Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal
 
Middag Jaap.

Zo dat was een mooie en spannende Superbike race.
 
De zon doet haar best maar wordt hier regelmatig gehinderd door wolken. Wat het dan weer wat koeler maakt waarbij de koudere wind meent dit gegeven te moeten ondersteunen.
Tot zover de weerssituatie alhier. Blijft nog mijn dag groet. Maak er eens iets moois van!
 
Middag Ben en die verrekte wolken zijn ook hier aanwezig en verpesten regelmatig het uitzicht op de zon. Maar goed er zijn ergere dingen in het leven dus we moeten het er maar mee doen.
 
Middag, de punten weer binnen voor Max, en Red Bull na een 1-2. Ferrari heeft het niet voor mekaar na de uitval van de auto’s vandaag. Op zondag wordt de strijd beslist blijkt maar weer. En Mercedes heeft een ander probleem. Lewis moest bijna uit de auto getakeld worden door het stuiteren. Zijn rug zit niet helemaal oke meer volgens mij.

tot zover het verslag vd race in Baku.
 
Ik heb het niet gezien maar het was vast erg spannend als ik naar het verschil kijk tussen de nummers 1 t/m 5:LOL:
Na jare afwezigheid kun je denk ik ook niet verwachten dat de Ferrari s zomaar gelijk weer meedoen voor de titel maar dat komt vast wel goed. En Hamilton is niet meer de jongste en die krijgt voor zn verjaardag een rollator om van en naar de auto te kunnen lopen.
 
Avond allemaal.
 
Dino Hello GIF by DINOSALLY
 
Goedemorgen
Andijk ☀️ 15*C
 
Moge Jaar en hier nu donkere wolken en net een heel licht buitje.
 
Ik doe mn best maar kan niks beloven Jaap:DD
 
Middag allemaal.
 
Middag allemaal
 
Mag ik u allen een fijne dag, tenminste dat deel van de dag dat nog rest, toewensen?
 
Dat mag Ben en dan wens ik jou hetzelfde natuurlijk toe al is dat wel voor 6 minuten minder:DD
 
Dat mag Ben en dan wens ik jou hetzelfde natuurlijk toe al is dat wel voor 6 minuten minder:DD
Gelukkig blijft elke groet waarde altijd gelijk. De hoogte van die waarde is hangt dan weer af van de zender én de ontvanger. Voor mijzelf vind ik dat die waarde zo hoog mogelijk dient te zijn. :):):)
 
Avond. Werkdag voor mij zit er weer op. De ega zo’n beetje op de drempel tegen gekomen om naar haar werk te gaan.
zojuist het laatste deel van de vakantie betaald te weten, energie, jacuzzi-gebruik en waarborgsom. Over een week of 7 gaan we lekker genieten In de Ardennen,
 
Avond Albert en alle andere leden.
 
Avond folks hier staan worstelen in de tuin en gaas, maar nu ziet het er weer ordentelijk uit, nu enkel het terras aanpakken en dan kunnen we van de week bbqen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan