Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond.

Ik ben echt helemaal stuk.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Mogge folks, het is wachten tot de koerier het pakket komt halen van het beeld wat verkocht is, dus eerst maar :koffie:
 
Moge Antje. Ik weet hoe de pakketbezorgers met dingen om gaan soms en ben je niet bang dat zo n beeld stuk gaat?
 
Mogge John, ja dat is inderdaad een risico maar het beeld is verzekerd dus mocht het kapot gaan tijdens transport krijgt de koper zijn geld terug en ik de waarde van het beeld, ik verkoop via een behoorlijk groot Amerikaanse kunstwebsite die het hele transport van a-z regelt daar hoef ik zelf weinig aan te doen (enkel de labels printen en het beeld inpakken en een oppikdatum kiezen voor de koerier)
 
Aha, ja dan ben je ingedekt voor eventuele schade want ja die bezorgers.................

Ik was laatst met de hond uit en staat er een bezorger verderop met een pakje kleding van een of ander bedrijf. Net te dik om door de brievenbus te doen.
Hij legt het pakje op de grond en gaat er als een gek op springen en ja toen paste het wel door de brievenbus:eek:
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 16 *C
 
Moge Jaap.
 
We beginnen weer wat op te warmen en dientengevolge wakker te worden en/of bewegen. We lijken wel... laat maar. Goedendag dus allemaal.
 
Middag allemaal.
 
Middag luitjes, wat is het toch fijn als je vleesetende vissen hebt en je dus diepvriesvoer moet voeren, de stelling barst uit zijn voegen van de planaria zag ik net bij het leeghalen van 1 bak:madd::koffie:
 
Middag luitjes, wat is het toch fijn als je vleesetende vissen hebt en je dus diepvriesvoer moet voeren, de stelling barst uit zijn voegen van de planaria zag ik net bij het leeghalen van 1 bak:madd::koffie:
Na het killen van garnalen zijn nu de planaria aan de beurt
 
Nou koerier heeft het pakket opgehaald, nu begint het zenuwslopende wachten (3 dagen) tot het beeld bij de ontvanger is
 
O dat duurt wel lang Antje.
 
O dat duurt wel lang Antje.
Vind het nog snel die 3 dagen, gaat met dhl-vliegtuig mee, tijdje terug was er een reportageserie op RTL-Z over hoe DHL werkt, en 1 aflevering ging over een kunstwerk (glazen vaas handgemaakt) en lieten ze het hele proces zien van maker (Italië)tot klant (andere kant van de wereld)
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.
 
Avond. Vanavond naar een avondje voetbalpraat bij de amateurvereniging in t dorp waar ik werk. 75jr bestaan wordt gevierd met een receptie en voetbal geneuzel van Wim Kieft, Ron Jans en nog iemand die de boel aan elkaar lult.
Wij leveren al jaren de voetbalkleding em aanverwante zaken, zijn dus ook uitgenodigd. Maar het gaat ons meer om de hapjes en drankjes dan het voetbalgeklets.
 
Avond Albert en veel plezier met Ron en Wim.
 
Avond. Vanavond naar een avondje voetbalpraat bij de amateurvereniging in t dorp waar ik werk. 75jr bestaan wordt gevierd met een receptie en voetbal geneuzel van Wim Kieft, Ron Jans en nog iemand die de boel aan elkaar lult.
Wij leveren al jaren de voetbalkleding em aanverwante zaken, zijn dus ook uitgenodigd. Maar het gaat ons meer om de hapjes en drankjes dan het voetbalgeklets.
Ow wat zijn we heden blij, niet omdat ze jarig zijn maar om de vreterij :ROFLMAO:
 
aloha allen, een late groet maar nog altijd gemeend
 
Goedenavond allemaal.
Net een halve pedaalemmerzak vol hoornblad uit de meterbak gehaald.
Wat groeit dat spul hard zeg:LOL:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan