Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
De airco minder gebruiken zegt Jetten.

Misschien moet meneer eerst maar eens nadenken over een verbod op die mobiele airco’s met slang.
Die dingen koelen netto niks. Zuigt zoveel warme lucht aan van buiten. En blaast gekoelde lucht weer naar buiten.
Wat zo‘n ding in een 1 uur verbruikt, kan mijn airco een 5-6 uur op draaien.

En wat dacht meneer Jetten van terrasverwarmers? Beetje stoken voor de mussen……

Ach ja. Een kat in het nauw maakt rare sprongen……

 
Ben in ieder geval blij dat de kolen weer lekker 100% mag knallen. Al dat gezever over milieu.

Zolang het nog een kolere bende is in china amerika rusland india. Zal de ozon niet beter maken
 
Ben in ieder geval blij dat de kolen weer lekker 100% mag knallen. Al dat gezever over milieu.

Zolang het nog een kolere bende is in china amerika rusland india. Zal de ozon niet beter maken
Ik vind dat er best wat aan millieu gedaan mag worden, maar wel op internationale schaal.

Neem die stikstof.

40% boer.
20% verkeer, industrie, wonen etc.
40% komt aanwaaien.

Hoe kan iets aan komen waaien, als er om ons heen geen stikstof probleem is??

Dus, waarom moeten we hier weer het voortouw nemen??
 
Ik vind dat er best wat aan millieu gedaan mag worden, maar wel op internationale schaal.

Neem die stikstof.

40% boer.
20% verkeer, industrie, wonen etc.
40% komt aanwaaien.

Hoe kan iets aan komen waaien, als er om ons heen geen stikstof probleem is??

Dus, waarom moeten we hier weer het voortouw nemen??
Dus wij moeten met andere woorden in problemen moeten komen en koude winter moeten hebben om het milieu te bewaken?

Leuk en aardig allemaal. Ik ben wel voor zo schoon mogelijk leven, maar het moet niet ten kosten gaan van ons comfort.

Maar zolang niet iedereen in de wereld er aan houdt heeft het weinig nut vind je niet?

Ik hoor je al zeggen, het begint aan je zelf...
Mjuh dat gaat er bij mij niet op.

Ik zeg niet zeiken en leef zoals je wilt leven.
 
Hier tetteren de vogeltjes vaak ook al vroeg maar soms ben ik ze net iets voor.
 
Goedemorgen, met jullie support ben ik vanochtend met dit"vulkaanschap of shape" geslaagd in me opzet.
16558844684991873514775.jpg
garnaaltjes zij blijkbaar alleen maar opgewonden geworden door me handelingen want ik zag net een vuurgarnaal met best grote gelige eitjes.
Ik kan zo alles veel beter zien en ik hoop/verwacht dat de bodem die ik zo heb benut als filter. Dat daar alles bacteriologisch omgezet gaat worden.
Hopelijk gauw de achter en zijwandjes vol met mos, en hoef ik er alleen nog maar naar te kijken.
 
Moge Edwin.
Waarom begin je niet een fotoalbum van je vorderingen want dat is ook wel leuk voor later denk ik.
 
Goedemorgen, met jullie support ben ik vanochtend met dit"vulkaanschap of shape" geslaagd in me opzet.Bekijk bijlage 345282 garnaaltjes zij blijkbaar alleen maar opgewonden geworden door me handelingen want ik zag net een vuurgarnaal met best grote gelige eitjes.
Ik kan zo alles veel beter zien en ik hoop/verwacht dat de bodem die ik zo heb benut als filter. Dat daar alles bacteriologisch omgezet gaat worden.
Hopelijk gauw de achter en zijwandjes vol met mos, en hoef ik er alleen nog maar naar te kijken.
Hoe ga je het filter schoonmaken? Elke keer uitgraven? 🤔
 
De airco minder gebruiken zegt Jetten.

Misschien moet meneer eerst maar eens nadenken over een verbod op die mobiele airco’s met slang.
Die dingen koelen netto niks. Zuigt zoveel warme lucht aan van buiten. En blaast gekoelde lucht weer naar buiten.
Wat zo‘n ding in een 1 uur verbruikt, kan mijn airco een 5-6 uur op draaien.

En wat dacht meneer Jetten van terrasverwarmers? Beetje stoken voor de mussen……

Ach ja. Een kat in het nauw maakt rare sprongen……

Waarom krijg ik nu het gevoel dat je wat bevooroordeeld ben? :juggle:;)
 
Ik vind dat er best wat aan millieu gedaan mag worden, maar wel op internationale schaal.

Neem die stikstof.

40% boer.
20% verkeer, industrie, wonen etc.
40% komt aanwaaien.

Hoe kan iets aan komen waaien, als er om ons heen geen stikstof probleem is??

Dus, waarom moeten we hier weer het voortouw nemen??
Wij nemen niet het voortouw, sterker nog, wij hebben alles veel te lang op het beloop gelaten. De winstuitkeringen voor die bedrijven die nu elders proberen geld binnen te halen waren belangrijker voor met name de VVD. Nu zie je weer zo'n prachtig voorbeeld. We zijn nog steeds aan het uitzoeken hoe het zit met die foute toeslag affaires. En dat moet zo lang mogelijk duren want dan kost het niet wat, misschien wordt het zelfs wel vergeten. Terwijl men nooit vergat dat er mensen waren die misschien wel iets, al was dat ook onterecht, moesten betalen. En wel direct!!! De problemen in dit land waren aanzienlijk minder geweest als we geen "marktgerichte" rechtse regeringen hadden gehad. Een rijk land met zodadelijk zo'n 2,5 miljoen armoe zaaiers.... Och, zodra we moeten stemmen zijn we dit allemaal wel weer vergeten, blij gemaakt met nieuwe beloftes. Was het ook niet deze oude, nieuwe regering die het allemaal wel anders en beter zou gaan doen?
 
Hoe ga je het filter schoonmaken? Elke keer uitgraven? 🤔
Nee , het filter trekt door de bodem en verontreinigt zichzelf niet meer in de spons.
De verwachtte omzetting in de bodem op een garnalenbezetting van nog practies nihil, daarvan wil ik dat t gewoon jaren met nauwelijks onderhoud weer wel een constante toevoer van poetsende garnalen naar me andere aquaria verplaatsen, voor dat te planten het er beter mee doen.
 
Wat zijn mensen toch hypocriet afentoe, @KevinMi wou geen advies van mij omdatie mij onaardig vond reageren, en wie stuurt mij ineens een pm met vragen voor advies?
Kijk Antje je weet zelf dat je soms heel direct bent en dat waardeert niet iedereen of soms even niet. Dat wil niet zeggen dat je onaardig bent en dat iemand je dan toch een pb stuurt vindt ik wel een goed teken toch.
We zitten hier met heel veel verschillende leden en iedereen reageert weer anders dus ja soms is het geven en nemen;)

Misschien vindt je het wel leuk als ik je straks een boze pb ga sturen (de reden bedenk ik dan nog wel) maar dat moet je alten weten hoor want dat is een kleine moeite:pp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan