Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach jee het arme beest.
Soms lees ik weer iets vreemds, maar misschien ligt dat aan mij, maar wat te denken van deze zin uit het artikel dat John aanhaalde:
"Reddingswerkers hebben euthanasie toegepast, omdat het dier stopte met ademen."
 
Soms lees ik weer iets vreemds, maar misschien ligt dat aan mij, maar wat te denken van deze zin uit het artikel dat John aanhaalde:
"Reddingswerkers hebben euthanasie toegepast, omdat het dier stopte met ademen."
Het is zomervakantie, er zijn geen stagiaires meer op de redactie die al het werk deden, dan krijg je dit soort zaken.
 
Avond, weer thuis na het gehengel. Paar baarzen en een vette brasem aan wal gehad en weer retour gelaten.
was heerlijk aan t water.
 
Jura is wel duur. Maar het zijn goede machines. En de service is ook heel goed.
Als je hem ieder jaar een service beurt geeft, krijg je steeds jaar extra garantie.
Ze vervangen dan preventief allerhande ringetjes en maken de machine grondig schoon.
Van de automaten maakt de jura de lekkerste koffie.

Nu heb ik zelf een volledig manuele machine met losse espresso molen.

ps.
Als je nog jura reinigings pillen en ontkalker wil. Ik heb nog staan. Stuur maar pb.
De verkoper bij Exp. zei inderdaad dat het handig is om de machine zeker na een paar jaar in te leveren en dan sturen ze hem naar Jura op voor een servicebeurt.

je hebt p.b.
 
De verkoper bij Exp. zei inderdaad dat het handig is om de machine zeker na een paar jaar in te leveren en dan sturen ze hem naar Jura op voor een servicebeurt.

je hebt p.b.
Je kunt ook naar Jura bellen. Komt koerier hem ophalen en brengen.
Was voor voordeliger dan via de winkel.
Want die rekende ook handelingskosten.
 
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk☀️ 17*C 93% LV
 
Mogguh, fietsdrager weer op de auto zo meteen en een rondje fietsen in de Achterhoek bij Groenlo/Winterswijk.
 
Heerlijk klusje met dit weer want binnen zit je niet in de zon toch:juggle:

Ivm de renovatie moet ik de zolder hier opruimen en daar is het net een sauna met de zon de hele dag op het dak. Dus elke dag 20 min wat doen en dan snel weer van de zolder af.
 
:koffie: daarna boodschappen doen voordat het te warm wordt om ijs te vervoeren.
 
Heerlijk klusje met dit weer want binnen zit je niet in de zon toch:juggle:

Ivm de renovatie moet ik de zolder hier opruimen en daar is het net een sauna met de zon de hele dag op het dak. Dus elke dag 20 min wat doen en dan snel weer van de zolder af.
Nou de hele klus gaat niet door, wegens een storing in het systeem is de bestelling niet doorgekomen en word er niks geleverd en krijgen we ons geld terug en moeten we de bestelling opnieuw plaatsen. En niemand die dan de moeite neemt jou te contacten als de storing ontdekt is dat de bestelling geannuleerd is, nee daar moet je dan weer zelf achteraan :madd:
 
Moge Jaap.

Dat is flink balen Antje en een slechte manier van zaken doen zeg.
 
Nee dat denk ik ook niet hoor. Denk je dat alles komt en dan weer dit. Wordt je niet vrolijk van denk ik.
 
Tja, waar zit het wel bij mee te hedentijden, laten we de box maar eens opvrolijken.
 
Zo voorraad weer aan gevuld
Volgende week zien wel wel verder of de knip het nog toe laat of dat er een stuk maand overblijft :eek:;)
 

Tja het klopt wel dat het goedkoper is als je het in 1 keer doet. Als ik dat doe kom ik met de helft terug ondanks mn briefje dus ja ik ga toch maar lekker elke dag.
Kan ik gelijk in AH even bijpraten en de laatste roddels uitwisselen:LOL:
 
Och ik doe al jaren één keer per week boodschappen met een lijstje en inderdaad het is flink duurder geworden maar zo dramatisch als de pers ons wil laten geloven is ook weer overdreven.
Doe hier gemiddeld voor 35 euro per week aan boodschappen soms nog minder.
Maar ja heb niet zo veel nodig in mijn eentje ;) daarnaast rook en drink ik niet en heb het voordeel dat er hier een hoop groente langs de weg worden verkocht en ook aardappelen en fruit.
 
Middag Jaap en het is meer denk ik dat bepaalde zaken flink duurder zijn geworden maar ja als je dat net niet koopt dan valt het wel mee denk ik.
 
Zo even bij de kapper geweest maar met deze hitte merk je weinig verschil.
 
Middag, de fietsen mogen weer rusten tot zaterdag.
 
Middag Jaap en het is meer denk ik dat bepaalde zaken flink duurder zijn geworden maar ja als je dat net niet koopt dan valt het wel mee denk ik.
Klopt vlees en kip en kaas en brood zijn behoorlijk duurder geworden
maar zie soms prijzen van elektra en gas voorbij komen dat ik denk nou nou is dat niet overdreven zeker als je dit ziet nieuwe aanbieding gas en elektra ivb aflopen contract
Schermafdruk op 2022-08-11 16-36-57.png
 
Wij zitten ik dacht op 0,45 en rond de 1,80 bij Greenchoice.
Weet niet welke leverancier jij hebt maar die is nog wat goedkoper zie ik.
 
Vattenval voorheen Nuon
Raar Jaap want wij hebben per 1-7 de tarieven die ik noemde van zo n 0,45 en 1,80 en zitten op een maand bedrag van 310 euro. Als ik dat bij Vattenval intoets dan kom ik veel hoger uit voor dik 4000 kW en 950 kuub. Die vragen geen 310 maar 450 euro per maand. Dus ik weet niet of er nog bepaalde kosten bij jou overheen komen maar anders kunnen wij met hogere tarieven toch niet goedkoper per maand uitkomen?

1660234234032.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan