Avond.
Ik ben echt helemaal stuk.
Avond Marcel en superlijm doet wonderen als iets stuk is😉Avond.
Valt vast mee, die dingen zijn zo hard als steen... 😉Moge Antje. Ik weet hoe de pakketbezorgers met dingen om gaan soms en ben je niet bang dat zo n beeld stuk gaat?
Bedoel je Antje😆😉Valt vast mee, die dingen zijn zo hard als steen... 😉
Na het killen van garnalen zijn nu de planaria aan de beurtMiddag luitjes, wat is het toch fijn als je vleesetende vissen hebt en je dus diepvriesvoer moet voeren, de stelling barst uit zijn voegen van de planaria zag ik net bij het leeghalen van 1 bak
Flubenol doet wonderen 😆Na het killen van garnalen zijn nu de planaria aan de beurt
Dat is zo maar ja die dode wormen gaan wel rotten dus let op de waterwaarden.Flubenol doet wonderen 😆
Ja meten=weten en heb standaard allerlei testsets in huisDat is zo maar ja die dode wormen gaan wel rotten dus let op de waterwaarden.
Vind het nog snel die 3 dagen, gaat met dhl-vliegtuig mee, tijdje terug was er een reportageserie op RTL-Z over hoe DHL werkt, en 1 aflevering ging over een kunstwerk (glazen vaas handgemaakt) en lieten ze het hele proces zien van maker (Italië)tot klant (andere kant van de wereld)O dat duurt wel lang Antje.
Ow wat zijn we heden blij, niet omdat ze jarig zijn maar om de vreterij 🤣Avond. Vanavond naar een avondje voetbalpraat bij de amateurvereniging in t dorp waar ik werk. 75jr bestaan wordt gevierd met een receptie en voetbal geneuzel van Wim Kieft, Ron Jans en nog iemand die de boel aan elkaar lult.
Wij leveren al jaren de voetbalkleding em aanverwante zaken, zijn dus ook uitgenodigd. Maar het gaat ons meer om de hapjes en drankjes dan het voetbalgeklets.
Je weet toch wel dat Hollanders vooraan staan als er iets gratis is😉Ow wat zijn we heden blij, niet omdat ze jarig zijn maar om de vreterij 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.