kunnen ze de RB de kont laten zien😆Daarom voor mij ook nooit een ferrari of mercedes😍
Wat heb jij met konten?Ach de Red Bulls rijden ook vaak zonder of met kapotte vleugels dus die zijn ook niet echt feilloos te noemen. Ferrari is net dit jaar met een come back bezig dus dat komt vast snel weer goed en dan kunnen ze de RB de kont laten zien😆
Wat heb jij met konten?
😉Nou ik moet voor de zaterdagavond een ander uitje bedenken lees ik net😆😆😆
https://www.nu.nl/binnenland/620991...44-jaar-legale-prostitutie-onmogelijk-nu.html
Nou soms niet verkeerd om naar te kijken hoor maar je moet er wel afblijven heb ik van horen en zeggenWat heb jij met konten?
Kontenracers dus😛Kan max achter zijn kont aan.
Waarom wachten? Omdat de baan steeds sneller wordt naarmate er meer auto’s doorrijden, en zeker met regen. Elke auto blaast water weg, en als je dan met een snelle auto als laatste rijd en je maakt geen fouten, ben je de snelste.Avond Albert en dat met die gele vlaggen dat mag zo zijn maar ja waarom wachten tot het allerlaatste moment om een hele snelle tijd neer te zetten.
Dat zie en zag je ook vaak in de MotoGP maar daar zie je nu vaak dat ze al aanzetten in de laatste 5-7 minuten zodat ze bij een mislukte poging nog tijd hebben.
Als je wacht tot het laatste moment en er gebeurt iets onverwachts op de baan dan is dit en te verwachten gevolg.
En zo ontstaan monkeypoksbesmettingen😆Kontenracers dus😛
Ho ho ho ho, nog ff en ik ga nog jeuk krijgen😆En zo ontstaan monkeypoksbesmettingen😆
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.