Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond, druk bezig geweest met mn nieuwe speeltje. oude weerstation was defect. Nieuwe aangeschaft met WiFi, dus nu ook inloggen via app of webpagina. Was ff uitvogelen hoe alles in te stellen en te uploaden naar een pws. (Server)
3110A057-B862-4358-B7A7-5DA29FAE9123.jpeg
 
Goedemorgen. Plakkerig weer nog. Vanmorgen kwart voor 5 wakker door de regen die viel. En het is nu alweer/nog 20 graden buiten.
 
Moge Albert en hier een overwegend blauwe lucht maar ja we krijgen vast nog wel neerslag.
 
Goedemorgen.

18 graden buiten met 95% RV, dus lekker broeierig.
Binnen 22 graden met 52% RV. Lekker aangenaam.
 
Moge binnenkomers en hier net donder met een flinke bui. Gelukkig wel lekker afgekoeld.
 
Nu had ik jullie een goedemorgen kunnen toewensen wat weer wat raar lijkt gezien de tijd. Dus houden we het bij een, "Goedendag allemaal!".
 
Middag luitjes, eerste wijk klaar nu thuis de bui uitzitten en dan de tweede wijk lopen, geen zin mijzelf nat te laten regenen voor een berg reclamemeuk :ROFLMAO::koffie:
 
Her regent het al een dik uur en het lijkt niet veel beter te worden de eerste uren.
 
Middag, t is hier klam en droog. Geen weer om te klussen, al zijn we daar wel mee bezig geweest.
maar nu is het eerst gebeurt. De ega moet werken straks en ik ga met de auto voor nieuwe banden.
 
Middag Albert en hier is het weer droog en in de tussentijd heb ik de Fusion alvast maar ververst.
 
Middag :koffie:
Hier droog maar benauwd
Toch zo een poging wagen om het lichtpunt in de douche te vervangen voor een led exemplaar.
Want scheren in het donker in geen aanrader:eek::cry:
 
Laatst bewerkt:

Avond, lekker buiten geweest om hardlopers aan te moedigen tijdens de feestweek hier in dorp . Komen langs ons huis hier. Lekker met de buurt aan de straat met Bbq en sapjes…
 
Smorgens. Weer erg vroeg van bed af. Zonnetje schijnt. En we gaan straks nog maar ff aan de klus hier. Plinten weer aan de muur schroeven in de keuken en nog wat andere zaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan