Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
smoke GIF
 
Middag, straks ff de quali kijken en hopen dat Max de Engelsen stil krijgt. 3e training zag er goed uit. Om een uur of 5 de jaarlijke buurtbingo op de stoep hierzo. Eens zien of er nog wat prijzen hier binnen te hengelen zijn. Al is het meer voor de lol en de gezelligheid.
 
Ach Albert de Ferrari s en de Mercedessen hebben de nodige problemen dus ik denk dat dit seizoen al wel is beslist maar ja dat zou jammer zijn want dan is de spanning voor de kijkers weg.

Veel plezier met de
Curb Your Enthusiasm Bingo GIF by Jason Clarke
 
Daarom voor mij ook nooit een ferrari of mercedes:love:
Ach de Red Bulls rijden ook vaak zonder of met kapotte vleugels dus die zijn ook niet echt feilloos te noemen. Ferrari is net dit jaar met een come back bezig dus dat komt vast snel weer goed en dan kunnen ze de RB de kont laten zien:LOL:
 
middag



Wat heb jij met konten?

zou dat iets te maken hebben met



Nou ik moet voor de zaterdagavond een ander uitje bedenken lees ik net:LOL::LOL::LOL:

:engel:;)
 
Maar Max is de beroerdtste niet en die komt straks weer aan met het smoesje dat ie van het gas af moest vanwege de gele vlag. Ja dat soort onzin kramen alle coureurs soms uit en ik denk dat ze maar eerder een hele snelle ronde moeten neerzetten en niet tot de laatste ronde moeten wachten.
 
Snelle ronde's rijden oke' maar er komt zoveel meer bij kijken, hoef ik niet uit te leggen, dat zien we morgen weer.
Ik ga voor MAXimaal succes.
 
Slechte lui die Engelsen, Max een beetje uitjoelen. En idd Max had last vd gele vlaggen, maar morgen pakt ie ze allemaal weer in. Kijken odf die Engelsen dan ook huilen….samen met Huiliton.
 
Avond Albert en dat met die gele vlaggen dat mag zo zijn maar ja waarom wachten tot het allerlaatste moment om een hele snelle tijd neer te zetten.
Dat zie en zag je ook vaak in de MotoGP maar daar zie je nu vaak dat ze al aanzetten in de laatste 5-7 minuten zodat ze bij een mislukte poging nog tijd hebben.
Als je wacht tot het laatste moment en er gebeurt iets onverwachts op de baan dan is dit en te verwachten gevolg.
 
Avond Albert en dat met die gele vlaggen dat mag zo zijn maar ja waarom wachten tot het allerlaatste moment om een hele snelle tijd neer te zetten.
Dat zie en zag je ook vaak in de MotoGP maar daar zie je nu vaak dat ze al aanzetten in de laatste 5-7 minuten zodat ze bij een mislukte poging nog tijd hebben.
Als je wacht tot het laatste moment en er gebeurt iets onverwachts op de baan dan is dit en te verwachten gevolg.
Waarom wachten? Omdat de baan steeds sneller wordt naarmate er meer auto’s doorrijden, en zeker met regen. Elke auto blaast water weg, en als je dan met een snelle auto als laatste rijd en je maakt geen fouten, ben je de snelste.
Pure logica dus. Ze kunnen ook onsportief doen, en als jij, of je teamgenoot de pole hebt, dat de ander een rode vlag veroorzaakt… dan wordt de baan weer langzamer als ze weer starten, en komen ze niet aan de snelste tijd.
 
Ja ok met regen is het denk ik een ander verhaal maar goed de meeste keren is het een droge baan en dan moet je niet tot de laatste ronde wachten denk ik.
Met regen is het vaak een loterij en moet je ook wat geluk hebben.
Maar goed ze doen morgen vast allemaal weer hun best.
 
Moge Jaap en hier 18 graden dus maar even snel het gras gemaaid hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan